Ono kad.... - a little make up obsessed

Ono kad....

... se ne možeš suzdržat nego moraš nešto kupiti.
U zadnje vrijeme sam često u Arena centru i trudim se izbjeći Sephoru i danas sam pokleknula i ušla (isprika: prijateljica je trebala rumenilo, pa da joj pomognem u odabiru). Ako ništa drugo, nisam kupila nikakvo rumenilo (iako sam došla u napast). Ali kupila sam kist ♥
Divni, predivni Sephora #45 kist za mineralni puder ♥


Recenzija slijedi neki drugi put, nakon što ga isprobam, za sada se milujem s njime po ruci i baš je fino fluffy i samo sam morala podijeliti oduševljenje njime :D

Cijena ovog kista je 50 kn, što je stvarno pristojna cijena, no ono što me čudi je da je taj kist kod nas jeftiniji nego u američkoj Sephori - tamo je 26$, no neću se žaliti :D


Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar