New in rujan 2017. - a little make up obsessed

New in rujan 2017.

Rujan je bio mjesec bogat novitetima kod mene. Došlo je raznih PR uzoraka, no svašta sam i kupovala. Našlo se tu i skincarea, mirisa, šminke i kistova, tako da će svatko naći nešto zanimljivo za sebe.


Bio Beaute by Nuxe linija je dobila novitete, liniju koja štiti od zagađenja, pa trenutno isprobavam Bio Beaute by Nuxe Micelarnu anti-pollution vodicu*, te Bio Beaute by Nuxe Vitamin Rich Radiance Detox masku.* Generalno jako volim ovu Bio Beaute by Nuxe liniju, pa tako imam velika očekivanja, vidjet ćemo :) 


Čula sam pohvale na Neutrogena Hydro Boost liniju, pa sam odlučila probati neke proizvode. Neutrogena Hydro Boost micelarna voda mi se pokazala bezveznom (više možete pročitati ovdje), dok mi se Neutrogena Hydro Boost gel za čišćenje lica jako svidio i dobit će svoju recenziju na blogu. 


Isprobavam i MADARA SMART ANTIOXIDANTS Eye cream.** Namijenjena je sprječavanju prvih znakova starenja i protiv prvih bora, te za umorne oči. Obećava svašta, a dojmovi će biti nakon što ju pošteno isprobam :)


Otkad je Muller promijenio svoje Aveo odstranjivače laka s noktiju, u potrazi sam za odstranjivačem koji mi neće isušivati nokte i koji će istovremeno dobro skidati lak. Afrodita Aroma odstranjivač laka za nokte je izgleda to. Nakon nekoliko mjeseci potrage, mislim da sam konačno našla nešto što će zadovoljiti moje kriterije. 


Stigla mi je predivna kolonjska vodica - Acqua Colonia Coffee bean & vertyver*. Moram priznati da nisam preveliki ljubitelj mirisa kave u kozmetičkim proizvodima, no ova vodica je predivna. Kaže proizvođač da ima stimulirajući miris i stvarno ga ima! Nije miris kave, čista kava se osjeti samo na početku, dok u nastavku prevladava vertiver. Divan miris i ako ste u prilici, svakako ga isprobajte :)


Stigla mi je još jedna kolonjska vodica - Acqua Colonia Green tea & bergamot.* Iako sam prije isprobavanja bila uvjerena da će mi ova verzija biti draža od one s kavom, moram priznati da sam pogriješila! Verzija s kavom mi je bolja, no i ova je jako dobra. Miris je umirujuć, baš kako proizvođač navodi, a meni je super imati obje varijante za korištenje prema raspoloženju. 


Trenutno je u dm-ovima s dvostrukim stalkom dostupna Essence Hello Happiness TE, a ja sam si kupila 2 kista iz te kolekcije u Mulleru. Iako mi je žao što je Kozmo zatvorio svoja vrata, pa imamo manji izbor drogerija, drago mi je što su sad Mulleri na svakom uglu, pa je lakše uloviti proizvode iz Essence i Catrice trend edicija. 


Nakon oduševljenja plavom L'Oreal Baby Roll maskarom, kupila sam i ljubičastu verziju. Još ju nisam isprobala, pa ne mogu prenijeti dojmove, no ako bude kao plava, bit ću jako zadovoljna. Kupila sam i L'Oreal Paradise Extatic maskaru koja me apsolutno oduševila ♥ Produljuje trepavice, daje im volumen, intenzivno je crna, ne trusi se ni ne razmazuje. Jako me podsjeća na moju voljenu Chanel Le Volume maskaru. 


Stigli su mi i Essence jesensko-zimski noviteti*, pa se veselim isprobavanju. Što vas najviše zanima?


Stigli su mi i noviteti iz Essence I WWant Candy TE.* Posebnost ove kolekcije je što je nastala u suradnji s Chupa Chupsom i svi proizvodi mirišu na mnogima omiljene lizalice. 



Kako vam se sviđaju moji noviteti?
Što vas najviše zanima da požurim s recenzijama?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)
** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za Madaru to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda - jedina prednost koju sam imala jest da sam si kao PR uzorke sama odabrala proizvode koji su me interesirali i za koje sam mislila da bi mi mogli odgovarati. 

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Joj ova Madara kremica ima napisano moje ime duž cijele tubice :D Jedva čekam dojmove :D I da, slažem se da je šteta što Kozma više nema, ali dobro je da se Essence kolekcije mogu lakše uhvatiti. Makar mi je ove kistove bilo teško uhvatiti uh, u Mulleru pogotovo, planuli su valjda u pola dana... Naletila sam na potpuno prazan stalak, par sati nakon što sam dobila mail da je kolekcija dostupna xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, u mom malom Mulleru ih je bilo svih na biranje :)

      Izbriši
  2. Zainteresirala si me za Neutrogena gel za umivanje. Gdje si ga kupila?

    OdgovoriIzbriši