Obavijest o suradnji - a little make up obsessed

Obavijest o suradnji

Drage moje, danas nisam objavila nikakav post, ali je zato moja draga kolegica blogerica, predivna žena i prijateljica, Martina s Dear Skin bloga objavila post u kojem gostujem na njenom blogu. Ako nemate njen blog u bookmarksima, vrijeme je da to učinite jer je riječ o jednom od najkorisnijih blogova u blogosferi.

Bilo mi je veliko zadovoljstvo i čast gostovati na njenom blogu i ovim putem joj se još jednom zahvaljujem :*

Riječ je o fenomenalnom Dior Rock Coat-u koji sam isprobala u nekoliko kombinacija.

Post možete pogledati na ovom linku Dior Rock Coat, pa svakako bacite pogled.

Ostavljam vas uz jednu sličicu, ali vjerujte, ima tamo još puno kombinacija koje možete vidjeti :)

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Zakon, idem čitat! Martina je super! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti jos jednom sto si gostovala kod mene s svojim lijepim noktima i divnom recenzijom <3

    OdgovoriIzbriši
  3. idem čitati! :) Martina je stvarno jedna divna žena i uživam čitati njezine tekstove, a bome i tvoje! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme kako dobra manikura, odoh i kod martine pogledat :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno divno! <3

    OdgovoriIzbriši