New in 2015. - vol. 05 - a little make up obsessed

New in 2015. - vol. 05

Prošlog mjeseca sam stvarno bila dobra i kupovala samo proizvode koje sam trebala, a našlo se i mnogo noviteta koje su mi poslali moji beauty partneri. Sretna sam jer su se tu našli sve redom proizvodi koji mi odgovaraju i koje ću sigurno isprobati i prenijeti vam svoje dojmove.



Pa da krenemo...

Melvita je organizirala početkom prošlog mjeseca event za blogerice, a tom prilikom u paketu su se našli Melvita L'Or Bio*, Melvita Apicosma Ublažujuća krema za osjetljivu kožu*, Melvita Izuzetna vodica Cvijet naranče, te mini Melvita micelarna otopina.* Uskoro vam donosim dojmove o ulju, kao i tekst o Melvita Izuzetnoj vodici Cvijet naranče.


Stigao mi je i hvaljeni RoC Soleil Protect Anti-Brown Spot Fluid SPF 50+*. Kažu da prevenira i korigira nastanak tamnih mrlja, a sadrži i derivat vitamina C. Pošto ga testiram otkad mi je stigao, uskoro ćete moći pročitati i moje dojmove.


Vichy Ideal Soleil pjena za djecu* je proizvod koji sam koristila i prošle godine na moru i svidio mi se, tako da će biti u uporabi i ove godine. Miriše na breskve, u pjeni je i narančaste boje, pa će djeci (a i nekim odraslima) biti zabavnije mazati se i štititi od sunca. Napomena: primjeren je djeci starijoj od 6 godina.


La Roche-Posay Dermo Pediatrics mlijeko za osjetljivu kožu beba* je najnoviji proizvod ovog tipa iz LRP laboratorija. Sadrži novu formulu posebno razvijenu za osjetljivu i atopiji sklonu kožu beba. Proizvod je najbolje koristiti za bebe starije od 6 mjeseci za područje lica i tijela. Pažljivo odabrani sastojci pružaju sigurnost osjetljivoj koži beba te je tekstura obogaćena karite maslacem za dodatan učinak hidratacije i umirenja kože. Tekstura je vidljiva prilikom nanošenja i omogućuje roditeljima sigurnost da je cijela površina kože u potpunosti prekrivena zaštitom od sunca. Optimizirani sustav filtra pruža visoku zaštitu koja je dvostruko veća od UVA europskih standarda. Proizvod je ispitan pod dermatološkim i pedijatrijskim nadzorom, testiran na koži beba sklonoj atopiji te ne sadrži nanočestice, parfem i paraben.

Eucerin Sun Gel-creme Oil Control SPF 30* je ovogodišnji Eucerinov novitet kad je zaštita kože od sunca u pitanju. Krema je nekomedogena, namijenjena masnoj koži , ne sadrži parfeme i parabene, a sadrži matirajuće pigmente.

Inače iz Eucerin Sun linije obožavam Eucerin Sun Gel-kremu SPF 50 kremu za tijelo i koristim ju već nekoliko godina, a redovito ju preporučam i svim osobama koje pate od alergije na sunce. Moju recenziju možete pročitati u ovom postu


Stigla su mi i tri testera neoVIDERM kreme*. Ovo je jedan od onih SOS proizvoda, a iskreno se nadam da neću imati potrebe isprobavati, no svakako ću zadržati jedan primjerak u kućnoj apoteki zlu ne trebalo. Namijenjen je opeklinama od sunca, kućnim opeklinama, kod laserski tretirane kože, tijekom i nakon zračenja. 

Kad su opekline u pitanju, ja moram još jednom ponoviti svog apsolutnog favorita u toj kategoriji, a to je Dr. Stribor Dermaplanta krema. Pravo malo čudo ♥ Riješava teške kućne opekline kao od šale, a nedavno mi je smirio i iritaciju kože ruke u pregibu kod lakta koju mi je izgleda izazvao znoj nakon treninga (trčanja) s mobitelom u ruci. Iz sveg ovog vam je jasno zašto ne vjerujem da će ova krema ostaviti bolji dojam na mene od Dermaplante, tako da ne vjerujem da ćete nešto posebno čitati o njoj na mom blogu. 



Aqualia Thermal je moja najdraža linija, pa mi je drago da ću isprobati i najnoviji proizvod iz linije - Vichy Aqualia Thermal Balzam za područje oko očiju*. 

Iz Vichy-ja kažu kako je ovo prvi njihov balzam koji uravnotežuje cirkulaciju vode na području oko očiju te pruža svjež pogled u svakom trenutku, ublažava linije isušenosti, uravnotežuje volumen područja oko očiju te ga dugotrajno hidratizira. Proizvod se nanosi ujutro protiv natečenih očiju te navečer protiv podočnjaka. Jedinstvena tehnologija dinamične hidratacije temelji se na jedinstvenoj formuli: 3 nove generacije hidratizirajućih šećera (hijaluronska kiselina, aquabioril i Λ- karagenani) zajedno s Vichy termalnom vodom zadržavaju vodu unutar kože i omogućavaju uravnoteženu hidrataciju u svim zonama lica. Inovativna tekstura gela koji se pretvara u vodu pruža jedinstven doživljaj hidratacije, zadržava hranjive sastojke u koži, brzo se upija te je dobra podloga za šminku. Javljam vam dojmove kad pošteno isprobam :)


A tu se našao i backup meni drage Vichy Aqualia Thermal dnevne kremice.*


I za kraj sam ostavila proizvode koje sam kupila i koji su mi baš bili neophodni - ok, možda ne baš neophodni (posebno ne još jedna tuširalica), ali koje jako volim. To su MAC Blot Pressed Powder kojeg sam recenzirala u ovom postu i sve i dalje stoji, Caudalie Overnight Detox Oil je još jedan obožavani proizvod. Eto, on mi u ovom momentu baš i nije trebao, ali sam iskoristila rasprodaju Caudalie kozmetike u Formasana dućanu i ulovila ga po 50% nižoj cijeni, tako da je to bila ponuda koja se ne propušta :D Recenziju ovog fenomenalnog ulja možete pročitati u ovom postu.

Zadnji proizvod je L'Angelica gel za tuširanje s limunom i zelenim čajem i samo ću reći oh my ♥ Divan miris i ne isušuje, toliko mi se svidio da je završio u prošlomjesečnim favoritima. Njihovih proizvoda nažalost nema u Hrvatskoj, no idući put kad odem u Sloveniju, svakako ću ih još uzeti.


I to je to od noviteta :)

Koje recenzije biste htjeli najprije čitati? 

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Dr. Stribor Dermaplanta krema je zakon! obožavam :) pogotovo za stopala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvek, ali uvek noviteti koji su savršeni u svakom pogledu!
    Mene najviše interesuje ta RoC kremica :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Eucerin proizvodi za zastitu od sunca su mi najbolji, rado ih koristim. :D

    OdgovoriIzbriši