Caudalie Pulpe Vitaminee Emulsion Anti-rides - a little make up obsessed

Caudalie Pulpe Vitaminee Emulsion Anti-rides

Puni hrvatski naziv ove kreme/emulzije je Caudalie Pulpe Vitaminee Fluid protiv bora, ali napisati to u naslov, velikim slovima sam odlučila da ne bi bilo zgodno prema meni samoj i mom psihičkom stanju :)


Riječ je o super proizvodu, fluidu namijenjenom normalnoj i mješovitoj koži između 20. i 30. (a po nekim izvorima i do 40.) godine. Na stranici uvoznika za liniju Pulpe Vitaminee kažu:
„Linija Pulpe Vitaminée je vitaminski tretman protiv prvih bora. Vitaminski koktel luksuzne teksture, koži pruža energiju uz intenzivno antioksidativno djelovanje. Sadrži polifenole iz sjemenki grožđa (Vitis Vinifera), antioksidans 1000 puta snažniji od vitamina E! Laboratorij Caudalie je stabilizirao polifenole ekstrahirane iz sjemenki grožđa te oni štite stanice kože i sprječavaju propadanje kolagena i elastina u koži. Polifenoli iz sjemenki grožđa dodatno štite kapilare i potiču mikrocirkulaciju u koži.“

A konkretno za ovaj fluid:
"Revitalizira umornu kožu, štiti od prvih znakova starenja i daje sjaj koži. Za normalnu i mješovitu kožu.
Vrhunska njega protiv prvih znakova starenja kože, za žene u 20. i 30. godinama. Dubinski hidratizira kožu i daje joj vitalnost i energiju uz zaštitu od pojave prvih bora. Za normalnu i mješovitu kožu. Umanjuje štetu prouzrokovanu negativnim utjecajima iz okoliša (zagađenje, stres itd.) i zaglađuje bore.
Glavni sastojci
Stabilizirani polifenoli iz sjemenki grožđa (Vitis Vinifera) daju snažan antioksidativni učinak, biljni biovektor djeluje protiv bora, a ekstrakt paprati ima učinak liftinga. Đumbir, ginseng, matična mliječ, echinacea, naranča i mrkva daju energiju, a sena, natrij hijaluronat i skvalan masline dubinski hidratiziraju, dok zob omekšava kožu. Miris narančine pulpe daje energiju. "

A sad moji dojmovi…
Kremu sam nanosila od 10. do sredine 2.mj. skoro svakodnevno kao dnevnu kremu, a ponekad sam ju nanosila i kao noćnu. Krema uistinu hidratizira kožu i stvarno sam imala osjećaj onih „umornih“ dana, kad vam je koža beživotna, da bi živnula kad bi ju nanijela. Kao što sam napisala, koristila sam ju praktički cijelu zimu, pa mogu reći i da dobro hidratizira – pogotovo ako uzmem u obzir da sam dobar dio zime po noći koristila retin i AHA i BHA kiseline koje isušuju kožu. Istina, kao to sam za dodatnu hidrataciju koristila Lancome Nutrix kremu (čiju recenziju možete vidjeti ovdje), ali mislim da su obje kreme zaslužne da mi je koža ove zime bila minimalno dehidrirana i to tek u onom periodu kad je vani stvarno bilo ledeno.

Ono što mi se još sviđa kod ove kreme je što je i izvrsna podloga za šminku, puder prekrasno sjeda na nju! Uz to, ne sjajim se kao da sam se namazala špekom od nje, što mi je isto bitno za moju mješovitu T-zonu.
Osjećaj kad se nanese na kožu je divan, onaj osjećaj baršunaste kože koji obožavam i koža je mekana i stvarno imam osjećaj da je nahranjena, a bez onog osećaja težine kakav zna biti od nekih krema. Uz to, ima i predivan miris, evo, uvoznik gore kaže da je to miris narančine pulpe. Iskreno, nisam imala pojma koji je to miris, mene je malo podsjećalo na miris zelenog čaja, ali svakako je osvježavajuć i blag, tako da ne guši. Fluid je nekomedogen, što je isto bitno za naglasiti, te ne sadrži mineralna ulja, umjetne boje, ni parabene.

Ovaj fluid ima dvije "mane":
prva je nedostatak SPF, iako meni to i nije nedostatak u jesen i zimu jer onda ne nosim previsok faktor, a koristim pudere sa SPF, pa ne moram kombinirati hoće li se filteri poništiti, a u ovom periodu godine ću je ionako koristiti kao noćnu njegu jer će mi to biti dovoljna hidratacija.
Druga mana ovom fluidu je cijena – oko 250 kn za 40 ml proizvoda, no kako mi je ovo postala jedna u top 3 moje kreme i kako mi je pri kraju, nabavila sam ju ponovno, a mislim da onda to nešto govori i o mom oduševljenju kremom.

Koja kremica je vaš favorit i koji tip kože imate?

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar