New in #08 - dm special - a little make up obsessed

New in #08 - dm special

Iako sam prvo mislila ovo ubaciti u new in post koji sam planirala za danas, odlučila sam ipak objaviti ovaj special jer ovo to stvarno zaslužuje. Nisam očekivala nikakvu dostavu, tako da me iznenadio dolazak stričeka iz hp expressa koji je s teškom mukom donio veliki paket.

Nažalost, nemam bolju fotku jer je slikano mobitelom dok sam cijukala i nije mi palo na pamet uzeti fotić nego sam brže-bolje sve redom vadila da vidim koje se sve divnoće kriju unutra ♥


Povod kojim mi je dm poslao ovaj paket je akcija koja će biti aktualna tijekom studenog - članovi Svijeta prednosti u dm prodavonicama će moći za 50 beauty active bodova otisnuti kupon s kojim ostvaruju 30% popusta na sve proizvode prirodne kozmetike te na poklon dobivaju i torbu alverde. 


U ovom paketu se našlo uistinu mnoštvo proizvoda, kako za lice, tako i za njegu tijela i kosu, a svi ti dijelovi našeg tijela su u hladnijem periodu godine posebno osjetljivi i izloženi stresu, od centralnog grijanja, hladnoće, vjetra, a tu je i stalan šok koji naše tijelo doživljava kad izlazimo iz toplog u hladno i obrnuto i sretna sam što ću među ovim proizvodima naći pomoćnike koji će olakšati mom tijelu te stresove koje u ovom periodu godine doživljava.

Pa da krenem više s novitetima :)


Biobaza Harmony linija je hrvatska linija kozmetike i obožavam Bademovo mlijeko za tijelo čiju drugu teglicu upravo koristim, tako da će mi i ova dobro doći :) Tu su još gel za tuširanje i piling iz iste linije.


O Olivalu ste isto već imali prilike čitati kod mene na blogu, a ovog puta su mi došli micelarna otopina, ekstra hidratantna krema i ekstra bogata krema. 


Adria Spa proizvode do sada nisam nikad koristila, pa se veselim isprobavanju. Došla su mi dva ulja za masažu, Antistres i Anticelulit, te ulje jojobe što je izvrsno jer sam taman planirala kupiti jojobino ulje za lice.


U paketu su se našli i razni sapuni, Herbalux od grožđa, meda i masline, te Lavare sapuni od lavande i zelene gline. 


Poslano mi je i puno Nikel proizvoda: Ulje za cirkulaciju i kapilare (počinjem se mazati već večeras jer imam problema s cirkulacijom), zatim Hranjiva krema s ružom, Hidratantna krema s narančom, Krema s čajevcem i Ulje divlje ruže koje mi je već neko vrijeme bilo na listi za kupnju, pa je sad došlo k'o naručeno. 


Stigla su mi i dva Weledina proizvoda koja nisam probala, Citrus gel za tuširanje i dezodorans.


Nevenova te gavezova mast su obavezni u mojoj kupaonici, koristim ih za svakakve probleme, od opeklina, zacijeljivanja kože, suhe kože, a gavez mažem i iz zdravstvenih razloga, imam povišen reumatoidni faktor, pa znam imati problema s reumom prilikom promjena vremena, a gavez je dobar i za taj problem. Inače kažu da su i oblozi gaveza dobri za psorijazu. Ono što mi se sviđa je što je riječ o domaćem proizvođaču i k tome EOPG-u - riječ je o EOPG Francetić iz Kloštar Ivanića. 

Dm je nedavno povećao ponudu ekološke kozmetike i hrane zahvaljujući suradnji s novih devet partnera, hrvatskih OPG-ova što me jako raduje.

Treći proizvod je ulje gospine trave i sigurno ću i njemu naći namjenu. 



Stigla su mi još tri hrvatska proizvoda, Hvarski meleni u proizvodnji PTO Ćurin. Riječ je o Hvarskom melemu s gospinom travom, Hvarskom melemu sa smiljem i Hvarskom melemu s lavandinom. 


Ulolini pilinzi su izvrsni i naširoko hvaljeni i moram priznati da su uz tvrde sapune jedino što sam isprobala iz Ulola asortimana, tako da se veselim i isprobavanju ostalih proizvoda. Dobila sam Cedar & naranča balzam za tijelo, Anti spot kremu za ruke, Naranča & cimet maslac za tijelo, Lavanda & ružmarin & maslinovo ulje piling za tijelo (izvrstan!) i Ulola O-X kremu za lice. 


Marilou Bio proizvode dugo "škicam" po dm-u zbog preslatke ambalaže, a i dobrih recenzija njihovog pilinga za lice, no nikako da isprobam nešto iz njihovog asortimana. Sad sam dobila dva gela za tuširanje, s agrumima i verbenom, idealni mirisi za razbuđivanje u hladna jutra ♥


Alba Botanica proizvode smo donedavno mogli kupovati samo na iHerb, a sad je dio asortimana dostupan i kod nas (iako po višim cijenama nego tamo). Ja sam dobila hawaiian eye gel, havaiian oil free moisturizer (kremu), te havaiian šampon i regenerator koji ne sadrže sulfate niti silikone i mirišu predivno (obožavam gardenije, šta ću :D ). 


Jako mi je drago da je sve veći broj domaćih tvrtki koje proizvode kozmetiku, posebno prirodnu, a iskreno, iako sam svjesna da je ta niša u porastu (i iako znam za sve ove firme), kad sam vidjela na papiru koliko je domaćih kozmetičkih firmi zastupljeno sam se (ugodno) iznenadila. 

Jako se veselim isprobavanju novih proizvoda, a post sam zapravo objavila da bih vas pitala što vas najviše zanima i da znam koji vas proizvodi najviše zanimaju, pa mi pišite o tome u komentarima :)

Imate li vi neku preporuku za prirodnu kozmetiku? Ili neki proizvod koji treba izbjegavati?

*PR uzorci

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Divnih tu stvarčica ima! :) Ne znam gdje bih prije gledala, sve me zanima. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mene najviše zanima nikel i biobazini proizvodi. draga, imam bodova za tri knjizice, ali uzalud sve kada sada ne mogu ništa kupovati :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno divan paketić.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalno i darežljivo s njihove strane! Nije mi poznato da su ikome u Nemačkoj poslali tako bogat paket. mene bi interesovalo da napises koju reč o Weledi, jer za ostalo ne bih rekla da je ovde u ponudi.

    OdgovoriIzbriši
  5. OMG *-*
    Najviše me zanima Alba Botanica šampon i Biobaza piling jer sam ga koristila i nije mi se svidio, pa me zanima i tvoje mišljenje ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divnoće! Posebno Nikel i Alba Botanica :) Ja baš planiram u kupovinu Nikelove kreme od ruže, a nedavno sam kupila Hvarski melem s gospinom travom, zanimaju me i Olivalove kremice za lice!

    OdgovoriIzbriši
  7. Najviše me zanimaju Nikelovi i Ulola proizvodi :) Taman sam pri kraju Ulola okoloočne iz ove linije i odlična mi je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko proizvoda:O Pogubila sam se. Meni je Nikel hidratantna krema od ruže bila odlična, a i miriše jako fino <3 Kako imam slabu cirkulaciju i mene zanima njihovo ulje za cirkulaciju i kapilare ;) Ulola piling za tijelo mi je također odličan, a adria spa proizvode već dugo gledam na policama pa će mi recenzija, ukoliko je bude super doći. Sretno u isprobavanju ovih divota :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme prekrasno! Jako me zanimaju dojmovi o Nikelovom ulju za cirkulaciju s obzirom da je i moja prilično problematična :/.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ogroman ''paketić'' :-D Bit će zanimljivih recenzija :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super mi je ova saradnja s domaćim proizvođačima koji zaista imaju šta da ponude tržištu sve zahtevnijih potrošača. Drago mi je da su te obradovali, nasmejala si me s ''cijukanjem'' haha :D Uživaj u svemu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow koliko stvari! o.o Najvišeee me zanima Nikel, jer je od skoro i kod nas dostupan. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, wow, wooow :D
    sve mi se sviđa, sve!
    posebno se veselim recenzijama Weleda proizvoda i Alba Botanica :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Pala sam u nesvest, bukvalno! Ne znam gde pre da gledam, sve je divno! :) Radujem se recenzijama :D Lidija

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, predivno, sve mi se sviđa i jedva čekam nove recenzije :D Mene jako privlači Biobaza Harmony linija :D

    OdgovoriIzbriši
  16. svaka cast :) obavezno zelim cuti misljenje o ulju za cirkulaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajme koliko proizvoda :)))) Mene zanimaju nikel proizvodi jer ih nisam još isprobala, a uvijek čitam pozitivne recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  18. A kaj nema sve ovdje hehe :D Alba Botanica i Nikel me najviše zanimaju :)

    OdgovoriIzbriši
  19. zanima me ta gavezova mast...ako bi mogla reći nesto više o njoj...gdje si je kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što i sam naslov i tekst govori, dostupna je u dm-u ;)
      pisala sam post SOS proizvodi iz kupaonice, pa tamo ima više o njoj :)

      Izbriši