Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling - recenzija - a little make up obsessed

Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling - recenzija

Skoro godinu dana sam se premišljala i razmišljala hoću li kupiti Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling, no nedavno sam se odvažila, kupila taj proizvod i odradila tretman. Danas vam pišem o rezultatima.

Što je Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling? Kažu na službenoj stranici čudo u sedam dana. U nastavku teksta ćete saznati i zašto tako kažu. Riječ je o peelingu za stopala koji odstranjuje mrtve stanice kože i zaglađuje stopala čineći ih mekima poput bebinih.


Peeling možete kupiti na eBay-u, ja sam ga konkretno uzela na ovom linku, po cijeni od 5,48 dolara. Sadržaj peelinga je dovoljan za jednu upotrebu. U kutiji ćete dobiti jednokratne (dvostruke) čarapice koje su izvana plastificirane, dok iznutra imaju čarapicu od jednokratnog materijala od kojeg se rade i jednokratne kute. Osim toga ćete dobiti i vrećicu s tekućinom (2x25 ml). Način korištenja je jednostavan: stavite čarapice na noge, te zatim u (platneni dio) ulijete tekućinu. Vrećica u kojoj se nalazi tekućina je podijeljena u dva dijela, za svaku nogu posebno, tako da se ne morate mučiti s doziranjem, odnosno hoćete li jednako tekućine uliti u svaku čarapu. Nakon što ulijete tekućinu, zavežete čarapice (da, tako su dizajnirane da možete napraviti i mašnicu uz nogu) i odgledate npr. film, pročitate svoje najdraže blogove ili čitate knjigu pošto čarapice trebate držati sat i pol na nogama. Nema nikakvog osjećaja peckanja, boli niti ičeg sličnog. Nakon sat i pol isperite tekućinu sa stopala.

Zašto napominjem da nema peckanja ni boli? Zato što ta tekućina sadrži AHA (mliječna i glikolna), te BHA kiseline, uz još 16 biljnih ekstrakata.


Nakon korištenja sam se nastavila psihički pripremati na ono što me čekalo i što je razlog zašto se i prije nisam odlučila na ovaj tretman. Znala sam da nakon 7 dana počinje guljenje stopala. I to gadno guljenje stopala. Namjerno na blogu neću staviti sliku toga jer kod mene na blogu objavljujem samo lijepe stvari, no uputit ću vas da pogledate slike na ovom linku kako bi vam bilo jasno o čemu je riječ. Moja stopala nisu zapuštena i nemam nekih većih problema osim što mi je rub pete blago zadebljan (nije ni natisak, ni suha koža, već je jednostavno od gaženja tako), no svejedno sam očekivala početak guljenja nakon 7 dana. Nisam se izgleda dovoljno psihički pripremila, pa sam blago ostala u šoku kad mi je ljuštenje počelo 4. dan. Vjerojatno je za to zaslužna kombinacija toga što je moja koža u dobrom stanju i trening na kojem je bilo puno doskoka (prvi su mi se počeli guliti jastučići na stopalima). Iako sam znala da prizor neće biti lijep i više-manje se pripremila na to, moram priznati da bih se šokirala svaki put kad bih vidjela vlastita stopala. Guljenje je bilo doslovno u krpama i morala sam za vrijeme ljuštenja spavati u čarapama kako ne bi moje kože bilo posvuda. Nisam ništa trgala, čupala niti rezala, pustila sam da otpadne svojim prirodnim tokom. Tješilo me to što sam odmah vidjela da se ispod pojavljuje nova, mlada i meka koža, baš poput bebine. Iako slike izgledaju grozno i prizor stvarno nije lijep, nemate nikakve brige po pitanju neugode. Ništa ne boli, jedino je ružno za vidjeti. No kada prođe faza guljenja - neki kažu da traje 7 dana, meni je trajala 4, imate glatka stopala i kožu baš poput bebine. Kako moja stopala i nisu nešto zapuštena, tu nije bilo previše posla, no rezultat je izvrstan. Koža na stopalima je mekana, a zadebljani dijelovi su riješeni. Stvarno vrijedi otrpiti tih par dana ljuštenja za predivno mekana stopala ♥ Sada ih samo njegujem kremom za stopala, a ona su i dalje savršeno mekana.

Iskreno - ne znam hoće li odjednom riješiti apsolutno sve na stopalima koja su u lošijem stanju, no svakako će im pomoći.

Osobno mislim napraviti još jedan ovakav tretman pred sezonu otvorene obuće kako bi mi stopala u savršenom stanju dočekala sezonu sandalica i japanki (za čime žudim ove beskrajne hladne zime).

Korejska kozmetika me sve više privlači, imaju hrpu interesantnih proizvoda, no ovaj mi je za sada najposebniji od svega korejskog što sam isprobala. Očekujte u skorijoj budućnosti još recenzija korejske kozmetike jer sam nakupovala raznih korejskih stvarčica :)

Interesira li vas ovaj proizvod? Kako vi njegujete svoja stopala?

Holika Holika Baby Silky Foot INCI:
Water, Alcohol, Lactic Acid, Sodium Lactate, Glycolic Acid, Glycerin, Arginine, Phenoxyethanol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Fragrance, Disodium EDTA, Urea, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Ajme šta sve neće izmisliti :O
    Imam slične probleme sa stopalim kao i ti, ništa kritično, samo malo zadebljale kože i ovo odmah kupujem :)nije loše napraviti par puta godišnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda će ti ovo biti super :) Vidjet ću kako će biti, no rekla bih da je 2-3 puta godišnje skroz dovoljno :)

      Izbriši
  2. Super da je netko i ovo čudo recenzirao.... isprobala sam ga ljetos u jeku sezone i stvarno nisam bila pripremljena na toliko kože 😀 ali rezultat je fenomenalan! Doduše, nisam probala holika holika nego missha baby foot,ali rezultat je jednak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, mogu misliti kako je to izgledalo na ljeto :D ali glavno da je rezultat super :)
      Mogla bih ja probati idući put Misshu, vjerujem da je isto izvrsna :)

      Izbriši
  3. Ovo moram probati! redovito idem pedikeru, ljeti i zimi, ali svejedno imam zadebljanja na petama.
    Jedva čekam recenzije ostalih korejskih proizvoda....i mene jako privlače, ali me malo strah kupovati "na slijepo"

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi put čujem za ovo čudo i to je nešto što ću svakako probati pred sezonu sandalica i japaniki :D I sama sam se nešto navukla na korejsku kozmetiku te baš očekujem paket s RoseRose shopa, a u glavi već sakupljam proizvode za iduću narudžbu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooj meni je baš žao što nisi stavila slike!!! Ja to moram naručiti mami jer ima problema sa ispucanim petama... Nadam se da će joj to pomoći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda kao na linku koji sam linkala u postu :)
      Nadam se da će pomoći mami :)

      Izbriši
  6. Prvi puta čujem za ovo i sad sam shvatila da mi treba tako nešto! Zimi su mi stopala katastrofa :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo cudo je super i redovito kupujem frendicama :) Sve oko sebe sam navukla u zadnjih par godina na korejsku kozmetiku tako da se bas veselim vidjeti sto si sve kupila

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, ovo je instant pedikura. Svakako želim isprobati ali što prije, ne pada mi na pamet u sandalicama i japankama hodati sa stopalima koje se gule i izgledaju odvratno.

    OdgovoriIzbriši