NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp - a little make up obsessed

NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp

Prije nekoliko tjedana je u Zagrebu otvoren Danijel cosmetics (Petrinjska 31), pa tako sad i mi iz Zagreba možemo same swatchati proizvode, a ne ih više kupovati na temelju swatcheva s interneta (Riječanke i Osječanke to mogu otprije - u Rijeci je dućan Diviana cosmetics, a u Osijeku isto Danijel cosmetics). Naravno da sam odlučila iskoristiti tu blagodat i otišla vidjeti što ima. I naravno, nisam izašla praznih ruku :D

Pošto sam o NYX Soft Matte Lip Creamovima čitala samo riječi hvale, a mat ruževe OBOŽAVAM, odlučila sam kupiti neki. Kako sam stalno posezala za testerima "mojih klasičnih" boja, to sam komentirala i s prodavačicom (koje su cijelo vrijeme uz vas, ali ajde), pa mi je predložila NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp i totalno pogodila! Sjećala sam se da sam čitala o toj nijansi, no nisam se mogla sjetiti je li jedna od dobrih ili lošijih nijansi, no odlučila sam riskirati i znate što? Tko ne riskira, ne profitira! Ovo je ruž koji zadnjih dana ne skidam s usana i kojeg OBOŽAVAM! Da, obožavam :D

No da prijeđem na konkretne stvari.. .:D


Ovaj mat tekući ruž dolazi u jednostavnom, no kvalitetnom pakiranju u količini od 8 ml. Ambalaža nije ništa posebno dizajnom, ali je čvrsta, što je meni sasvim dovoljno. Ima spužvasti aplikator kojim se proizvod može idealno nanositi.

Iako volim ovakav tip ruževa (tekuće, a mat), moram priznati da se nisam usudila naručiti ih online jer sam se bojala da slučajno ne smrde kao Bourjois Rouge Edition Velvet (o čemu sam pisala u OVOM postu), no srećom, strah je bio neopravdan i laknulo mi je čim sam ga pomirisala u dućanu. U mirisu se osjeća vanilija, ne ona klasična, nego u kombinaciji s još nečim, međutim, miris je sasvim ugodan i brzo nestaje s usana.

No nije miris ono zbog čega obožavam ovaj ruž. Ljeti nemam nekih problema s usnicama, no ipak ispod većine mat ruževa nanosim Nuxe Reve de Miel balzam kako bih spriječila isušivanje, no kod ovog ruža to nije potrebno. Nekad ga nanesem preko Maybelline Baby Lips (koji i nisu najhranjiviji balzami na svijetu), nekad bez ikakve podloge i ne isušuje me nimalo, čak ni nakon cjelodnevnog nošenja ♥

Osim što ne isušuje, izvrsno je maziv i pigmentiran (na satchu je nanesen iz jednog mazanja), lagane, prozračne teksture, brzo postaje mat, a jednom kad se osuši, stoji kao cementiran. Podnese i kavu i hektolitar vode, kao i neko laganije jelo dok će nakon nekog masnijeg jela ostati samo stain i bit će ga potrebno popraviti. Tu dolazimo do još jedne super stvari, može se popraviti bez skidanja prethodnog sloja (tu još trebam napisati da ravnomjerno blijedi tokom dana), no moram naglasiti da sam čitala da to nije slučaj sa svim nijansama, no konkretno, nijansa Antwerp je nadogradiva.


Oduševio me i osjećaj lakoće na usnama, bez imalo zatezanja ni nakon cijelog dana, a usnice ni nakon skidanja ne izgledaju izmučene i ne traže posebnu njegu kao nakon nekih drugih mat ruževa.

Što se tiče ove nijanse,odmah ću vam reći da je ovaj ruž pravi kameleon, različito izgleda od osobe do osobe, pa čak ni na istoj osobi ne izgleda stalno isto - na meni je drugačiji dojam ovisno nosim li ga po danu ili navečer. Generalno, ima u sebi rozih i koraljnih tonova, pa o vašem podtonu i svjetlosti ovisi kako će "povući".

Meni je ovo idealna nijansa za dnevne lookove i sigurno ću i u hladnijem dijelu godine posezati za njom kad poželim dodati svijetu malo boje :D


Sve u svemu, sigurno se neću zadržati na samo ovoj jednoj nijansi jer me ovaj ruž potpuno očarao, a i cijena od 55 kn je veliki plus (Bourjois, koji je isti tip ruža košta oko 90 kn). 

Jeste li probale ove ruževe? Imate li preporuke za neku drugu nijansu? Kako vam se sviđa ova?


P.S. Ove fleke koje vidite na mojoj bradi nisu loše nanesen puder već moj vitiligo koji je vidljiviji kad potamnim, pa se nadam da ćete ga ignorirati uspješno kao što ga ja ignoriram :D

CONVERSATION

27 komentari:

  1. predivan je! :) Savršena boja <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna nijansa. I definitivno si moram nabaviti jedan lip cream, svi ih hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OBAVEZNO!!! ne znam jesu li svi tako dobri, ali ovaj je fenomenalan ♥
      Mislim da je Adis Abeba navodno lošija od ostalih :)

      Izbriši
  3. Konacno da meko napise koju rijec i o ovom ljepotanu :D Ova nijansa je moj prvi nyx lip cream i naprosto sam se zaljubila...i definitivno jeste kameleon, na meni je vise pink... Nakon ove, kupila sam nijansu San Paulo, koja ima sve karakteristike prvog, i to su ruzevi za kojima najcesce posezem...Steta sto ih u mom gradu nema (Zenica,BiH), pa se moram oslanjati na swatcheve s neta, i narucivati ih...Da su mi dostupni, mislim da bih sedmicno kupovala primjerak, jer ovo je tip ruzeva koje moras skupiti sve...ili barem skoro sve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nekako je nepravedno zapostavljen :)
      Vidim da imamo sličan ukus jer je i meni sad San Paulo na listi za kupnju :D
      I slažem se s tobom, teško se oduprijeti kupnji i ostalih nijansi :D

      I šteta što nema u Zenici, mislim da je najbliže što ima u Tuzli u Make Up Arena shopu i u Sarajevu u Alti... Nadam se da će uskoro i netko u Zenici dovesti NYX :)

      Izbriši
  4. Obozavam te ruzeve, ako nije tajna , molim te daj napisi adresu u Zagrebu da mogu otici, nemrem nac na netu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam Prague, i to mi je trenutno najvoljeniji ruž (upravo ga nosim na ustima dok ovo kucam) :).Topla preporuka,boja je zaista divna.Lepi su mi i Cannes i San Paulo...Ako budeš bila u mogućnosti (znam da ih u Hr još uvek nema),probaj i Aura Absolute Matte,odlični su i mislim da kvalitetom nimalo ne zaostaju za Nyx-om.:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prague sam uzela prijateljici i na prvo nošenje je oduševljena, a mislim da ću ga i sebi uzeti :)
      San Paulo mi je isto već na listi, a i pogledat ću i Cannes :D
      Nadam se da ću biti u prilici uskoro probati i Aura Absolute Matte, ili u BG ili da će uskoro doći u HR (kako se šuška), hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  6. Na žalost, nisam probala Nyx proizvode.....naravno, u Splitu ih nema za kupiti!
    Nijansa ti odlično pristaje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će i u Splitu, možda ne preko Danijela, ali bit će ;)
      I hvala ti :)

      Izbriši
  7. Baš mi se dopada nijansa.. Divna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je predivna ♥ a kako je kameleon, drago mi je da je na meni baš takva :D

      Izbriši
  8. Predivna nijansa, tebi ce odlicno stajati! P.s pogledaj i moj novi post. objavila sam veliki haul za skolu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno ti stoji, nijansa je divna. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Gledala sam već ove ruževe, no na kraju sam odustala, a sad me ti tjeraš na zlo :D Drago mi je što je stigao Danijel cosmetics u Zagreb i nadam se da je osoblje koje radi, kao i osvjetljenje bolje nego što je u Osijeku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti ako ih kupiš ;)
      A osoblje i osvjetljenje... A ono, prostor je malen i cure su stalno za vratom (očito imaju takve upute za rad), no ljubazne su, a osvjetljenje... Loše, sve što sam swatchala sam izlazila van iz dućana da vidim kakva je zapravo boja :/

      Izbriši
  11. Za jesen ti toplo preporučam Copenhagen savršena boja! Sibnem ti sliku u inbox ako hoćeš :D

    OdgovoriIzbriši
  12. ODUŠEVLJENA SAM!
    Dugo nisam bila toooooooliko uzbuđena oko nekog ruža ali ovaj me oborio s nogu zahvaljujući tebi. :D
    Sve što si napisala potpisujem, fenomenalni su. Nabavljamo još :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago da si i ti zadovoljna ♥ :D
      I da, ne ostajemo na jednom komadu, definitivno :D

      Izbriši
  13. Da li imaju i ostale nyx proizvode ? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši