LOTD: Paklena naranča sa Sleek MakeUp Snapshots paletom - a little make up obsessed

LOTD: Paklena naranča sa Sleek MakeUp Snapshots paletom

I dalje se igram s mojom novom ljubimicom - Sleek MakeUp Shapshots paletom ♥

Za ovaj look sam koristila sjenila Martini (#1 na slici), Washed Ashore (#2) i Tequila Sunrise (#3). Look je nosiv u svakodnevnim situacijama i sigurno ću ga još koji put iznositi.



Uz Sleek paletu sam koristila i Maybelline NY Eyestudio Lasting drama Gel Liner, Lancaster Sunlight Palette i Max Factor False Lash Effect (koju sam kupila u paketu s Max Factor 2000 Calorie maskarom u nadi da ću tako kupiti neotvorene maskare, no NARAVNO da je neka seljača (da, ne mogu ljepše reći) otvorila maskaru).





Vaša Nives

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Krasna paleta <3 Moram prestati gledati Sleek stvari jer tu wish listi nema kraja. Muka živa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, izvrsna je <3 i totalno iskoristiva <3
      i meni je wishlista samo sve veća i veća :D

      Izbriši
  2. predobre bojice *.*
    sviđa mi se look, i mene povremeno pukne pa takva šetam po svijetu ;)
    a 'seljača' koje otvaraju stvari po drogerijama i parfumerijama bude sve dok se proizvođači ne nauče malo bolje pakirat odnosno zaštitit takve proizvode... ili dok prodavačice ne počnu takve izbacivat iz trgovina, možda ih blamaža osvijesti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća pa sam uglavnom u crnom i smeđem, pa si mogu priuštit takve "ispade" :D
      stvarno će se trebat poduzet nešto po pitanju otvaranja proizvoda, ovo je više prestrašno :(

      Izbriši