Maske za hidrataciju: Novexpert Repulp maska vs. Payot Hydra 24 maska - a little make up obsessed

Maske za hidrataciju: Novexpert Repulp maska vs. Payot Hydra 24 maska

Moja koža je mješovita, no izuzetno je osjetljiva i sklona dehidraciji i zato uvijek u kupaonici imam proizvode za dubinsku hidrataciju, kako zbog prevencije, tako i za SOS situacije.

Dugi niz godina moja omiljena hidratacijska maska je bila Payot Hydra 24 maska o kojoj ste mogle čitati i u ovom postu, što god sam isprobala, ništa nije bilo ni blizu njoj, sve dok nisam isprobala Novexpert Repulp masku.*

Kako me obje oduševljavaju svojim djelovanjem, odlučila sam ih usporediti kako bih i sama odlučila koju ću nastaviti kupovati, a i kako bih s vama podijelila svoja razmišljanja.


Pakiranje:

Obje maske dolaze u pakiranju od 50 ml, u mekanoj tubici iz koje se može iscijediti proizvod do zadnje kapi. 


Djelovanje:

Obje maske su hidratacijske i obje rade jednako dobro svoj posao. I jedna i druga divno hidratiziraju kožu i ostavljaju je nahranjenom i elastičnom i obje sam koristila na isti način: kao noćnu kremu jer sam na taj način čak vidjela više benefita nego kad sam ih koristila kao klasične maske koje držiš 10-15 minuta, pa odstraniš višak proizvoda. 

Obje maske su deklarirane i kao anti-age maske, no o djelovanju po tom pitanju i ne mogu puno reći jer i nemam neke bore. 

Niti jedna mi nije izazvala nered na licu, obje su mi smirivale kožu.


Miris:

Payot maska ima nešto jači miris od Novexpert, no meni ni jedan od njih nije smetao (što ne znači da neće i vama, pa provjerite testere).  

Sastav:

Payot maska u sastavu ima med (stvara zaštitnu barijeru i zadržava vodu u gornjem sloju kože), ekstrakt pustinjske biljke Imperatorova crvena trava (regulira staničnu pumpu), ekstrakt zlatnog korijena (antioksidativni učinkak, kontrolira cirkulaciju potičući transport vode iz dermisa u epidermis). Osim toga, sadrži i hijaluronsku kiselinu (koja je također ovlaživač), te mineralna ulja, silikone i parabene. Reći ću vam odmah da ja nisam neki purist i ne bježim ni od silikona ni od parabena (pa najdraže voće su mi maline koje su ih pune), no proizvode s mineralnim uljima baš ne volim stavljati na lice. Da, znam, reći ćete koja je razlika između lica i tijela, sve je ista koža i sve to ulazi u krvotok. Svjesna sam ja toga, no nekako ako ću već odabrati proizvod s mineralnim uljem, radije bih da bude za tijelo nego za lice i tu nemam nikakav konkretan razlog nego moj subjektivni osjećaj. Pošto nisam nalazila proizvod koji me bolje hidratizirao od ove maske, žmirila sam na sastav i i dalje ju kupovala jer joj nije bilo ravne po pitanju hidratacije i smirivanja kože (crvenila kojem sam sklonija u jesen/zimu).

No onda sam se upoznala s Novexpert Repulp maskom. Sastavom je puno bolja, 100% je prirodnog sastava,  sadrži dvije vrste hijaluronske kiseline, shea maslac, ulja sucokreta i noćurka i oni skupa djeluju divno na moju kožu i ostavljaju je hidratiziranom i smirenom. 

Sastav Payot maske možete vidjeti ovdje, a sastav Novexpert maske ovdje

Tekstura:

Novexpert je "laganija", dok je Payot gušće, bogatije teksture (na slici ispod su Novexpert lijevo, a Payot desno9. Iz tog razloga se Novexpert upija brže od Payot maske. 



Cijena:

Novexpert maska košta oko 230 kn, a dostupna je i u dm-ovima s OTC odjelom, pa se mogu iskoristiti i popusti prilikom kupnje, dok Payot košta oko 290 kn za istu količinu.



Zaključak:

Godinama sam voljela Payot Hydra masku i ona i dalje ima sve moje preporuke jer je izvrsna (čak mislim da će suhokošcima ona biti bolja, dok će osobama poput mene, s mješovitom kožom, kao i onima s normalnom bolja biti Novexpert zbog laganije teksture), no zbog sastava i cijene prednost dajem Novexpertu.
Iako nisam purist koji koristi isključivo prirodnu kozmetiku niti živim takav život, ako ću birati između dva efektom jednaka proizvoda, uvijek ću odabrati onaj koji je bolji sastavom. 

Dodatni plus je i niža cijena, no ona u ovom slučaju ipak nije bila presudna.

Jeste li koristile koju od ove dvije maske? Kakvi su vaši dojmovi? Imate li vi preporuku za koju masku za hidrataciju?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

7 komentari:

  1. Imam suhu kožu, koristim Repulp masku kao noćnu kremu (ispod koristim neki hidratacijski serum) i super mi je!
    Sad kad kažeš da bi Payot možda bila i bolja za suhu kožu, možda bi ju i probala. Probat ću nabaviti tester
    Hvala na recenziji, izvrsna je.
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj s testerom, pa vidi :)
      Jedna djevojka koju znam sa suhom kožom kaže da joj je Payot bolja :)

      Izbriši
  2. Mislim da repulp maska ima 40 ml, a i ti si to navela u recenziji iste. :) Inače, odlična recenzija već dugo imam u planu kupiti repulp masku, a nakon ove recenzije je definitivno uzimam. Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. navela sam da nisam sigurna u kojoj količini dolazi (jer je moja PR uzorak, no čudilo me da ima više), no nakon provjere na službenoj Novexpert stranici sam vidjela da ima definitivno 50 ml :)
      Hvala ti i nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna kao i ja :)

      Izbriši
  3. Čine se jako jako dobre mislim da bi ih moja koža jako voljela :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala ni jednu, ali obje mi djeluju jako zanimljivo i privlačno. Kako volim Novexpert kao brend mislim da bi njihova maska bila moj odabir :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Repulp imam i zaista je krasna za hladnije dane.

    OdgovoriIzbriši