Novosti na blogu - a little make up obsessed

Novosti na blogu

Drage moje, kao što možete primjetiti, blog ima novi izgled zahvaljujući Meli s Mell's Corner bloga koja se potrudila ispuniti moje želje da bi moj mali virtualni kutak bio baš onakav kakvog sam ga zamislila ♥



Napravit ćemo turu po blogu, no prije bih htjela napisati još nekoliko stvari. Jako mi je drago da su Casual Friday postovi koje sam uvela izvrsno prihvaćeni, tako da nastavljam s njima i vidim da volite i odmake od tih čisto kozmetičkih tema. U skladu s time, uvodim i rubriku Instapost. Ljetos nakon mora sam imala namjeru ju uvesti, no bila sam lijena i nedovoljno dosljedna, pa je tako ostalo sve na tom jednom postu. Mislim da će to biti mjesečna rubrika, no ako me nastavi držati manija zvana Instagram, možda ću objavljivati i češće. Inače, na instagramu me možete naći pod imenom NIVETTE179 ili preko linka. Isto tako, sada na blogu postoji Instagram prozorčić, no o njemu nešto kasnije :)

Kao što ste možda zamjetile, trudim se ne kupovati i biti na no buy režimu (ali kozmetička dijeta je kao svaka dijeta i povremeno zgriješim). Mislim ponešto napisati na tu temu, pa se nadam da će vam to biti zanimljivo.

Primjetila sam da sam promijenila sistem pisanja, odnosno da nije da prevladavaju recenzije, baš naprotiv, i da su jako čitani postovi poput Rok i trajanje make up-a (link) i Čišćenje lica (link), tako da možete očekivati još postova tog tipa. Naravno, nastaviti ću pisati i recenzije, imam puno već testiranih proizvoda koji čekaju kad ću pisati o njima. Neki su s liste objavljene u postu Dame biraju (link), a našlo se tu još dosta kozmetičkih proizvoda, pa ću kombinirati vaše želje i moje raspoloženje za pisanje o pojedinom proizvodu.

Sretna sam jer blog raste, prešla sam svoj cilj po pitanju statistike, a ponosna sam i na broj lajkova na Facebooku jer on kod mene nikad nije uvjet za sudjelovanje u nagradnim igrama, pa da iz tog razloga raste.



Ukoliko imate kakve savjete, preporuke, želje ili kritike, slobodno ih ostavite u komentarima :)

A sada Tour de blog :)

Na vrhu možete primjetiti ovaj plusić označen crveno strelicom:



Kad kliknete na taj plusić, otvaraju se kategorije:



Mislim da se tu nema što puno objašnjavati, sve je jasno. Ako imate prijedlog za još koju kategoriju, javite :)

Tu su i dalje i popularni postovi:



A kad se spustite stranicom, dolazite do ikona za drušvene mreže - Twitter, Facebook, Youtube (koji mislim uskoro aktivirati), Pinterest i Bloglovin, a ispod toga je Instagram prozorčić gdje možete vidjeti neke od sličica s Instagrama:



To je to, nadam se da vam se sviđa novi izgled bloga, još jednom, tu sam ukoliko imate savjete, preporuke, želje ili kritike :)
Kako vam se sviđa nova organizacija?





CONVERSATION

22 komentari:

  1. dizajn ti je diiivan, ja sam velika picajzla kad je dizajn po pitanju, tako da što se tiče tvog, odlično izgleda. hihi :**

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednostavan i čist dizajn, sve lijepo poredano po kategorijama, ma super, tako i ja najviše volim...čekam novu premijeru na Youtubeu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je tako najljepše :)
      bit će i videa, samo da je više vremena :)))

      Izbriši
  3. Jednostavan i elegantan izgled. Sviđa mi se :)
    A sviđa mi se i tura kroz sajt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, a za turu rek'o ajde za one koji možda ne bi scrollali do kraja pa da sve vide :)

      Izbriši
  4. ja ne komentiram često, ali te pratim redovno :) sad bih samo htjela reći da je meni osobno uvijek bitniji sadržaj od forme, a mislim da o tvojoj kvaliteti govore dovoljno i same brojke koje si navela :) i s obzirom da nisi jedna od onih koje "prose" lajkove na sve strane i ne opterećuje se toliko statistikama , postala si mi još draža i još mi je veći užitak čitati te ... puno pozdrava i samo tako i nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga Ivana, hvala ti puno na komentaru, srce mi je sad veliko k'o kuća :D
      Drago mi je da ljudi prepoznaju moj rad i "filozofiju" i još k tome kad znam da je nekome užitak čitati moje tekstove :)
      Hvala ti puno još jednom i čitamo se :*

      Izbriši
  5. Sviđa mi se novi izgled bloga, baš je sve pregledno i minimalistički, ukratko, po mom guštu :) A Meli stvarno nema ravne, već sam rekla da je dobra vila blogosfere :) Super su mi ti mali odmaci od recenzija, posebno casual friday, tako da samo nastavi iiii veselim se you tube kanalu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti mila moja :*
      Meli je stvarno divna i stvarno joj nema ravne <3

      Izbriši
  6. Dizajni ovog bloga su oduvek čisti i elegantni, tako da mi se dopada i ova varijanta. You go girl!
    I bravo Mell :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti Misha, drago mi je da ti se moj blog uvijek sviđa :D
      a za Meli nemam dovoljno riječi :)

      Izbriši
  7. super,odličan dizajn. i ja se sve vise mislim javiti mell za dizajn bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meli će morati početi naplaćivati usluge kako je krenulo ;)

      Izbriši
  8. Odličan ti je novi izgled bloga, Mell idu sve pohvale :)
    I jako volim tvoje Casual Friday postove...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, drago mi je da vas ima koji ih volite :)
      i hvala i za izgled, Mell rastura <3

      Izbriši
  9. Melovka je napravila super posao. Baš sam ti mislila spomenuti nešto u vezi starog dizajna al vidim da ste me preduhitrile :-D

    OdgovoriIzbriši
  10. Super tij e dizajn, baš mi je drago da je sve uspjelo kako si zamislila. Uskoro ću i ja imati novi dizajn, jedva čekam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je baš drago :D
      jedva čekam vidjeti i tvoj novi dizajn :)))

      Izbriši