New in 2016. - vol. 06 - a little make up obsessed

New in 2016. - vol. 06


Nešto kasnijeg datuma u mjesecu nego inače ide prošlomjesečni new in, no nikad nije kasno :)
Nekako mi je bila potrebna manja pauza od pisanja i sad sam se opet napunila i s veseljem vam pripremam nove postove - neki od njih su i o proizvodima iz ovog posta jer iako sam bila lijena s pisanjem, nisam bila lijena s isprobavanjem :)

Prošli mjesec nisam baš nešto kupovala jer sam ovaj mjesec planirala neku veću kupnju (i jedva čekam da mi dođe sve to što sam uzela), samo ono što mi je bilo baš potrebno, no dosta toga je došlo od mojih beauty partnera. 



La Roche-Posay Anthelios Smoothing Optical BLUR SPF 50* je proizvod koji se našao u favoritima mjeseca (u ovom postu). Ovaj proizvod je mix preparative i dekorative, ima faktor 50, no riječ je o toniranom proizvodu koji "blura" kožu (zaglađuje ju). Koristila sam ovaj proizvod i prije mora (umjesto pudera) i iako sam bila bijela, ovaj proizvod se savršeno bojom prilagođavao mojoj koži. Kako ima dosta silikona, izuzetno dobro zaglađuje kožu (no ako vam silikoni ne odgovaraju i uzrokuju nered na licu preskočite) i koža stvarno djeluje fotošopirano. Što se tiče prekrivnosti, ona je srednja prema laganijoj.

Osim Blura, stigli su mi i La Roche-Posay Cicaplast Baume B5* smirujući je balzam koji pruža višestruko djelovanje: trenutno smiruje kožu, ugodno djeluje na proces zacjeljivanja te štiti od UVA i UVB zraka i time pomaže kod sprječavanju pojava pigmentacijskih mrlja.Dobar je za nadraženu ili ispucanu kožu, kao i za zaštitu tetovaža.

La Roche-Posay Antheios XL Anti-shine* je lagana gel krema namijenjena mješovitoj i masnoj koži.


Vichy Idealia gel krema* je najnoviji član Idealia obitelji. Iz Vichy-ja kažu da poboljšava izgled kože na površini, smanjuje masni sjaj kože i i osigurava 24-satnu hidrataciju uz svjež mat izgled. Nisam ju još isprobala, pa vam ne mogu reći svoje dojmove :)


Iz Avene mi je stiglo nekoliko proizvoda - Avene Hydrance Optimale UV20 Riche* i Avene Hydrance Optimale Hydrating Skin Tone perfect* u Legere i Riche varijanti. Pošto mi je zabunom poslana Riche verzija, ja isprobavam samo Avene Hydrance Optimale Legere Hydrating Skin Tone perfect, nešto je svakako bilo namijenjeno vama za poklon, a sada je još više toga za vas :)


Stigla mi je i Garnier micelarna dvofazna vodica* koju isprobavam, no još nisam donijela konačni dojam. Za sada sa sigurnošću mogu reći da neće održati obećanje o 200 korištenja, no za ostale dojmove ću još malo razmisliti. Jedino vam već sada reći da ovo nije najbolja micelarna koju sam ikad koristila. 


S Ljekarnik.hr sam si odabrala Aminogenesis Counter Clockwise kremu za područje oko očiju.* Uskoro vam pišem recenziju ovog proizvoda, pa ću u njemu sažeti sve svoje dojmove, kao i opis kreme. 


Kao što sam rekla, kupovala sam samo ono nužno, a to su Vichy šampon protiv peruti za osjetljivo vlasište (recenzija) koji je obavezan u mojoj kupaonici zbog mog seboreičnog vlasišta. Osim toga, kupila sam La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux u koju sam se prošle godine zaljubila - recenziju možete pročitati ovdje, te L'Erbolario marmeladu za ubrzano tamnjenje. L'Erbolario marmelada je moj favorit kad su takvi proizvodi u pitanju i jedino bih još voljela isprobati Tinkturin balzam od mrkve. 



Vichy Ideal Soleil SPF 30 gel mlijeko za suhu i vlažnu kožu* je najnoviji proizvod iz Ideal Soleil linije i malo je reći da zvuči obećavajuće - naime, sadrži WET TEHNOLOGIJU koja omogućuje da se voda odbija od kože, zaštitno sredstvo se ne rastvara i zadržava se na koži čak iako je vlažna. Bliži se drugi dio godišnjeg i ponovni odlazak na more, pa ću isprobati i javiti vam dojmove :)



HELLO SUMMER naziv je nove kolekcije beauty proizvoda za njegu kože tijekom izlaganja sunčevim zrakama. Riječ je o Hello Summer brončanom ulju za kožu i kosu sa zlatnim česticama* (kombinacija blagotvornog ulja nevena i masline), Hello Summer Brončanom pekmezu sa glitterom za ubrzano tamnjenje bez UV filtera i Hello Summer pekmezu sa šljokicama i UV filterima (faktor 15*) koji su obogaćeni Shea butterom i maslinovim uljem.
Isprobat ću pekmez sa šljokicama, pa vam javim dojmove :)

 Ove godine je Nuxe lansirao predivno Nuxe Sun Ulje za zaštitu od sunca i brže tamnjenje* koje sam već isprobala na moru i mogu vam reći da miriše fenomenalno, isto tako i štiti, no za brže tamnjenje vam ipak preporučam neki drugi proizvod.

Osim toga, stigla mi je i LE verzija Nuxe čarobnog ulja* s romantičnim obrisima noćnog Pariza. 




Stigao mi je i veliki Mixa paket*, neke stvari sam proslijedila mojoj maloj prijateljici, a dio ću isprobati, pa vam pisati bojmove. Za sada vam mogu reći da moja mala prijateljica, koja inače ima atopijski dermatitis obožava Mixa Baby kremicu i da joj je pomogla kod, kako ona kaže, "suhica". 


Stigao mi je i predivan Eucerin Sun paket, s torbom za plažu, ručnikom, frizbijem (kojeg smo s guštom koristili), te s tri proizvoda za zaštitu od sunca: Eucerin Sun Anti-age fluid*, Eucerin Extra Light Sun Lotion* i Eucerin Kids Sun Spray.* Losion za tijelo je već potrošen i malo je reći da volim Eucerinove lagane teksture. Prije nekoliko godina sam dobila sekundarnu alergiju na sunce izazvanu prejakim kremama za sunce u kombinaciji sa suncem i morskom vodom, tako da uvijek s pažnjom gledam hoće li mi na ramenima i prema dekolteu izletjeti alergija na sunce u obliku Mallorca akni. Upravo Eucerin je izvrstan izbor ako imate problema s time, godinama sam uzimala Eucerin Sun-gel kremu, a sad sam probala i ovaj losion i oboje je izvrsno i ima moju preporuku. 


Essence Hrvatska mi je poslao nekoliko proizvoda iz Little EyeBrow Monsters kolekcije (pinceta, tretman za obrve i eyebrow lifter), te Essence bloggers beauty secrets the glow must go on* paleta koja me oduševila i koju sam recenzirala u ovom postu


L'Oréal Professionnel ima u ponudi novi proizvod, izuzetan za one koji (unatoč svojim mladim godinama) već imaju pokoju izdajničku sijedu koja strši - L'Oréal Professionnel Hair Touch Up* profesionalni sprej za prekrivanje sijede kose na izrastu. Hair Touch Up se jednostavno nanosi, trenutno prekriva sijede i blijedi sa jednim pranjem. Ovo je proizvod o kojem ću vam svakako pisati :)



I to je to od prošlomjesečnih noviteta :)
Što vas najviše zanima da požurim s isprobavanjem i recenzijom? 


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Joj baš me sad zanima Vichy Idealia gel krema, jer mi je serum iz te linije baš super. :D A zanimaju me jako i ove tonirane LRP i Avene. :D To kod nas kontam još nije stiglo hahaha :D A šmekam tu LRP okoloočnu uh moram je uzeti! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični noviteti,neke od ovih proizvoda sam već isprobala. Slažem se sa tobom da je L`erbolario marmelada super proizvod i koristim je već godinama.
    Zanima me L`Oreal proizvod za prekrivanje sijedih vlasi

    OdgovoriIzbriši
  3. Eucerin proizvode za zastitu koristim vec 2-3 god i odlicni su, pokazali su mi se kao najbolji do sada. :D
    Essence The glow must go on obozavam. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super noviteti, uživala sam u postu i pasla oči na slikama :D Najviše me zanima kakvi će ti biti Nuxe i Avene proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svakojake divotice i krasotice. Mene najvise zanima taj "counter clockwise" okolo-ocni kremic, a buduci da o marmeladama za teniranje ne znam bas nista, (jer se ne suncam) volela bih da procitam nesto vise o tome. Pisi

    OdgovoriIzbriši