Estee Lauder Pure Color Lipstick #16 Candy - a little make up obsessed

Estee Lauder Pure Color Lipstick #16 Candy

Na puštanju u prodaju ovogodišnjih Estee Lauder i Clinique paketa od kojih čak 50% maloprodajne cijene odlazi za pomoć udruzi Sve za nju! smo dobile prošlogodišnji paket (koji je inače još moguće kupiti na web shopu Douglasa) namijenjen istoj akciji, čiji sastavni dio je bio i Estee Lauder Pure Color Lipstick u nijansi Candy.



Glavna boja Estee Lauder je zlatna (uz plavu), tako da ne čudi da i na ovom pakiranju upravo to glavna boja. Dakle ruž dolazi u elegantnom pakiranju koji je kombinacija zlatnog metalnog (barem mislim da je riječ o metalu - ako nije, riječ je o jako čvrstoj plastici) i prozirnog plastičnog materijala ispod kojeg viri nijansa ruža, a sve to je začinjeno Estee Lauder logom. Ruž dolazi u količini od 3,8 grama i po cijeni od 260 kuna.




Moram priznati da baš i ne volim ruževe sa shimmerom, no eto, ipak sam mu odlučila dati šansu i drago mi je da jesam. Shimmer je uistinu sitan i ne primjećuje se toliko nego više daje dojam sjaja ruža. Meni osobno se to sviđa jer lijepo osvježi svaki look.



slikano na suncu

Sam ruž je hidratantan, ne uvlači se u borice, ne razlijeva i trajan je na usnama. Što se tiče mirisa, on je blag i ugodan za razliku od nekadašnjih EL ruževa koji su smrdili po rakiji.



slikano u hladu

Osim u pojedinačnom pakiranju, ovaj ruž je (kao što sam gore već napisala) još uvijek moguće kupiti u sklopu poklon paketa u kojem, osim ovog ruža, dobivate i sjajilo Estee lauder Pure Color 21 Pink Innocence sjajilo i ovu torbicu:





slikano u hladu



slikano na suncu

Imate li koji Estee Lauder ruž? Kako ste zadovoljne? Kako vam se sviđa ovaj?

*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.) 

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Predivan je ruž! Imam i ja jedan Estee ruž, isto je u metalnom (ma je, metal je sigurno) zlatnom pakiranju i jako mi je drag. Baby roza hidratantno-balzamasta nijansa predivnog mirisa. Sigurno ću kupovati još njohovih ruževa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde drago mi je da je netko potvrdio da je riječ o metalu :D
      Divni su im ruževi :)

      Izbriši
  2. Baš je lijep :) ja imam jedan njihov i isto sam ga kupila u takvom setu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Diiiivan, mnogo mi se svidja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna je boja a ove karmine obožavam, jedni od boljih koje sam probala <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa! Imam dosta njihovih ruževa, uglvnom iz Pure Color Crystal Creme linije, ako voliš hidratantne, definitivno isprobaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zašto ovoga nema kod nas?? Definitivno moram u šoping turu u Hr. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Moj još stoji zapakiran ali sad kada vidim tvoje swatcheve krasan je a i vidjela sam ga na Dunji i njoj jako lijepo stoji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Niti ja ne volim ruževe sa shimmerom ali na ovom se zaista vidi da je on skroz decentan i nije upadljiv. Jako ti lijepo stoji! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tnx darling :*
      meni se jako sviđa, stvarno nije upadljiv shimmer :)

      Izbriši
  9. Prelijep ruž, nažalost, meni nikako ne stoji a na tebi je naprosto predivan :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se sviđa na tvojim usnama, ali na mojim mi se ne bi svidio :) Takve nijanse mi nažalost ne stoji, a nije da ih ne volim. Jednostavno s njima izgledam loše. Stvarno loše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ti mi djeluješ kao da imaš dosta topao podton tako da nije ni čudo :)

      Izbriši