Avon Hidrokolor Absolute ruževi - a little make up obsessed

Avon Hidrokolor Absolute ruževi

Iako sam ih dobila još u siječnju, tek danas vam donosim moju recenziju ovih ruževa. Zašto? Ne, nije da mi se nisu svidjeli, pa da sam čekala hoće li se što promijeniti, dapače, oduševili su me na prvu pa su tako završili i u siječanjskim favoritima, nego su tada ti ruževi iskakali sa svih strana, pa nisam htjela i ja tada pisati o njima. No više ne iskaču sa svih strana, a ja sam im svakako htjela dati mjesto na svom blogu jer to u potpunosti zaslužuju. Tako vam danas donosim recenziju Avon Hidrokolor Absolute ruževa u nijansama Tender Mauve, Lovely Cherry i Pink Renewal. Prve dvije nijanse imam od siječnja, a zadnju sam dobila na Avon BBDay.

Ruževi dolaze u predivnoj ružičastoj ambalaži, u količini od 3,6 g i po punoj cijeni od 50 kn (u katalogu 4 je cijena 35 kn) i u čak 20 nijansi.


L-D: Tender Mauve, Lovely Cherry

Što Avon kaže o ovim ruževima:

Jedinstvena kombinacija! Boja plus balzam. Njegujuća formula popravlja izgled usana, definira, hidratizira, njeguje i štiti usne a pri tome pruža srednju prekrivenost.  Njegujući kompleks vitamina E i C, hidratacija, kolagen i zaštitni faktor SPF 15 za dugotrajno zdravije usne. 


Ono što odlikuje sve nijanse je divna hranjivost, ovi ruževi na usnama daju osjećaj poput najfinijeg balzama, stvarno imam osjećaj da hrane usne.


Pink Renewal

Vezano uz pigmentaciju, najslabije je pigmentirana Pink Renewal nijansa, ona mi je u rangu obojenog balzama, dok nijanse Tender Mauve i Lovely Cherry odlikuje divna pigmentacija.

Što se tiče trajnosti, ona je solidna, posebno za takve hidratantne ruževe, ukoliko ne jedete, izdržat će i po 4-5 sati, no onaj početni sjaj će nestati s usana (što je meni čist ok).
Jedina mala zamjerka je ta da će se nijansa Lovely Cherry nakon nekoliko sati malo razliti preko ruba usnica, pa uz nju preporučam korištenje olovke da biste to spriječile.

Sva tri ruža imaju kremasti finish, bez ikakvog shimmera, no imaju taj sjaj koji možete vidjeti i na slikama.

Avon Hidrokolor Pink Renewal



Kao što vidite, riječ je o dosta svjetloj boji, koja po meni može biti zamjena za balzam za usne.
Isto tako, izvrsno će pristajati uz neki jači smokey look na očima.

Avon Hidrokolor Tender Mauve


Ovo je jedna od meni favorit boja, ne samo kad je riječ o ovom ružu, nego i inače. Nosiva je na svakodnevnoj bazi, a i prilikom nošenja nekog jačeg smokey eye looka. Riječ je o zagasitoj, prljavo rozoj boji koja opet nije previše zagasita da bih izgledala kao mrtvac s njom.

Avon Lovely Cherry




Za mene ovo nikako nije cherry boja, no svakako je neka hladna berry :)
Mana ove boje je, kao što sam gore napisala, da se zna malo razliti nakon nekoliko sati, no to riješim olovkom i nimalo ne zamjeram jer mi je boja predivna ♥


Najčešće sam ju nosila uz neutralna sjenila i crni tuš na očima jer vjerujte, ova boja je zvijezda sama po sebi ♥

Sve u svemu, jako mi se svidjela ova linija ruževa, bila mi je milina nositi ih po zimi, kad moje usnice više vole ovakve, hidratantnije ruževe, a tako su mi dobri da ispod njih nisam čak ni nanosila svoj omiljeni Nuxe Reve de Miel balzam za usne, a pošto boje mogu proći i kao proljetne, svakako ću i dalje nastaviti uživati u njima.



L-D: Pink Renewal, Tender Mauve, Lovely Cherry

Jeste li isprobale ove ruževe? Ako jeste, kako ste zadovoljne?


*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

34 komentari:

  1. Lovely Cherry mi sliči na Revlonov Cherries In The Snow :) Predivna nijansa. Nisam probala Avonove ruževe, nisam imala prilike, al nije nikad kasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni liči na njega, no nemam ga pa ne mogu usporediti...
      Avonovi ruževi su mi ugodno iznenađenje :)

      Izbriši
  2. Nisam ih probala ali pored divne recenzije sigurno hocu ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely Cherry je nijansa koja se u mom slučaju odmah izdvojila kao najljepša :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam vrlo sličan Korresov ruž u boji Orange red i nosila sam ga stvarno cijelu zimu. Ovakvi ruževi su odlični u hladno doba godine jer su tada usne previše ispucane za klasične ruževe. Imam ga već u rezervi kad mi ponestane.

    Inače kod mene možete osvojiti odlična sjenila indie brenda iz SAD-a!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orange red zvuči kao nešto što meni nažalost ne bi stajalo :/

      Izbriši
  5. Ahhhh... lovely cherry :)) divna nijansa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely Cherry is gorgeous. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. koju olovku preporucas za lovely cherry?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam posebnu olovku za nijansu, nego koristim Look by Bipa 11 Peach jer mi je ona mrvicu tamnija od mojih usana, pa može proći kao univerzalna olovka za sve ruževe :)

      Izbriši
  8. Nisam jos isprobala (jer nemam svoju avon damu :D ) ali me privlaci Tender Mauve :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno su kao balzam, tako fino hidratiziraju. Ja imam Tender Mauve i na mojim usnama izgleda nekako tamnije, ali nimalo mi ne smeta. Sad si me potaknula na razmišljanje, naručila sam si Tender Mauve i još jedan rozasti i sad se ne mogu sjetiti ni kako se zove ta nijansa ni gdje sam ga pospremila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam svoj nedavno naručila, jedva čekam da isprobam ovaj ruž nakon svih pohvala :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim Avon ruževe. Dobila sam ih na nagradnoj igri u crvenoj i rozoj nijansi i odlični su mi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam probala avon ruževe ali ovaj Tender Mauve me baš privlači :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasni su, baš prolećni <3 Avon je dobrano poradio na kvaliteti formule i ruževi su stvarno odlični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam kakvi su im prije bili ruževi, no ove zadnje dvije linije su fenomenalne <3

      Izbriši
  14. Oba su prekrasna i moji favoriti od kad su izasli :) ali da moram birati, radije bi Lovely Cherry. Prekrasne fotografije imas. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da će završiti kod tebe :)
      i hvala ti puno :)

      Izbriši
  15. Lovely Cherry je najljepši :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Fenomenalni su mi ovi ruževi!Lovely Cherry nam je zajednička nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam ove nijanse. Super su mi :)

    OdgovoriIzbriši