Kozmo srijeda - a little make up obsessed

Kozmo srijeda


Danas je u Kozmu 30% popusta na sve proizvode za čišćenje lica, pa sam to morala iskoristiti :D


Kupila sam Afrodita Acne Stop osvježavajuću pjenu za čišćenje koju već koristim i koja mi je izvrsna, napisat ću recenziju jednom prilikom. Današnja cijena je 27.99 kn.
Uzela sam i za probu Afroditinu Acne Stop osvježavajuću masku za čišćenje (6.99 kn) i Afrodita Oil Control 3 Active masku (9.79 kn), te Skinlite krem masku s mangom (6.99 kn).
I naravno, uzela sam Skinlite flastere za mitesere koje koristim već godinama i OBOŽAVAM. I njih ću svakako recenzirati nekom prilikom. Cijena danas je 16.09 kn.

Pišem vam samo današnje cijene jer nisam zapamtila regularne cijene, osim Afrodita pjene - ona je inače 39.99 kn.

Jeste li vi danas pazarile u Kozmu?

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar