Catrice Welcome To Rosywood - a little make up obsessed

Catrice Welcome To Rosywood

Uz to što me u zadnje vrijeme očaravaju neonci i tirkizno-mentaste boje, raspametim se i čim vidim ove nedefinirane "bapske" boje :D
Da mi je netko pred koju godinu to rekao, rekla bi da nema šanse da ću ja to staviti na nokte - to je ona "nikad ne reci nikad".

Riječ je o laku iz novog Catrce asortimana, jednim od dva koji su me potpuno osvojili - drugi je Put Lavander On Agenda čiju sam sliku već stavila ovdje.

Nemam vam što puno duljiti, lak je prekrasan, boju vidite - realnija je na slici slikanoj na Suncu (u hladu više baca na ljubičasto), izvrsne je teksture, super maziv, trajan i ima novu, poboljšanu četkicu koja je meni fenomenalna, a koju sam slikala kad sam recenzirala Put Lavander On Agenda.

Ostaje mi samo pokazati vam slike:

Catrice Welcome To Rosywood slikan bez Sunca:


Catrice Welcome To Rosywood slikan na direktnom Suncu:


Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari: