Golden Rose 56 - ruž s vitaminom E - a little make up obsessed

Golden Rose 56 - ruž s vitaminom E

Nakon svih hvalospjeva na račun Golden Rose ruževa, i ja sam pokleknula i prije skoro mjesec dana kupila svoj prvi Golden Rose ruž u nijansi 56. I nisam požalila!




Golden Rose je turski brand kozmetike čije lakove za nokte obožavam, a sad vidim da im to nije jedini must have proizvod.

Ruževi dolaze u zlatnoj kartonskoj ambalaži (nažalost ja sam svoju uspjela potrgati pa ću vas uskratiti za tu sliku), dok je sam ruž u crnoj ambalaži od plastike.
Plastika nije nešto luđački kvalitetna ni čvrsta, no ambalaža izgleda lijepo i elegantno (iako ne i prekvalitetno).




slikano u hladu




slikano na Suncu

Ruž je kvalitetan, kremaste teksture, no ne prekremaste (ne razlijeva se preko usana), ne nakuplja se u boricama, trajan je i ono što je meni jako važno - ne isušuje.

Dolazi u količini od 4,2 grama, a rok trajanja mu je 24 mjeseca od otvaranja.




Iako se u ambalaži čini tamnijim, sa više ljubičaste u sebi, zapravo je riječ o predivnoj fuksijastoj nijansi, idealnoj za hladan podton kože.




Ono što ovaj ruž uz kvalitetu čini must have proizvodom je njegova cijena - 25 kn - apsolutni best buy.
Moj je kupljen u Refanu u sklopu Superkonzuma u Španskom, no sad Golden Rose osim svog dućančića u Importanneu, ima i štandove u City Centrima u Zagrebu i u Splitu (ako ima još negdje, dojavite mi!).

Volite li Golden Rose proizvode? Jeste li isprobale ove ruževe? Imate li koji za preporučiti?















CONVERSATION

40 komentari:

  1. Tek skoro sam počela da koristim ruževe. Onda sam na forumu vidjela neke od GR koje djevojke preporučuju i poludjela sam i kupila ih baš dosta. Zasad najviše volim 53. :) Baš je postojan i boja je divna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim Golden Rose,ruzeve pogotovo!Lepa nijansa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikad ni probala ni jedan Golden Rose ruž, znam da su vrlo povoljni, i ovaj je jako lijep, uopšte nije prejak

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerovala ili ne, nisam probala Golden Rose proizvode! Cijena ruža je jako pristupačna pa možda i probam. I baš sam se iznenadila kako svjetlije izgleda na usnama!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan je!!! :D I divno ti stoji, naravno!
    Šteta samo da nema više ljubičaste u sebi. Ja sam imala 2 golden rose ruza, jedan nude ali mi nije bas dobro stajao pa sam ga dala frendici i drugi je neki narančasti, ne znam nijansu sad a lijena sam ustati xD i stvarno je divan mada ga ne nosim često.
    A ruzevi su stvarno povoljni i za tu cijenu poprilicno kvalitetni. U mom refanu bas i nema nekog izbora a i kvaliteta je upitna jer isti asortiman stoji sto godina tamo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :*

      I meni je žao što nema više ljubičaste u sebi, ali i ovako mi je lijep ♥
      Super su za tu cijenu stvarno :)
      Ma i za višu cijenu su super :)

      Izbriši
  6. Koliko čitam o ovim ruževima, pravo je čudo da nisam već koji i kupila. Ali ajd, imam dovoljno ruževa koje ne stignem nositi, tako da mi ni ne treba novi. Ili...????!?!?!? :D
    Krasan je! Ali i ja bih voljela da ima više ljubičaste, makar ne znam zašto jer nije čak ni moj ruž, nego tvoj hh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba ti naravno :D
      Hihi i ja bih voljela da ima više ljubičaste, ali i ovako mi je divan :D

      Izbriši
  7. Divne li boje! Kako ja nikad ne nadjem tako lepe nijanse? :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Sramota ali nisam probala ni jedan :((

    Ovaj ti je krasan i super ti stoji, malo prehladan za mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno sramota ;)
      Imaju krasnih nudastih nijansi koje bi ti se svidjele :)

      Izbriši
  9. I u AM će bit štand, ako već nije.
    Obožavam ovaj ruž, trenutno najdraža nijansa.

    OdgovoriIzbriši
  10. predivan,imam jedan neon iz te linije,obozavam ga,jako kvalitetan karmin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su kvalitetni, ne znam zašto ih prije nisam počela kupovati :o

      Izbriši
  11. Stvarno je potpuno drugaciji na usnama. Svidja mi se. Bas trazim neki lep fuksijasti, takav mi fali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ovaj bi onda zadovoljio tvoje želje, divan je i jako kvalitetan, moje preporuke :)

      Izbriši
  12. Svi ih hvale ovih dana, morat ću si negdje nabaviti koji. Super boja! Šteta što ona teta koja prodaje lakove nema i ostatak asortimana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako, izvrsni su, ja sam stvarno oduševljena, hvaljeni su s razlogom :)

      Izbriši
  13. Predivan! Predivno ti stoji i imaš divne usnice :)
    nama se u CC1 nedavno otvorio Golden Rose štand, zadnji puta kada sam bila nisam uspjela naći ovaj ruž jer je bila tolika gužva da sam skoro ostala bez zraka. Ali uzeti ću ga, hoću :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Da, i kod nas u CC1 je isto stalno gužva oko štanda :)
      I uzmi ga svakako, predivan je ♥

      Izbriši
  14. Lepa boja i odlično izgleda na tvojim usnama :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja imam 10ak GR ruževa i zaista ih obožavam!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  16. divna nijansa, odavno je imam na wishlisti, no sada definitivno kupujem

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam njihove ruževe, genijalni su, a koštaju malo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ovo prvi, ali sigurno neće ostati usamljen :D

      Izbriši
  18. Divna nijansa i odlično ti stoji. Nemam ništa od GR. Nekad davno, još u srednjoj školi, sam imala neku njihovu paletu i to je sve. Morat ću po neki ruž kad već nisam nešto luda za lakovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ja sam do sad samo njihove lakove isprobavala, a ruž je izvrstan stvarno :)
      čak sam vidjela krajičkom oka neku nijansu sličnu Sleekovom Heartbreakeru ;)

      Izbriši