Blogerska ljubav ♥ - a little make up obsessed

Blogerska ljubav ♥

Danas me obradovao paket predrage Mell s Mell's corner's blog toliko da cijeli dan samo što ne skačem od sreće :D

Zadnjih tjedan dana su mi bili najgori u zadnjih 5 godina, tako da mi je ovo došlo kao i Sunce koje se danas pojavilo u Zagrebu.

Kad je Mell objavila na Facebooku da je napravila peeling usana i masku, komentirala sam kako zanimljivo izgledaju, pa me kontaktirala i rekla da će mi ih poslati. Osim toga, rekla mi je poslati i za probicu Lierac Mesolift kremicu, tako da sam danas očekivala paketić, a pogledajte što sam dobila!


Moram li reći da sam ostala u šoku? :)

A ovako je to izgledalo kad sam otvorila kovertu:


Kutija u mojoj omiljenoj boji ♥

Samo sam na brzinu stigla otvoriti paket prije nego što sam odjurila van i jedva sam čekala da dođem doma da ga pregledam kako treba :)


A u paketu (stalno želim napisati paketiću, ali to NIJE paketić, nego paket) je bilo raznih kozmetičkih i nekozmetičkih divota i pisamce ♥


Kao velika ljubiteljica čajeva, obradovala sam se što ću kušati Stash čajeve, a dobila sam i slatkiš da se zasladim :)


Dobila sam da probam Redken šampon koji je Mell baš jučer recenzirala, a koji me već dugo privlači, ali nikako da ga kupim, testere Lierac Mesolift kreme i Payot fluida, te još nešto što me jako privlači - Zimzelena kozmetika uljni skidač šminke.

Dobila sam i predivan planer (OBOŽAVAM planere!) koji će uskoro ući u upotrebu ♥


Mell je bila toliko pažljiva da je sve preslatko upakirala u celofan i stavila ukrasne vrpce ♥


Pa još jedna slika lakova koje mi je Mell odabrala po svom ukusu i totalno pogodila ♥


I za kraj slika maske i pilinga koje mi je Mell napravila ♥




Draga Mell, ne znam kako da ti zahvalim, hvala ti što si mi uljepšala dan i ovu lošu fazu ♥ ♥ ♥




CONVERSATION

54 komentari:

  1. Krasno, krasno, krasno! <3 Obje ste divne cure moje drage! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Zao mi je sto ti je zaredao los period, meni je tako bilo oko nove godine i citav januar skoro :/ Nadam se da ide na bolje! Nekad tako mala stvar obraduje i to od "nepoznatih" ljudi :) Tebi je paketic stigao bas kad treba da izbalansira lose i dobro :) Svaka joj cast :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da je loš period iza mene i da je ovo lijep novi početak :)

      Izbriši
  3. Sve što mogu reći je: <3 !!! Zaslužila si :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme Mell je divna! Svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo za Mell, i drago mi je da te je usrećila. Sviđa mi se planer. Obožavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno od Mell,prekrasano upakovan paket i drago mi je da te je razveselio,pratim tvoj blog i od Mell i sve 5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na praćenju, a za Mell i pakiranje se slažem :D

      Izbriši
  7. Super! Koje lijepo iznenađenje :)
    Mell je super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasan paketić! Bravo za Mell! Lijepo je znati da još uvijek, negdje postoje dobri i dragi ljudi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje :)
      Imam ih i oko sebe, ali ova gesta od "nepoznate" osobe me posebno razveselila :)

      Izbriši
  9. Predivno :D tako je i meni poslala cijeli paket, a trebala je samo tester pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno od nje, a tebi Nives želim da brzo prođe sve loše šta si u zadnje vrime doživila. Znaš kako se kaže - posli kiše dolazi sunce! ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Blago tebi,a njoj svaka cast,i za trud za pakovanje i poklone. I blago vama jednoj sa drugom!!! Prelepo odradjen i post i sve mi se dopada! Kad se vi radujete ,radujem se i ja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, drago mi je da sam uspjela prenijeti svoju sreću :D

      Izbriši
  12. aaaa raznježila sam se :) Prelijepo stvarno, kako samo da ti ne popravi dan :) :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaka čast Mell :) divno je kada nekome možeš uljepšati dan sa jednom takvom gestom. Želim ti da ti brzo prođe loša faza <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti draga, prolazi faza, a ovo je lijep početak nove faze :)

      Izbriši
  14. Predivan poklon si dobila!!

    Bravo Mell, bravo cure :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno nešto. Zato obožavam blogove.:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Znam kako se osećaš... Divan gest!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jooooj bas je divno! Potpuno mogu da zamislim kako te je obradovo ovako divaaan gest :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jooooj, Mell je predivna!! Jako mi se dopada što ti je (između ostalog) poslala svoje mazalice - piling i masku :)
    Nives, iskreno se nadam da ćeš nadići sve loše što ti se dogodilo, glavu gore!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell je divna, a i piling i maska su joj divni ♥
      Hvala ti draga Sara, ide na bolje, a ovaj događaj je bio početak toga, kao kad nakon kiše dođe sunce :)

      Izbriši
    2. I duga, nemoj zaboraviti :) Samo hrabro!!

      Izbriši
  19. Naslov mi je prekomičan :-D I one pande na kraju <3
    Čim sam pročitala da je paket od Mell, znala sam da će se to svašta naći :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D za naslov :D
      A pandice su mi divne ♥
      A Mell nije normalna ♥

      Izbriši
  20. krasan paket... i kladim se da ono ružno već prolazi <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Jako lijepa gesta i jako lijep sadržaj te krasne kutije :D!

    OdgovoriIzbriši
  22. Nekada u drugi plan idu materijalne stvari, koje su naravno jako lepe (konkretno ovde). Bitan je momenat, paznja, cinjenica da te je neko obradovao onda kada ti je to bilo neophodno. Losih stvari uvek ima, zao mi je sto je takav period naisao, ali ni on ne moze doveka trajati. Uzivaj i budi raspolozena :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na lijepim riječima :*
      I uprao tako, više od svega je ovdje bila bitna pažnja i savršen tajming ♥

      Izbriši