ItGirl hr druženje u Šminka i to... - a little make up obsessed

ItGirl hr druženje u Šminka i to...

Tko god kaže da je petak 13. loš dan, nema pojma o čemu priča! Dubravka s ItGirl je na petak 3. organizirala druženje za beauty blogerice u preslatkom multi brand store-u Šminka i to.
Naše domačice su bile Linda (vlasnica dućana) i Dubravka (glavna urednica portala ItGirl), te supersimpatične vizažistice Maja&Maja, a od blogerica su bile Ana, Andrea, Helena, Irena, Maja, Sanda, Tatjana i moi.

kradem Dubravkinu fotku

Druženje je bilo izvrsno, pričalo se o svemu, pa i o make up-u, popilo se finog pjenušca (s aromama breskve i maline – njam!), Maja&Maja su šminkale i sve u svemu bilo je to lijepo druženje koje će se nadam se uskoro i ponoviti :)

A sad malo o Šminka i to… Riječ je o multibrand dućanu (preeeeeslatko uređenom) u kojem možete nabaviti Temptu proizvode, Make-up designory, Tweezerman (čuvajte se ogledala koje povećava 12x, vizažistica Maja je ostala u laganom bedu nakon pogleda u to ogledalo :D), Paperself (prekrasne umjetne trepavice), Embryolisse preparativu, te ono što je većini najzanimljivije jer je i najdostupnije svakom džepu – NYX. Ono što mi se sviđa je to da Linda, vlasnica, sluša želje mušterija, pa će tako u idućoj pošiljci koja dolazi idućeg tjedna se naći i npr. NYX Round Lipsticks kojih do sad nije bilo u ponudi, a tek stvarčice koje dolaze, stvarno proizvodi za prave profesionalce – razne vrste krvi, još umjetnih trepavica, voskovi za maske (ožiljke i slično), uglavnom, veselim se idućem posjetu trgovini kad dođu novi proizvodi.
Najviše sam petljala po NYX stvarčicama, zaljubila se u mat rozi ruž po koji se definitivno vraćam (razmišljala sam jel mi treba i stvarno mi treba!), a na poklon sam odabrala NYX Sheer Gloss u nijansi Pink Caramel (hvala Linda još jednom) koji će mi definitivno bit jedan od najdražih proizvoda ovog proljeća i ljeta.
Ostavljam vas uz slike,

Vaša Nives







MUD rumenilo u nijansi Bubblegum - savršeno! ♥









NYX Sheer Gloss sjenilo u Pink Caramel nijansi

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar