Water marble without water vol. 1 - a little make up obsessed

Water marble without water vol. 1

Svojedobno sam s svojim curama probala napraviti water marble nokte i zaključila da mi je to prvi i zadnji put - prekomplicirano i prviše nereda.

No neki dan sam kod lee na Girlysh beauty blogu vidjela watermarble tehniku bez vode. Odnosno, vidjela sam ju i prije, no nisam ju nikad pokušala napraviti jer mi se nije dalo, pa mi je lee došla kao inspiracija kad je i sama napisala da nije komplicirano. I stvarno nije!

Za razliku od watermarble tehnike, ovdje nema vode i muke po lakovima (hoće li plutati ili će potonuti), pa uranjanje prstiju unutra, pa čišćenje... Stvarno too complicated for me.

Ovdje je fora da na plastičnom fasciklu ili nekoj tvrđoj foliji izmiješate lakove čakalicom, pustite da se osuši, nakon toga sastružete taj lak (u komadu naravno) s folije, premažete nokat nekim baznim lakom te na njega namažete "naljepnicu" koju ste odlijepili s fascikla.
Nakon toga premažete sve to još top coatom, počistite i to je to!
Stvarno jednostavno!

Ovo je moj prvi pokušaj, no svakako ću takve manikure sada češće prakticirati!

Kako se vama sviđa?

Vaša Nives








CONVERSATION

4 komentari:

  1. A fora je ovo skroz, rezultat bude isti, ali meni ja baš zabavno s vodom i kak se lakovi šire i kak je to lijepo, tako da ću ja nastaviti i dalje tom tehnikom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lijepo je i meni gledati kako se lakovi šire, ali nemam ja živaca za ono, ovo mi je puno lakše i brže :)

      Izbriši
  2. sviđa mi se kombinacija boja i kako ti je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja, moram ovo isprobati što prije! :) Dosad sam isto par puta pokušavala i mučila se s vodom i na kraju bi sve to lijepo završilo u smeću. Ovo mi ipak daje nadu da ću se i ja moć pohvaliti s marbleom hehe

    OdgovoriIzbriši