Kozmetičke akcije #05 - a little make up obsessed

Kozmetičke akcije #05

Ovog vikenda opet ima svakakvih zanimljivih akcija. Ja se pokušavam oduprijeti jer sam puno kupovala u zadnje vrijeme (što kozmetičkih, što ne kozmetičkih stvari), no da je teško, stvarno je :)

Domaće drogerije i parfumerije nam nude svašta zanimljivog:

  • KOZMO ima 30%+ dodatnih 10% popusta na dekorativu ovog vikenda
  • Douglas danas nudi 20% na gotovo sav asortiman - osim Bobbi Brown, chanel, Diora i La Mer
  • Bipa ima razne proizvode na akciji 1+1, između ostalog i razne vrste Le Petit Marseillais gelova za tuširanje za 19,90 kn, a 30%-tni vikend popoust je na proizvode za njegu zubi
  • Konzum ima 30% na Nivea proizvode

Online shopovi:

BeautyBay

  • 10% popusta uz kod TREAT10

  • 3 za 2 Bourjois, Cargo, Eyelure, TIGI, Elegant Touch, Murad
Ako imate vi još kakvu dojavu, slobodno nadopišite u komentarima :))))

CONVERSATION

6 komentari:

  1. dobri su ti ovi postovi o aktulnim akcijama, sviđam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne smijem više kupovati hahahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nasmijalo ne Douglas sniženje! Odnosi se na sve, osim na ono što mi žene najviše želimo!
    Neću ovaj put niti pogledati! Toliko sam se istrošila ovaj mjesec....uh!
    Ali, ti samo nastavi sa pisanjem ovakvih postova jer ih prosto obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Već sam rekla da lajkam ovaj tip posta! Ja sam se počastila rumenilom u Kozmu (moj mali Kozmo nema Loreal ruževe pa je ta kupovina propala) i 3 za 2 Bourjois, došlo ko naručeno <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema kupovine za mene. :D Bar sam tako mislila dok nisam vidjela ovaj post! :)

    OdgovoriIzbriši