The Body Shop Vitamin C Microdermoabrasion - a little make up obsessed

The Body Shop Vitamin C Microdermoabrasion

Na blogu sam već recenzirala dva proizvoda namijenjena kućnoj mikrodermoabraziji, iz višeg cjenovnog ranga, a kako sam uvijek u potrazi za jeftinijom alternativom skupljim proizvodima, tako sam odlučila probati i hvaljeni The Body Shop Vitamin C Microdermoabrasion.

Iz The Body Shop-a kažu da ovaj proizvod poboljšava teksturu i ton kože


The Body Shop Vitamin C mikrodermoabrazija dolazi u tubi, u pakiranju od 75 ml. Kao što znate, kod nas TBS nije dostupan, no nešto proizvoda ima na Fragrance Direct stranici, a tako i ove mikrodermoabrazije.  Na stranici joj je cijena 5 funti + shipping i jeftinije od toga nećete proći ni u dućanu osim ako ne naletite na neko dobro sniženje. 

Ima blag citrusni miris koji nestaje s ispiranjem proizvoda s lica.

Sam proizvod sadrži micro čestice za eksfolijaciju za koje iz TBS-a kažu da pružaju koži intenzivnu tjednu eksfolijaciju. 

Kako sam već napisala, ovo mi nije prvi proizvod ovog tipa, pa ću ga kroz recenziju uspoređivati s druga dva koja sam isprobala.

Čestice nešto jače ribaju od čestica u Dr. Brandt mikrodermoabraziji, no slabije su od Kiehl's mikrodermoabrazije.


Otkad sam upoznala proizvode koji kombiniraju kemijski i mehanički piling (npr- Alpha-H Micro Cleanser), malo me prošlo oduševljenje za ovakvim proizvodima, no trudit ću se zanemariti taj dio i baviti se obećanjima i tome ispunjava li ih ovaj proizvod. 

Ukoliko tražite proizvod koji će vam odraditi kućnu mikrodermabraziju (koju nije prava zamjena za salonsku) i to po povoljnoj (povoljnijoj) cijeni, ovo bi mogao biti dobar proizvod za vas. Izvrsno odrađuje eksfolijaciju, daje koži taj zdraviji izgled za koji je zaslužen vitamin C (kao i odstranjivanje starih stanica kože). Koža je nakon korištenja mekana i izgleda zdravo i svježe. Nakon korištenja se baš vidi da je lice "oslobođeno" starih stanica i da je koža prodisala, a meni osobno nema ničeg ljepšeg od tog efekta.

Redovitim korištenjem djeluje na flekice od mog ručnog rada (kopanja nepostojećih prištića), no teško mi je reći u kolikoj mjeri jer koristim i druge proizvode s C vitaminom koji utječu na flekice.


Sastav možete vidjeti na slici ispod, a iz TBS-a kažu da sadrži camu camu berry koja sadrži 20 puta više vitamina C od naranče, a shea maslac u sastavu je iz Ghane, otkupljen u sklopu Community Fair Trade-a.


Ako ću gledati samo proizvode za kućnu mikrodermoabraziju (dakle ignorirati moje trenutno omiljene proizvode koji su kombinacija kemijskog i mehaničkog pilinga), ovaj proizvod ima moju preporuku. Top lista proizvoda za mikrodermoabraziju koje sam probala bi izgledala ovako:


Meni i dalje najbolji proizvod ovog tipa ostaje Kiehl's mikrodermoabrazija, no ako uzmem u obzir omjer cijene i kvalitete, ovom proizvodu ne mogu naći zamjerku. I moram naglasiti da mi je bolji od Dr. Brandt mikrodermoabrazije koja je nekoliko puta skuplja (točnije košta čak 700 kn) i to neovisno o omjeru cijene i kvalitete, jednostavno sam bolje rezultate i ljepšu kožu imala korištenjem ovog proizvoda.

Proizvod je dostupan na Fragrance Direct stranici i u The Body Shop prodavaonicama.

Ja ću nastaviti koristiti ovaj proizvod, posebno u ovom ljetnom razdoblju kad je zbog korištenja krema sa SPF potrebna češća eksfolijacija, a trudim se u tom periodu što manje koristiti kiseline, pa mi proizvodi poput Alpha-H ipak nisu prvi odabir, tako da će ovo biti moj odabir za ljetno razdoblje. Jednostavno je bolji od svih pilinga koje sam isprobala, a taj efekt zdravog sjaja je uvijek dobro došao kod mene.

Jeste li probale ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi? Jeste li koristile neku drugu kućnu mikrodermoabraziju?

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Probala sam TBS i solidan proizvod, ništa sad posebno.
    Volimo slične proizvode, ali kako si napisala, kiseline treba smanjiti na minimum ili ih potpuno izbaciti s obzirom na Sunce.
    Volim si napraviti piling od mlevene kafe i kombinovati s avokadom, jogurtom, ili kokosovim uljem, medom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo da potvrdim da je piling od mlevene kafe strava. :D

      Izbriši
  2. Sad si me baš zainteresirala, stavljam na popis i kupujem uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni bi dobro došao jer mi se sviđa ovaj dio gdje si napisala da umanjuje flekice od bubuljica jer imam iste zbog rovanja po licu :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristim ju već godinu dana i bas ju volim! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. volim ga ali kad mi je koža u dobrom stanju. ljeti nikako a ni zimi kad je jako dehidrirana, tako da sam ga na žalost zapostavila :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj proizvod nisam probala, ali svaki put kada vidim neki TBS post nisam ni sama sigurna da kliknem na njega ili ne... Trljam si sol na rane što ga nemamo ovdje i pakiram kovčege za neki novi aerodrom, ako ni zbog čega drugoga, barem da obavim jedan dobar TBS shopping ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam probala ovaj proizvod jer mi TBS nije baš dostupan (ovi putem da dođe više kod nas :D), ali imam listu stvari koje želim isprobat u slučaju da nekako dođem do njega i ovaj proizvod je na njoj. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija o njemu i dosta negativnih, ali mislim da bih mu odmah dala šansu da ga imam gdje nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Niaam probala, ali se čini zanimljivim i korisnim proizvodom :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo mi zvuci bas dobro! Ide na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši