Rouge Bunny Rouge Raw Garden Caliche paleta sjenila - a little make up obsessed

Rouge Bunny Rouge Raw Garden Caliche paleta sjenila

Htjela sam započeti post riječima kako volim sjenila, no kako zapravo volim sav make up, teško mi je posebno izdvojiti sjenila. Zato ću napisati da jako cijenim kvalitetnu kozmetiku i uvijek sam sretna kad nađem fenomenalne proizvode. Rouge Bunny Rouge Raw Garden Caliche paleta sjenila definitivno spada u tu kategoriju. No krenimo ispočetka :)



Rouge Bunny Rouge (u nastavku RBR) je ruski niche brand make up-a, jako popularan među kozmetičkim znalcima. Kompletan asortiman možete vidjeti (i naručiti) na službenoj stranici. Poštarina je 6,95€ za naruždbe do 49,99€, a iznad toga je free, a dostava dolazi DHL-om i kod vas je u prosjeku u roku 2 dana. Paket se šalje iz EU, tako da nema dodatnih nameta. 

Među njihovim najhvaljenijim proizvodima su definitivno sjenila, tako da nisam ni ja dvojila što treba probati. 

Pakiranja su im minimalistička, crna i kvalitetna, s magnetnim zatvaranjem. Sama paleta ima veliku vanjsku kutiju koja je sama po sebi ukras na polici ili u ladici. 

Rouge Bunny Rouge Raw Garden Caliche paleta sjenila dolazi u količini od 7 grama i po cijeni od 59€. 


Velika sam ljubiteljica nude sjenila, a i ova su u tom stilu, no ovaj put s hladnim, lilastim podtonom.
Sastoji se od četiri nijanse semi-matte finisha (po opisu proizvođača), a ja bih rekla da su nešto između satin i matte-satin finisha. 

Iako u paleti djeluju potpuno mat, ova sjenila to zapravo nisu i zapravo su pravo osvježenje u mojoj kolekciji. Kad nijanse nanesete na kožu, vidite njihovu pravu ljepotu - ukoliko ih nanesete u jako tankom sloju, djelovat će suptilno, a možete ih nadograditi i do jačeg finisha, a u svakom slučaju, ova sjenila će djelovati multidimenzionalno na kapcima. Ukoliko nadograđujete sjenilo, ono više neće biti toliko semi-matte, nego više satin, no dobit će i na dimenziji i stvarno su i dvije nijanse dovoljne da biste izgledali full našminkano. 
Ja sva sjenila nanosim uz bazu, pa tako i ova i u toj kombinciji su mi izdržala na kapcima skoro 24 sata - s tim da je boja tek blaaago izblijedila, no i to je bilo ravnomjerno. 

Sve četiri nijanse se ne truse, mekane su poput maslaca i savršeno se blendaju. Samo uz ovu paletu možda nećete postići neki ludo dramatičan look, no nijanse su idealne za dnevne i suptilnije večernje lookove. 

Boje su, naravno, stvar preferencije, a za mene se ova paleta sastoji od idealnih boja koje su stvorene za svakodnevni make up. No ne samo i za svakodnevni, koliko ju volim dovoljno govori i to da je baš ova paleta bila moj odabir za moju rođendansku proslavu i definitivno je jedan od meni najdražih komada make up-a. Idealna je i za putovanja jer je riječ o malom i čvrstom pakiranju, a opet, s njom možete stvoriti neki lijepi look.

Osim u ovoj, postoji u još dvije kombinacije boja i recenzije su jednako dobre, tako da razmišljam da nadopunim kolekciju. 

Sve u svemu, iako je cjenovno ova paleta u višem rangu, ukoliko si to možete priuštiti, s ovom paletom nećete pogriješiti.

Kako se vama sviđa ova paleta?

Koja su vaša omiljena sjenila?


bez baze
s bazom

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Ja sam bacila oko na Antigo, više volim toplije nijanse. RBR svi hvale i jako me privlači nekoliko proizvoda, pa ću si složiti neku narudžbu nagodinu, sad sam si do kraja god dala zabranu na kupovanje makeupa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretno s no buy režimom :)
      Antigo je isto divna, ja volim više hladnije, no ne bježim ni od toplijih nijansi, tako da će vjerojatno nekad biti moja :)

      Izbriši
  2. Moram priznati da nisam znala da su ruski brend! Inace ih volim i primeri i puderi su mi najdrazi njihovi proizvodi. Paleta je prekrasna i vise volim ove manje,a kompaktnije palete jer ih bolje iskoristim

    OdgovoriIzbriši