New in #01 - a little make up obsessed

New in #01




Drage moje, odlučila sam vam pokazati što sam kupila/dobila ove godine jer sam odlučila naredna 3 mjeseca  (tamo negdje od sredine siječnja traje ta odluka) ne kupovati ništa što mi stvarno nije nužno nego trošiti proizvode koje imam, pa se neće skupiti više noviteta u narednom razdoblju (nadam se da neće jer sam već nekoliko puta zgriješila, no tješi me da nisam puno zgriješila). Držite mi palčeve da uspijem u svojoj namjeri, moram priznati da se nekim ponudama i proizvodima teško oduprijeti, ali me količina kozmetike koju imam počela gušiti tako da sam odlučila stati malo na loptu i vidjeti što i koliko proizvoda zapravo koristim. Nije se tu našlo previše toga, ali je riječ o redom divnim stvarčicama :)

Kao i uvijek, počet ću s preparativom za lice - tu se našao jedan stari favorit i neki proizvodi koje prvi put koristim:




Po ne znam koji put sam kupila Garnier Essentials tonik, moj apsolutni favorit kad su tonici u pitanju, jeftin, nema alkohol u sastavu - ne isušuje i tonizira. Recenziju možete pročitati ovdje

Proizvod s kojim sam prekršila pravilo nekupovanja je Garnier micelarna. Trenutno je na akciji u Konzumu 30 kn, a kad sam već bila po špeceraj, usput sam i nju ubacila u kolica. 

Od Afrodite sam dobila Afrodita Hydra Thermal Hydra Active koncentrat* i Afrodita Young & Pure 3u1 gel*. Proizvode testiram, a dojmove ćete moći pročitati na blogu.




Što se tiče tijela, nabavila sam zalihe svog omiljenog gela za tuširanje - The Body Shop Moringa Shower Gel. Obnovila sam zalihe Dove Winter Care gela za tuširanje koji sam jako voljela prošle zime, na službenom predstavljanju Phytorelax kozmetike u Kozmo drogerijama sam dobila Phytorelax Mandorla gel za tuširanje i kremu za tijelo*. Nakon što sam prošle godine dosta koristila Borotalco deziće, vratila sam se svojom najdražem dezodoransu - Rexona Fresh je dezić koji mi najduže drži i koji i na kraju dana na meni miriše.

Aveo professional odstranjivač laka za nokte sam uzela zbog zanimljive ambalaže. Sam odstranjivač mi je lošiji od Aveo Mandel, ali planiram kasnije usipati Aveo Mandel unutra :)




Dobila sam Avon Solutions BB kreme*, čije ste swatcheve i prve dojmove mogle vidjeti u ovom postu, kao i novi Vichy Teint Ideal puder* o čijem ste predstavljanju mogle čitati ovdje. Iako sam dobila verziju pudera za suhu kožu, što moja definitivno nije, moram reći da sam na prvu jako zadovoljna ovim puderom. Stvarno daje dojam idealnog tena, uz naravno, potrebno matiranje T-zone, no više o njemu u recenziji koja će biti kad ga dobro testiram.
Garnier 5 sec blur je završio u prošlomjesečnim favoritima, a zašto - možete vidjeti u ovom postu.




Dobila sam za recenziju neke Wet'n'wild stvarčice - Wet'n'wild Sun Touched bronzer*, Wet 'n' Wild Sweet As Candy Color Icon Eye Shadow Trio* (koju sam već recenzirala u ovom postu), Wet 'n' Wild Wild Shine lak za nokte u nijansi Jezebel* i Wet 'n' Wild Mega Volume maskara*. 

Među novitetima su se našli i proizvodi iz predivne limitirane kolekcije - Catrice Une, Deux, Trois, a uzela sam C02 Meet Berry rumenilo i C01 Meet Cherry ruž, a mogle ste ih već vidjeti u ovom postu

Našla su se tu i dva Bobbi Brown proizvoda - Bobbi Brown Extreme party maskara* i Bobbi Brown Mulberry sjenilo*. 

 Avon Hidrokolor Absolute ruževi* u nijansama Tender Mauve i Lovely Cherry su se isto prošli mjesec našli među novitetima i to onima koji su me oduševili, toliko da su završili i u favoritima mjeseca

Smart Girls Get More lak za nokte u nijansi 91 mi se jako svidio dok sam čekala na blagajni u dm-u i tu sam isto prekršila svoju odluku o nekupovanju, no samu sebe varam da je riječ o sitnici, no nije mi ništa lakše zbog toga, posebno kad znam da ga još nisam ni isprobala. I za kraj sam ostavila jedan od meni najdražih noviteta u mojoj kozmetičkoj kolekciji - MAC Craving ruž koji me potpuno osvojio ♥ Recenziju ste mogle pročitati u ovom postu.

To je to što se tiče mojih noviteta, ako se uspijem pridržati zabrane (a vidite da griješim već sad), idući new in ide tek u 4. mjesecu. Držite mi palčeve da uspijem u toj odluci :)

Što ste vi zadnje kupovale? Kako vam se sviđaju moji noviteti?





*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

52 komentari:

  1. Uh, uh...noviteti su ti prekrasni, no meni je zapelo za oko Phytorelax proizvodi, ostatak ekipe je krasan, ali više-manje mi ne treba. Tješim se XD

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepi noviteti :)): Mene zanima ovaj Afroditin koncentrat, pa čekam recenziju :)
    Smart girls lakove sam gledala već sto puta, ali im se uvijek oduprem. Nekako sam skeptična prema toj mini bočici i mogućnosti baratanja s njenim kistom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isprobavam ga već neko vrijeme, bit će uskoro recenzija :)
      A ova mini bočica je malo problematična, tako da te kužim :)

      Izbriši
  3. Lijepih stvarčica tu ima, jako me zanimaju recenzije Bobbi Brown kozmetike :) Ja sam zadnje kupila YSL Rouge Volupte # Fetish Pink i znam da ovaj mjesec moram kupiti nou okoloočnu i pokušat ću stat na tome...niš mi više ne treba, niš mi više ne treba, niš mi više ne treba...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidjeh ruž i divan mi je <3
      a baš me zanima za koju ćeš se okoloočnu odlučiti :)
      i sve nešto mantramo to u zadnje vrijeme :)

      Izbriši
  4. Jako lijepi noviteti. Najviše me privukla dekorativa. Nje mi nikad dosta. Mada ni preparative. Baš me zanima ovaj Afrodita Hydra koncentrat. Podijeljena su mišljenja oko njega pa me zanima tvoj sud.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno, nikad dosta nama novih stvarčica :)
      bit će moj sud nekad krajem mjeseca :)

      Izbriši
  5. Stvarno su ti divni noviteti! Eh da mi je pola toga. Cekam utiske Afroditinih proizvoda, to jos nisam probala. Vichy pudeeer <3<3<3<3.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijep new in, i sama sam se počastila s ružem i rumenilom iz nove Catrice kolekcije! ;)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno je sve, bravo za izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako volim new in postove :D Najviše me zanimju Phytorelax i Afrodita stvarčice. Btw. odluka ti je dobra, nadam se da ćeš i ustrajati u njoj, ja sam jednako odlučila i nažalost, nisam se uspjela držati u potpunosti, ali mislim da od idućeg mjeseca neću više kupovati stvari koje mi nisu nužno potrebne (treba se štediti za fotić :D)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja, i ja! :)))
      i ja se nadam da ću biti ustrajna u odluci, ali teeeeeško je :)
      bit će dojmovi Afrodite i Phytorelax proizvoda :)

      Izbriši
  9. Divni noviteti i nadam se da ćeš ustrajati u odluci. Ja sam malo pokleknula u siječnju, ali za sad se držim, malo sam povukla ručnu pa ćemo vidjeti :) Jesi li isprobala Wet 'n' Wild Mega Volume maskaru? Zanimaju me dojmovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj i ja pokleknem svako toliko, ali se tješim da je riječ o sitnicama, ali ne valja ni to, treba trošiti zalihe..
      Nisam još probala maskaru, uskoro ću krenuti s isprobavanjem, pa javim dojmove :)

      Izbriši
  10. Čestitam ti na odluci! :) Nadam se da ćeš biti ustrajna i da ćeš odolijeti svemu :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni se sve redom sviđa ali posebno Catrice rumenila <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne stvarčice :)
    ps- i ja imam zabranu kupovanja :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve mi se sviđa, posebno Catrice rumenilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zanimaju me recenzije Bobbi Browna, volim nove stvari na trzistu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će, sjenilo prije nego maskara, jer već imam otvorenih maskara :)

      Izbriši
  15. krasnih se stvari našlo kod tebe :) Micelarnu ću si kupiti, planiram i Garnier blur kupiti,a čekam i jedan Avonov ruž :) još očekujem i svoju prvu Sleek paletu, naručujem RT kistove, isčekujem i Oriflame BB kremu i gotova sam s kupnjom bilo kakve kozmetike barem do Uskrsa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj divne novitete ćeš imati :)
      i onda sretno s nekupovinom :)))

      Izbriši
  16. Ja sam kupovala svašta za kosu, ali što se tiče nege lica i make up-a, nisam baš bila vredna. To je sledeće na tapeti. Moram da probam Garnier Blur

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lijepi noviteti, a mene najvise zanima Vichy puder. Znam da nije za tvoj tip koze, ali nadam se da ces nam ga uskoro recenzirati. Ja se dvoumim izmedju njega i onog za normalnu/mjesovitu, kojeg vidim da je dobilo dosta blogerki pa se nadam da cu taman dok puderi dodju i u BiH steci pravu sliku koji mi treba. Zanimaju me i Avon BB kreme, mada cu ovo dana naruciti njihovu novu CC kremu.
    I ja sam uzela Garnier micelarnu- neki su pricali da je super, neki da ne skida dobro make up oko ociju, a meni je super. Ne sminkam se puno, odlicno mi skine maskaru, za te novce sjajna stvar. Inace nisam ih probala puno, samo Eucerin, Eveline i Vichy, i ova mi se najvise svidja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. puder iako nije namijenjen mom tipu kože mi se jako sviđa, baš lijepo koža izgleda s njim <3
      Garnier micelarka je i meni jako dobra, čini mi se u rangu Bioderme i Vichyja koji su inače moji favoriti, no još je rano govoriti konačne dojmove, prekratko ju koristim :)

      Izbriši
  18. super su mi noviteti :)
    zanimaju me, i sama bi si kupila Avon ruževe i Wet n Wild maskaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ruževi imaju moje preporuke, a maskaru još nisam probala pa ne mogu reći :)

      Izbriši
  19. Jako... Mene full zanima ova Garnier micelarna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prekratko ju koristim za krajnje dojmove, no zasad mi se jako sviđa :)

      Izbriši
  20. Baš me zanima Afrodita Hydra Thermal serum! :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Bome si finu kolekciju skupila *-* Ajmo reći da me najviše zanimaju Phytorelax proizvodi, Avon i Mac ruževi ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ruževi su svi odreda divni, a phytorelax će biti recenzija :)

      Izbriši
  22. Ovaj dekorativni dio mi se bas svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  23. moja novogodišnja odluka je bila ne kupovati 100 dana. i ponosno mogu da kažem da sam izgurala 46 dana!! iako u "zabranu" ne spadaju preparativni proizvodi jer to stvarno ne gomilam. tako da, ponosna sam na sebe. i sretno sa nekupovanjem ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bravo ljepotice!
      nadam se da ću i ja izdržati u svojoj odluci, kupujem samo ono nužno :)

      Izbriši
  24. moram piknut ovu garnierovu miceralnu, jako me zanima. a svega tu imaaa, divotaaa :**

    OdgovoriIzbriši