Favoriti mjeseca - kolovoz 2015. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - kolovoz 2015.

Vrijeme uistinu leti i svaki mjesec se iznova čudim kako je već došlo vrijeme za novi post s prošlomjesečnim favoritima. Prošli mjesec sam isprobavala dosta novih proizvoda, moram priznati da mi se svašta svidjelo, tako da sam za ovaj post birala stvarno ono najbolje od najboljeg (za mene).


Kad je preparativa u pitanju, tu se našao Byphasse tonik čiju sam recenziju nedavno objavila, pa neću duljiti o njemu. Zatim Olival zlatno ulje smilja* koje me oduševilo već nakon prvog nanošenja, no kao i uvijek, morat će proći barem mjesec dana kako bih napisala recenziju. Ono što vam sada mogu napisati jest da lijepo hrani kožu i da jutro nakon korištenja izgledam stvarno svježe (čak i ako sam te noći spavala samo 2 sata zbog lumpanja). 

O crvenom Le Petit Marseillais gelu za tuširanje sam puno pisala kao o mom favoritu (pošto podsjeća na voljeni Kenzo Flower), pa sam se obradovala kad je na tržište došlo Le Petit Marseillais mlijeko za tijelo s mlijekom pamuka, makom i bademom. Miris je kao i kod gela za tuširanje i dobro njeguje moju suhu kožu tijela. Dovoljno da mi se jako jako svidi ♥


Kad je dekorativa u pitanju, oprostiti ćete mi što sam stavila proizvod koji koristim svega 10-ak dana, ali koji me naprosto očarao. Proizvod je naravno NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp kojeg sam vam pokazala u ovom postu. Predivna boja, trajnost i osjećaj ugode na usnama su zaslužni što ovaj NYX tekući ruž neće ostati osamljen već planiram nabaviti još nekoliko nijansi.

Essence Wild White Days je savršen bijeli lak, idealne prekrivne moći i dobre trajnosti kojeg sam često nosila nakon mora jer izvrsno pristaje uz tamnu put. Možete ga vidjeti u ovom postu


Essie Blossom Dandy je još jedan ljepotan za kojim sam često posezala. Lijepa pastelna mint boja također lijepo pristaje uz tamniju put, no sasvim sigurno ga neću zanemariti i s odlaskom boje s kože. Uz lijepu boju je i jedan od najtrajnijih Essie lakova koje imam. 

Catrice Prime and Fine baza za sjenila* mi je ugodno iznenađenje. Riječ je o po meni najboljoj drogerijskoj bazi za sjenila koja dobro produžuje trajanje sjenila na kapcima i pojačava boju odnosno pigmentaciju sjenila. Tema je jednog od ovotjednih postova, tako da neću više duljiti o njoj.

I to je to za prošlomjesečne favorite. Imamo li kojeg zajedničkog? Što ste vi voljele prošlog mjeseca? Imate li kakve preporuke?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Volim bijele lakove, moj favorit je Avon Iceberg White, ali pogledat ću i taj od Essence-a :) Slažemo se kada je u pitanju Catrice baza, fenomenalna je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dženana kaže da su kvalitetom tu negdje lakovi :)
      A Catrice baza je super stvarno :D

      Izbriši
  2. Čekam tvoje konačne dojmove za Olival, pa da mogu i ja kupiti svoj primjerak.
    Mene si oduševila s Essence bijelim lakom, baš predobro izgleda iako inače nisam fan bijelih lakova *.*
    NYX ruž je valjda otkriće godine ahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Dženana ima oba i kaže da su tu negdje po kvaliteti :)
    A Catrice baza je stvarno najbolja kad su drogerije u pitanju, a ide uz bok i nekim skupljim bazama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako puno ideja za jedan dobar shopping! Nisi trebala biti tako asketski raspoložena... Ja bih rado vidjela sve tvoje prošlomjesečne igračke! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super favoriti - ovaj nyx-ić je krasan, a ovaj essence lakić već duže kupujem pa nikako da se sjetim kad sam u trgovini (ah zub vremena čini svoje...)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni favoriti :D Zajednički su nam Catrice baza i Olival ulje :) Byphasse tonik planiram isprobati, kao i LPM mlijeko za tijelo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lakovi su prelepi, boje su vau. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je dobra ova Catrice baza, ja sam ju isto nahvalila u favoritima. Tuš skoro pa ne mrdne, a i ako se preslika to bude nešto ful malo i vrho suho, inače su mi masni kapci a ova baza sve fino 'posafta' hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Moj najdraži vijeli lak je Essie Blanc, ali Essnece je cjenovno puno prihvatljiviji tako da ću vjerojatno njega kupiti kada ovaj potrošim. LPM proizvodi me generalno odbijaju, bez nekog posebnog razloga, ali kad pročitam cvijet pamuka - automatski pomislim to mora biti moje. :)
    Nyx ruž je prekokrasan!

    OdgovoriIzbriši
  10. Antwerp imam i ja i jednostavno ga obozavam! A kada gledam ovu divnu essie nijansu nije mi jasno kako sam prezivjela ljeto bez nje :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Ova Essie nijansa mi je definitivno najljepša nijansa lakova za nokte <3

    OdgovoriIzbriši