Invisibobble gumice za kosu - a little make up obsessed

Invisibobble gumice za kosu

Jeste li čuli za Invisibobbles? Pomama za njima već neko vrijeme traje u Europi, a zadnjih mjesec-dva je prisutna i kod nas. O kolikoj je maniji riječ je jasno kad su svoje verzije lansirale i kuće poput H&M-a, no ja sam se odlučila za original verziju pošto sam čula da su ipak bolje od raznoraznih kopija.

Dostupne su u Mulleru po cijeni od 40 kn za 3 komada (ima ih i na Feelunique za 3,75 funti), a tamo imate i fejk verziju koja košta oko 20 kn (nisam sigurna koliko je komada unutra - ako netko zna, nek napiše u komentarima). Naravno, i Kinezi prodaju fejk verziju na eBay, no nije mi se dalo čekati dok doputuju.

Invisibobble gumice obećavaju svašta :D

Kažu da ne ostavljaju tragove na kosi, od njih nećete imati one glavobolje koje se znaju javiti od prejako zategnute kose, ne lome vlas, a i kažu da su namijenjene svim tipovima kose. 
 

 Moja kosa je gusta i teška i ukoliko ju ne ispeglam ima baš (previše) volumena i sve gumice mi ostavljaju tragove, a i moram kosu jako stegnuti kako bi stajala gdje joj je mjesto što mi obično prouzrokuje tu "glavobolju" odnosno bol vlasišta. Upravo zbog ova dva razloga sam odlučila isprobati ove gumice.

Moram priznati da sam bila jako skeptična i znatiželjna neće li se ova "telefonska žica" upetljati u moju kosu, međutim uistinu se ne petlja s mojom ludom kosom.


Što se tiče tragova u kosi, stvarno ih ne ostavlja i to me oduševilo jer su me oduvijek nervirali ti tragovi u kosi, a s druge strane, nervira me i stalno raspuštena kosa (jednostavno više volim kad mi je po kući skupljena).

Ova gumica uistinu drži moju kosu iako je baš teška, ali sam ostala malo razočarana jer sam čitala da nekim curama kosa izdrži nepomaknuta za vrijeme treninga što kod mene nije bio slučaj ukoliko kosu nisam jako stegnula, ali kad bih ju tako stegnula, javila bi se ipak ona "glavobolja", tako da po pitanju "glavobolje" se meni ove gumice ipak nisu iskazale. To što mi nije držalo kosu za vrijeme skakanja ne uzimam za zlo jer stvarno ne znam što bi moju kosu zadržalo pod kontrolom osim možda kacige :)

Ove gumice stvarno neće lomiti vlas, no to neće raditi ni neke jeftinije i običnije gumice, glavno da su mekane/podstavljene.

Nakon nekog vremena se ove gumice razvuku (na gornjoj slici je to malo primjetno jer sam upotrijebila trik koji ću podijeliti i s vama) - lijevo je nekorištena gumica, a desno korištena. Kako bi se gumica vratila što bliže prvobitnom stanju (kao na slici), jednostavno ju stavite na radijator ili zagrijte fenom i opet će se stisnuti i vratiti blizu prvobitnog stanja.

Sve u svemu, ove gumice su mi super jer ne ostavljaju trag na kosi i jer (u normalnim uvjetima) čvrsto drže kosu, ali nažalost, tu i tamo mi se i s njima zna javiti "glavobolja" (ukoliko baš jako stegnem dok mi se s klasičnim gumicama javljala i kad bih imala slabije stegnutu kosu) tako da ih neću nazvati savršenima, ali je riječ svakako o jako dobrim gumicama za kosu.

Vjerujem da će mi trajati dulje vrijeme, tako da su po meni isplativa "investicija" i ukoliko tražite gumice koje neće ostavljati tragove na kosi i uz to ju čvrsto držati, Invisibobble ima moje preporuke.

Jeste li probale Invisibobble ili neku od jeftinijih varijanti? Kako se vama čine?

CONVERSATION

43 komentari:

  1. Bi li mogla napraviti s tom gumicom rep na svojoj tankoj i svilenkastoj kosi? Nekako mi se cini da to ne drzi bas dobro ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. raspisala sam se o držanju, tako da ako drži moju kosu, vjerujem da bi držalo i tanku kosu, ali ne mogu tvrditi jer moja nije takva ;)

      Izbriši
  2. Gumice mi se ne dopadaju, ali fotografije da, mnogo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Šteta što nije prošla test uklanjanja glavobolje, sanjam o frizurama poput visokog repa ili punđe ali ne mogu izdržati ni pol sata koliko me tjeme boli :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja s ovima izdržim nešto duže nego s običim gumicama, ali i dalje to nije potpuno bezbolno :/

      Izbriši
  4. vidjela sam ove u dućanu i nije mi ih palo na pamet uzeti - mislim da su totalno bezvezne za moju kosu. Imam laganu, ravnu i glatku kosu, ne vjerujem da bi mi ovo išta držalo. Inače nemam problema s glavoboljama jer nikada ne stegnem kosu toliko, ali ovo mi se čini kao glupost, jer mislim da bi moja kosa samo iskliznula van iz toga. možda mogu zamisliti da funkicionira za kovrčavu kosu, ali meni nikako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, cure s kosom poput tvoje kažu da su i njima dobre, a ja ne mogu reći na tu temu ništa jer je moja potpuno drugačija :)

      Izbriši
  5. Imam jako dugu i gustu kosu, baš si me zainteresirala za ove gumice! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ove gumice već skoro godinu dana i jako, jako ih volim! Imam tanku valovitu kosu stoga eto iz mog iskustva super funkcioniraju i za takvu kosu. Prije sam uvijek koristila one mekane gumice, ali bi nakon nekoliko korištenja izgubile elasticitet, a i stalno su mi klizile niz kosu, pa sam preko dana cijelo vrijeme morala popravljati rep (nosim vezanu kosu gotovo svakodnevno). S ovima sam se preporodila! Stavim i ne moram ih uopće popravljati, ne klize.. (moram ih "zamotati" 3 puta oko moje tanke kose). Puno planinarim, drže.. S glavoboljama nisam nikad imala problema jer imam zaista tanku kosu.. Moja preporuka ako želite gumice koje će držati (barem puno bolje nego obične) i neće klizati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si podijelila iskustvo i za cure s takvom kosom :)

      Izbriši
  7. Imam osjećaj da bi se tek onda upetljala kosa :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Uopste nisam za ovo znala. E bas cu da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni baš fora izgledaju, no mislim da ću preskočiti :D Često imam svezanu kosu, posebno dok sam kod kuće pa i mene zna boliti vlasište, no pronašla sam si zgodne gumice u jednoj no name trgovini, krpene sa zgodnim retro/cvjetnim, prugastim uzorcima a nemaju jaku gumu pa ih nosim po kući, čak i prije spavanja s njima svežem punđicu i ujutro me ne boli glava, jedino mi baš nisu za izvan kuće u svakoj prilici zbog tih uzoraka (barem sada zimi)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dugo sam gledala te gumice u ljekarni i nikako se odlučit na kupnju..i onda sam skratila kosu, a s tim i ostale muke ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam uopce skuzila u mulleru original, ali sam zato piknula spomenutu hrpicu za 20 kn (8 komada), meni su odlicne, takodjer se malo razvuku, hvala za trik kako ih vratiti u formu ;)
    Po pitanju svega opisanoga rekla bih da nema nikakve razlike izmedju originala i fejka, ipak po mom skromnom misljenju, to je na kraju kako god se zvalo ipak samo telefonska zica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na tvom iskustvu s fejk verzijom, dobro će doći drugima :)

      Izbriši
  12. Čitala sam nešto malo tim gumicama, ali nisu me nešto zainteresirale pa sam ih zanemarila. Sve do ove tvoje recenzije. Meni kosa mora uvijek biti vezana na poslu, a stvarno mi često skliznu gumice i padnu na pod. Onda lete u smeće i improviziram sa svim i svačim. Definitivno nabavljam :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam ovo ljeto vidjela ove gumice u "kineskim" dućanima. Mislila sam da su bez veze, nisu mi se učinile zanimljivima. Kako imam istu kosu kao i ti, sada si me baš zainteresirala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Probala sam, doduše ne original verziju i nisam nešto preterano oduševljena. Imam tanku kosu i uopšte ne drže dobro. Možda jer su kopija, ali u svakom slučaju original ne bih kupovala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, cure koje ih koriste kažu da su njima dobre, ja ne bih znala kakve su na tanku kosu :)

      Izbriši
  15. Probala sam neku verziju ovoga, vjerujem da je ta puno bolja ali ja sam i svojom poprilicno zadovoljna :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda nema potrebe ni za drugom verzijom ako si ovom zadovoljna :)

      Izbriši
  16. Ako si iz Zagreba, ima ih po 1,50kn u onom hobby art shopu u Frankopanskoj, tamo onaj prolaščić poslije Konzuma na uglu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ova fotka s curicom i gumicama - preslatko :)
    Što se samih gumica tiče, ne znam što bih rekla. Imam dojam da ih ne trebam nužno imati, ali kao htjela bih probati. Doduše, ja svoju kosu ne nosim u repu toliko često tako da su mi i obične gumica okej, ali budući da puštam kosu, moguće je da ću se u nekoj budućnosti odlučiti na kupnju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš se nekako dobro uklopilo :D

      I sretno s puštanjem kose :)

      Izbriši
  18. Imam ih i ok su ništa spektakularno. Nisu mi iskreno za neki čvrst rep jer koliko god da ga stegnem uvijek se s vremenom opusti.Moja ih sestra obožava al meni eto nisu otkriće godine. Ovaj trik što si spomenula kako da se skupe moram isprobati, jako su se razvukle da ih po 4 puta moram provući kada radim rep.

    OdgovoriIzbriši
  19. Mene ove gumice jako privlače i planiram ih probati. Mislim da je ok cijena originala jer se dobiju tri gumice i sviđa mi se što ne ostavljaju tragove na kosi pa ako ništa drugo moći ću ih nositi po kući kad zavežem kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, i meni je super to što ne ostavljaju trag i cijena je po meni korektna za 3 komada :)

      Izbriši
  20. Hmm, nisam još nigdje našla ove gumice, ali ni ne privlače me previše. Uvijek mi je kosa ili raspuštena ili ispletena u različite vrste pletenica, ali znam kako ti je. :) I ja imam nevjerojatno gustu, kovrčavu i dugu kosu, i jedini način da je ''sredim'' je peglanje. Upravo zbog stezanja gumice, glavobolje i sl. sam privrženija pletenicama nego li punđama i repovima. :)

    Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, pletenice su puno bolja varijanta i obično ih i ja nosim kad me boli tjeme od nošenja dignute kose :)
      I da, peglanje nam je jedino rješenje, ali ne da mi se stalno peglati kosu :)

      Izbriši
  21. Puno ti hvala na ovom komentaru, nema mi veće sreće nego kad netko napiše da je zadovoljan proizvodom koji je kupio nakon moje recenzije ♥
    A još kad tako napišeš da si odmah s dva proizvoda zadovoljna, još mi je draže :D

    Macadamiu volim već stvarno dugo, a sad su mi se i Invisibobbles pokazale kao super stvarčica :) Ako ću imati još kakvu preporuku za kosu, svakako ću napisati :)

    Hvala ti još jednom na ovako ljiepom komentaru ♥

    OdgovoriIzbriši
  22. Još jednom ti hvala na komentaru, srce mi je k'o kuća ♥

    I upravo ovakvi komentari poput tvog daju inspiraciju za nastaviti s ovim što radim :)

    Sve najbolje i tebi i tvojima, da ova godina bude puna uspjeha na svim poljima ♥

    OdgovoriIzbriši