Favoriti ljeta 2017. - a little make up obsessed

Favoriti ljeta 2017.

Ljeto je definitivno iza nas, i vremenski i kalendarski, pa je vrijeme za zatvoriti to poglavlje i napisati što me osvojilo ovog ljeta i koji su proizvodi bili obavezni u mojoj beauty rutini.

Počet ću, naravno, sa skincareom. Obavezan proizvod u svako doba godine, a naročito ljeti je krema sa SPF-om. Moj odabir ove godine je bio Filorga UV Bronze SPF50+ fluid.* Lagana tekstura, izvrsna zaštita i to što mi nije izazivao nikakve nerede na licu su razlozi zašto se ova kremica našla u mojim favoritima.

Nuxe Nuxellence krema za područje oko očiju* je još jedan od favorita. Moram priznati da imam ozbiljan fetiš na kreme za područje oko očiju i stalno nešto isprobavam i tražim čuda. Ova krema ne čini čuda (nisam takvu još našla), ali fino njeguje i hrani područje oko očiju, izvrsna je podloga za šminku, ima zanimljiv metalni aplikator koji pomalo djeluje na otečenost ujutro i lagano je tonirana, pa osvježava područje oko očiju.

Decleor Aroma Purete fluid obećava djelovanje po pitanju sebuma. Ne isušuje, ne matira divljački, a opet se ne zasjajim koristeći ju. Nježna je, za razliku od mnogih drugih matirajućih krema i time me u biti osvojila.

Sothys Desquacrem enzimski piling je još jedan od proizvoda koji me osvojio. Nakon povratka s godišnjeg mi je lice malo podivljalo, za to su zaslužni malo nezdraviji lifestyle koji je bio na snazi na go, hormoni, kao i opuštanje nakon stresng razdoblja. Kako je sunce još bilo jako, bilo je prerano za kiseline, pa sam se odlučila za ovaj enzimski piling. Blago, a učinkovito čisti pore i lice je s vremenom sve čišće i čišće, bez imalo agresivnog djelovanja. Meni je unormalio lice, a do sada su mi to radile samo kiseline, tako da sam prezadovoljna ♥


Što se tiče tijela i kose, tu se našlo nekoliko proizvoda. Fa Magnolia Kiss je gel za tuširanje koji mi je obilježio ljeto i ovaj miris će me uvijek podsjećati na njega ♥ Blag miris magnolije koji se zadržava na koži i nakon tuširanja, a sam gel nimalo ne isušuje. Meni se jako svidio.

Bio Beaute by Nuxe Svilenkasto ulje s korzikanskim citrusima* je moja velika ljubav. Trenutno trošim drugu bočicu, a ta sigurno neće biti zadnja. Riječ je o divnom mirisu, poput kolačića od limuna koji se dugo zadržava, a samo ulje divno njeguje ♥

L'Angelica Seboregolatore šampon za kosu je za mene jedan od najboljih L'Angelica proizvoda. Moje seboreično tjeme se nije pobunilo, a koristim već 2. bočicu. Fino čisti tjeme, ne iritira ga, a opet ne isušuje kosu i ostavlja ju punom života, a opet ne naelektriziranom.

Trudi tekući puder je super stvar kod znojenja, koristim ga za mazanje ispod grudi prilikom treninga. Osobe bujnijeg poprsja su upoznate s problemom znojenja i potencijalnih iritacija ispod grudi prilikom vježbanja - e pa ovaj puder ih sprječava! Jedno od većih otkrića ove godine za mene.

Eucerin AquaPorin Active losion za tijelo* je lagan, a opet hidratantan proizvod. Brzo se upija, miris je blag, a pakiranje od 400 ml s pumpicom je praktično. Iako imam puno mazalica, upravo ove dvije su bile najkorištenije kod mene ovog ljeta. 


Što se tiče make up-a, tu sam uglavnom stalno posezala za istim proizvodima: Zoya Sonja i Zoya Byrdie su bili moji omiljeni lakovi ljeta i stalno sam mijenjala te dvije nijanse.

L'Oreal Baby Doll Mega volume maskara u plavoj boji me oborila s nogu. Predivna plava boja baš poput one na pakiranju, a uz to i daje volumen i produžuje. Stvarno divna maskara ♥

TheBalm Hot Mama* mi je bilo omiljeno rumenilo sezone. Lijepa, svjetlucava breskvasta nijansa je davala završni touch svakom mom looku.

Ruževe obožavam i stvarno mi je bilo teško izdvojiti samo nekoliko favorita: Deborah 04, Colourpop Fresh Cut, Colourpop Brooklyn, Sephora Whipped Blush i Catrice Marina Hoermanseder.*


Ljeto su mi obilježila dva mirisa. Chanel Beige* iz Les Exclusifs linije, te Nuxe Sun mirisna vodica* koja doslovno viče ljeto. Mislim da ću ju koristiti i nekad u debelu zimu da si vratim barem na trenutak osjećaj ljeta. 



To su moji favoriti ljeta 2017. Jeste li probale koji od tih proizvoda? Dijelimo li dojmove?
Što je vama obilježilo ljeto?



*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

1 komentari: