Urban Decay Sin afterglow palette - a little make up obsessed

Urban Decay Sin afterglow palette

Moram priznati da u zadnje vrijeme i ne kupujem previše kozmetike, ne znam je li to zato jer sam postala racionalnija ili zato što imam puno manje vremena za istraživanje noviteta, ali kako god, među to malo noviteta, ova paleta rumenila, bronzera i highlightera se definitivno istaknula.

Urban Decay Sin Afterglow Palette je paleta 6 rumenila, bronzera i highlightera koji se mogu koristiti i kao sjenila tako da je pravi mali multipraktik.

Inspirirana je najprodavanijim UD highligterom (Sin), koji se i nalazi u ovoj paleti. 

Samo pakiranje mi se sviđa iako generalno nisam preveliki fan kartonskih pakiranja. Čvrsto je i sadrži veliko ogledalo koje može biti praktično za šminkanje ako ste negdje na putu (osobno se doma volim šminkati pred većim ogledalom). 


Nijanse su prikladne za sve tonove kože, sami proizvodi su pigmentirani i lako se nadograđuju. Tekstura proizvoda je fina, poput maslaca i omogućava jednostavno blendanje proizvoda. 

Osobno za nekim nijansama posegnem kako bi ih koristila i kao sjenilo i tu se pokazala izvrsna (iako tome ova paleta nije namijenjena niti deklarirana kao takva pa samim time prilikom korištenja proizvoda na očima treba biti pažljiv jer takvi proizvodi najčešće nisu oftalmološki testirani pa ukoliko imate osjetljive, uvijek budite oprezni s takvim korištenjem). 

Highlighteri su fino mljeveni i djelovat će jako lijepo na licu.


Nijanse:

Kiss Off - nježna rose-pink nijansa 

Score - rozo breskvasta nijansa s malo shimmera

Paranoid - srednje tamni bronzer sa zlatnim shimmerom 

PSA - tamnija brončana nijansa sa shimmerom 

Spotlight - svjetla breskvasta nijansa sa zlatnim shimmerom

Sin - highlighter koji baca na zlatno



Osobno najčešće posežem za rumenilima (Kiss Off i Score) te Sin highlighterom i Paranoid bronzerom. Dok nisam dobila boje od sunca, Paranoid nisam toliko koristila već sam češće posezala za Spotlight nijansom. PSA je nijansa koju baš i ne stavljam na obraze jer mi se čini pretamna za njih, ali idealna mi je kao sjenilo što se pokazalo praktičnim na putovanjima.

Ova paleta je postala jedan od najčešće korištenih proizvoda u mojoj make up kolekciji, kako zbog izvrsnih boja koje mi izuzetno pristaju i dobrih tekstura, tako i zbog praktičnosti. Paleta je idealna za putovanja, pravi je mali multipraktik i uz to ima veliko ogledalo pa mi je još draža.

Paleta sadrži 6x4 grama proizvoda, a dostupna je na Lookfantastic stranici po cijeni od 30 funti.

Kako vam se sviđa? Imate li vi preporuku za neku ovakvu multipraktik paletu ili za neki lijep highlighter?

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Wow, ova paleta je baš divna! Sviđa mi se što sadrži zaista lijepe nijanse koje se mogu koristiti i kao sjenila. Svakako je stavljam na wish listu. :) Ja u posljednje vrijeme najčešće koristim Golden Rose paletu iz njihove Metals kolekcije koja sadrži rumenilo, nijansu za konturiranje i highlighter. Također mi se sviđa i Makeup Revolution Rose Gold Ingot Highlighter koji često koristim.
    Karmen

    OdgovoriIzbriši