New in #5 - a little make up obsessed

New in #5

Iako sam u prošlom postu rekla da neću tako skoro objavljivati "new in" post, moram sama sebe demantirati :)

Stigle su mi neke stvarčice koje sam naručila s eBay i s MUA, a i da vam pokažem što smo dobile na Beauty Blog Day-u.

Prošli petak su mi stigle stvarčice s eBay-a. Holika Holika Petit BB Clearing krema, te "replike" RT kistova. Sellerica mi je uz BB kremu poslala i testere Missha Signature Real Complete kreme i Snail Nutrition BB kreme. Stvarno mi nije jasno zašto sam do sada izbjegavala BB kreme, a ova Holika Holika me O D U Š E V I L A! Poprilično sam sigurna da ovo nije moja zadnja BB krema.
Kistove sam kupila od ove sellerice, no vidim da ih trenutno nema u ponudi, a BB kremu od ove sellerice i iskreno ju preporučam, kremica mi je došla iz Koreje za 6 dana!


Nakon toga je došla subota i Beauty Blog Day. Dobile smo svašta od sponzora:

Za tijelo:


Somatoline anti-cellulite treatment
Chilly gel za intimno pranje
Chilly maramice za intimno pranje
Borotalco Original dezodorans


Od navedenih proizvoda sam zasad isprobala samo dezić i oduševio me mirisom (a i djelovanjem) ♥
Chilly će doći na red kad potrošim svoju Hygieu, a Somatoline tretman ću uskoro početi koristiti (kad se konačno pokrenem i krenem vježbati) i obavijestit ću vas o rezultatima.

Dobile smo i proizvode za kosu - moj omiljeni šampon za suho pranje - Batiste, sada i u verziji koja je novost na našem tržištu - Original. To je inače prva verzija Batiste šampona, izašla prije 40 godina. Još ga nisam isprobala, ali na Beauty Blog Day-u nam je rečeno da ima limunast miris. Javit ću vam kako se meni sviđa :)


A naravno, ni lice nije ostalo zanemareno:


Dobile smo:
Vichy Hyaluspot - njegu za ciljano i brzo uklanjanje nepravilnosti. Ovo je proizvod koji me očarao, djeluje, stvarno djeluje! Uskoro slijedi recenzija, ne mogu čekati dugo s njom jer ovaj proizvod to jednostavno zaslužuje, a kako je proizvod koji mora dati brze rezultate, nema potrebe za dugim isprobavanjem proizvoda.

Payot Hydra24 Masque - ovo je proizvod koji često nalazi mjesto u mojoj kupaonici i baš sam se razveselila kad sam vidjela da sam ju dobila. Uskoro ću recenzirati Payot proizvode iz Hydra linije koje imam, pa ću vam više reći i o ovoj maski.

Novexpert La Creme Au Caramel - tonirana anti-ageing krema. Moj prvi proizvod ovog branda i još čeka isprobavanje.

KOZMO Balzam za usne s medom i propolisom - jako hvaljen proizvod, no mislim da ću ga proslijediti mami jer ima onaj specifičan miris meda koji meni uglavnom smeta u proizvodima.

Te hrpu testera:


A jučer mi je stigao paketić s MUA:


MUA Undress Me Too palette
MUA Undress Your Skin Radiant Under Eye Concealer
MUA Undress Your Skin Highlighting Powder
MUA Liquid Eyeliner Shade 2


Jeste li vi išta kupovale ovih dana? Koristite li vi koji od ovih proizvoda?

Vaša Nives

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Lepi noviteti... Koliko grama ima MUA Undress Your Skin Highlighting Powder? Nova paletica im je bas lepa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paleta je prekrasna. a i ovaj highlighting puder ♥
      ima 7,5 grama. ići će post o njemu ovih dana, došlo Sunce, pa ću ga moći poslikati na dnevnom svjetlu :)

      Izbriši
  2. I ja imam Holika Holika BB kremu, ali još nisam sigurna da li ju volim jer mi jako naglasi suha područja. Ali eto to je problem mog lica, a ne kreme. Super new in post! Skužila sam da smo dobili različite proizvode neke, npr. od Kozma sam dobila masku za lice od gline i maslinova ulja, a ovu Payot nisam dobila, nego neku drugu ali sad se ne mogu sjetiti koju. Hm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, naglašava suha područja ako koža nije dobro hidratizirana. meni je od danas malo isušeno područje koje tretiram Hyaluspotom pa vidim da naglašava taj dio, no inače nemam problem sa isušenom kožom ove zime, pa mi kremica jako odgovara :)
      skužila sam i ja da nismo od Formasane i Kozma dobile sve iste proizvode :)

      Izbriši
  3. I ja san uzela ovu bockalicu, čisto za probu i da mogu taj kist usporedit sa drugim RT kistovima koje iman. Tek sam ga oprala, sad čeka korištenje.
    Borotalco miriše predobro i baš mi se sviđa... ostalo ništa nisan isprobala.
    Najviše me zanima ovi MUA highlighter

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se kistići jako sviđaju, stvarno neloše kopije :)
      MUA highlighter ide post ovog vikenda, samo da ga još na Suncu uslikam :)

      Izbriši
  4. sad kad krene predoziranje sa BB kremama :D hehe.. baš sam si razmišljala da i ja se opet vratim njima ovo ljeto, jer imaju ne samo visoki SPF nego mi je koža suha ljeti zbog mora i sunca,užas. ako imaš normalnu kožu onda Holika Holika Essential Petit bi ti bila dobra. meni su i Misshe M Perfect Cover bile dobre, tj. konkretno 23 za ljeto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam mješovitu kožu, tako da još važem hoću li i Holika Holika Essential uzeti iako za te pare sve da mi i ne odgovara, nema veze :)
      do sad sam ljeti izbjegavala bilo kakve pudere i ovakve kreme i nanosila sam samo SPF, no kako mi je dijagnosticiran vitiligo (jeeeej), morat ću i po ljeti nanositi nešto (čitaj BB) da ne budem sva flekava :(
      tako da i Missha M Perfect Cover ide na listu :)
      čitala sam kod tebe post o BB-icama, no udavit ću te da mi s vremenskim odmakom daš preporuke :)

      Izbriši
  5. Svašta lijepo si dobila i kupila :)
    Ne mogu zaista ništa izdvojiti jer je sve super !

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, svasta novo :) Bas me zanima recenzija Undress me too palete :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod tebe svašta novo :) Veselim se recenzijama MUA Undress kolekcije jer sam baš zapikirala ova korektor pa me zanima kakav je :)
    Kod mene ovaj mjesec opet Batiste šampon za suho pranje kose, nešto od Too Faced.-a, nešto od MAC.-a (moj prvi MAC proizvod, malim koracima naprijed) i tako...

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja planiram uskoro ponoviti MUA narudžbu i jedva čekam tu paletu :) hm, ja sam kupovala dosta ruževa, balzama za usne, kremica za tijelo i slično :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno divne stvari i rado bih ti malo pročačkala po ovim testerima :-D No zanima me jesi li možda već koristila Payot Hydra creme masque ali u staroj verziji sa bijelom tubicom? Ako jesi, rado bih neku kratku usporedbu proizvoda :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam, koristila sam ju :)
      uskoro ide post s recenzijom proizvoda i Hydro linije, pa ću unutar njega napraviti usporedbu maski :)
      ukratko, dobra mi je i ova :)

      Izbriši