Lancome Nutrix - a little make up obsessed

Lancome Nutrix

Ova krema je jedan od proizvoda koji me vraća u djetinjstvo. Naime, otkad znam za sebe, mama je koristila ovu kremu kao noćnu njegu (nemamo isti tip kože) i znala je i meni kao klinki tu i tamo ju nanijeti na lice za njegu. Danas koristi jeftinije varijante, no znam da joj je ova krema najidealnija njega koju je ikad imala, pa sam za nedavnog boravka u Munchenu iskoristila izvrsnu priliku, pa kupila i sebi i njoj ovu divnu kremu po izuzetno povoljnoj cijeni - 50 ml je u Douglasu koštalo samo 19,95 eura. Inače, postoji i pakiranje od 75 ml u tubici što je naravno, puno praktičnije, no pakiranje u teglici je bilo povoljnije, a kako nanosim kremu špatulicom, teglica mi i nije neki veliki minus.


Ova kremica je valjda najdugovječniji Lancome-ov proizvod, proizvodi se od 1936. što isto govori nešto o njezinoj kvaliteti kad je uspjela preživjeti u moru inovacija i novih kozmetičkih proizvoda.

Sada malo o kremici... Ova krema je masna, izuzetno masna i čak i jako suhoj koži treba poprilično vremena da ju upije. No to ne znači da ju ne može koristiti i netko s mješovitom ili čak i masnom kožom - pogotovo ovih dana kada su temperature debelo ispod minusa, a i skoro stalno puše vjetar.

Ovo je bogata krema namijenjena jako suhoj, osjetljivoj ili iritiranoj koži.
Lancome kaže da je ovo idealna krema za jako suhu kožu jer hrani, obnavlja, održava kožu elastičnom, sprečava osjećaj zategnutosti, te omekšava kožu ostavljajući je glatkom.
Kao što sam već napisala, namijenjena je i osjetljivoj ili iritiranoj koži: pomaže kod opeklina, nakon peelinga, ljuštenja, kod izlaganja štetnim vanjskim utjecajima, kod osipa nakon brijanja, te kod dječjeg osipa.

Imam mješovitu kožu sklonu dehidraciji koja bi vjerojatno ovih dana poludila da nema ove kremice. Skoro mjesec dana ju koristim kao noćnu kremu, nakon tretmana AHA kiselinama i retinom (nakon kojih bi moglo doći do ljuštenja kože) i lice mi je izgleda idealno nahranjeno i nemam nigdje ni naznake suhoće kože. Kada ju nanesem na lice, potraje dok se ne upije iako je stavljam u maloj količini (stvarno je ne treba puno za cijelo lice), no do jutra koža bude nahranjena i bez tragova dehidracije. Za moju kožu mislim da bi bilo pretjerano koristiti je po danu (osim ako niste u Senju ili Makarskoj za naleta orkanske bure), no za time nema ni potrebe jer sav svoj posao obavi preko noći.

Isto tako pojavila mi se i nekakva iritacija izgleda od parfema na vratu i Nutrix ju je riješio u 2 dana - nekoliko puta dnevno sam mazala vrat i crvenilo i suhoća su nestali. Također ju je koristio i moj tata kada mu se pojavio osip od brijanja i pogađate, vrlo brzo se osip povukao.

Ovo je jedna od krema koje neću zaboraviti kad dođe proljeće - stvarno ju s razlogom smatraju skoro pa medicinskim proizvodom i sigurno ću je ostaviti na polici za slučaj nekakvih proljetnih problema s kožom, a i vrlo vjerojatno ću je koristiti kao noćnu kremu ljeti da nadoknadi koži vlagu koju će izgubiti zahvaljujući Suncu.

Krema ima specfičan miris koji mi je teško definirati - pomalo je vintage, no meni je jako ugodan (a ne volim inače baš parfeme u kremama).

Nažalost, današnji snijeg me spriječio u naumu da vidim koliko Nutrix košta kod nas, no koliko me sjećanje služi, cijena je bila nešto preko 400 kn za 75 ml, pa mislim da bi se više isplatilo potražiti je na nekom online shopu, no zbog svojeg skoro pa čudotvornog djelovanja i zbog toga što se jako sporo troši, mislim da nije tragedija dati ni toliko novaca.

Stvarno dajem preporuku za ovu kremu ovih dana, ne nalazim joj nijednu manu, pa ako ste u mogućnosti probajte ju!

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar