Favoriti mjeseca - ožujak 2016. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - ožujak 2016.

Ovog mjeseca kasnije nego ikad idu favoriti mjeseca. iako uredno isprobavam novitete, slikam proizvode, nekako mi vrijeme proleti, pa potraje dok ne objavim neki post. Prošlog mjeseca sam uvela neke nove proizvode, a u postu su se našli i neki koji su se otprije trebali naći na listi favorita, no iz nekog razloga ih nisam spomenula, pa sada ispravljam nepravdu.



Kad je preparativa u pitanju, tu su se našla tri proizvoda.

Uriage Creme Mains* me oduševila i oduševljava me svakim korištenjem. Riječ je o bogatoj kremi za ruke, kakva mojim suhim i osjetljivim rukama treba. Iako se relativno brzo upija, više ju volim koristiti noću, nanesem ju u debelom sloju i do jutra koža na rukama bude obnovljena. Mislim da će ova krema za ruke još dugo biti moj vjerni suputnik pošto je efektom na moju kožu jednaka kao L'Occitane Karite krema za ruke, no puno jeftinija. 

Nikel Ulje noćurka* je proizvod o kojem sam puno čitala i to redom sve pohvale, no nikako nije dolazio na red za kupnju, tako da sam mu se jako razveselila kad sam ga dobila. Sad mi je jasno zašto je tako hvaljeno. Uistinu je izvrsno za kožu sklonu dehidraciji, lijepo ju hrani, a ujutro je koža divno mekana i djeluje svježe.

DHC Cleansing Oil je proizvod koji me dugo intrigirao, pa sam ga konačno naručila i oduševila se. Bez problema skida svu šminku s lica, te ne ostavlja mastan trag. Dobit će svoju recenziju u kojoj ću se malo više raspisati o njemu :)


Kod dekorative se tu našlo nekoliko proizvoda, a jedan mi je posebno iznenađenje. Catrice Prime and Fine Cotouring Palette u nijansi Ashy Radiance je bila potpuno impulzivna kupnja i iskreno, sama sebi ubrzo nisam bila jasna što mi je bilo i zašto sam to uopće uzela kad se baš i ne konturiram :D Kako god, zahvaljujući ovom proizvodu, češće konturiram obraze (ali onako, lagano, nikako ne instagramski dramatično). Boja je idealna za moj ten, ne izgleda prljavo na licu i stvarno je trajno na licu. Highlighter dio manje koristim jer imam divnih highlightera u svojoj kolekciji, no i on je dobar, posebno za dnevne lookove kad ne želite izgledati kao disko kugla.

Essie Big Spender je lak kojeg obožavam i kojeg volim nositi u sva godišnja doba. Nažalost, još nema swatch na blogu, no promijenit ću to u skorijoj budućnosti.

Sally Hansen Insta-Dry Top Coat je još jedan od onih proizvoda koje volim već mjesecima. Obožavam brzosušeće top coatove jer mi štede vrijeme, a ovaj daje i predivan sjaj, ne povlači lak i dostupan je u HR (za razliku od fenomenalnog Seche Vite kojeg je potrebno naručivati, a ja se sjetim da bih trebala kupiti tek kad je prekasno).

Holika Holika Petit Clearing BB krema je za mene izvrsna BB krema. Riječ je o pravoj, izvornoj, korejskoj BB kremi, koja mi odgovara i bojom i prekrivanjem i efektom koji daje na kožu. Izvrsno prekriva, a uz to se ne masti ni na mojoj T zoni. Na sve to ima i izvrsnu cijenu, svega 30-40 kuna i nije ni čudo da mi je ovo bila ponovljena kupnja (i kupit ću ju opet). 


Eto, to su moji prošlomjesečni favoriti, a uskoro će već i favoriti travnja, nadam se da ću sada ipak biti redovitija u pisanju :) 

Kako vam se sviđaju moji prošlomjesečni favoriti? Imamo li kojeg zajedničkog?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. DHC ulje odlicno :)
    Trenutno imam to, Baleino i The body shop kamilica i cini mi se da dhc ipak najvise volim.
    I ja sam s pojavom prvih proljetnih zraka ubacila visok spf i svoju voljenu Missha perfect coverage, a cula sam kako je i Holika super, a taman sam se zarekla da necu kupiti vise nijednu bb i da mi je Missha savrsena :D Uopce nisam zena od rijeci kad je kozmetika u pitanju, danas jedno, sutra drugo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanima me nešto više o ovoj korejskoj kremi. Gdje se može kupiti tj naručiti? U kojim nijansama dolazi i tako to?

    OdgovoriIzbriši
  3. Dakle, valjda je to Nikel noćurak ulje dobro svima osim meni. :( Kod mene gotovo da uopće nema efekta, kod dehidracije mi ne pomaže uopće i ako samo dva dana za redom nakon ulja ne nanesem i kremu za lice, koža se počne perutati i izgleda užasno. U kombinaciji s kremom je super, ali samostalno nema neke sreće. Imala sam i ono od divlje ruže i ista stvar :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam imala pojma da je Sally Hansen dostupna u Hr o_O

    OdgovoriIzbriši
  5. Molim te reci mi gdje si kupila Holika Petit Clearing BB kremu?

    OdgovoriIzbriši