Kat von D Everlasting Liquid Lipstick Lovesick i Mother - recenzija - a little make up obsessed

Kat von D Everlasting Liquid Lipstick Lovesick i Mother - recenzija

Kada bih morala birati samo jednu vrstu tekućih mat ruževa koje bih kupovala, to bi bili upravo Kat von D Everlasting tekući ruževi. Koristim ih skoro godinu dana i samo me višak kozmetike i samokontrola sprječavaju da ne pokupujem sve nijanse, nego sam se zadržala na dvije - Lovesick i Mother.

Zašto smatram Kat von D ruževe najboljim tekućim ruževima (a vjerujte mi, probala sam ih mnogo)? Jer se savršeno lagano nanose, tekstura im je uistinu divna, razmazuju se jednostavno i ravnomjerno, izuzetno su pigmentirani, nimalo mi ne isušuju usnice (iako napominjem da nanosim balzam ispod) i ono meni jako važno - trajni su. Ovi ruževi mi traju na usnicama po 5-6 sati, a u tom periodu i jedem i pijem i pričam (naravno ne jedem masni burek, no nekako mislim da to ne bi preživio nijedan ruž, pa ni ovaj :D). Boja nakon toga ravnomjerno blijedi.


Ruževi dolaze u lijepom pakiranju koje je u skladu s ostatkom Kat von D kozmetike, u količini od 6,6 ml što je zavidna količina u odnosu na ostale tekuće ruževe. Aplikator je spužvast i jako precizan, no kako ima dugačku dršku, u startu mi je bilo malo čudno koristiti ga, no sad mi je to idealno.

Tekstura ovih ruževa je stvarno predivna. Savršene su gustoće, kremasti pri nanošenju i stvarno se nanose jednostavno. Ne suše se u sekundi, tako da ako i pogriješite u aplikaciji, stignete to popraviti. Nakon otprilike minutu će se ruž osušiti, nakon 2-3 biti savršeno mat. Oduševljava me što me nimalo ne isušuju, pa čak ni ne zatežu nego su savršeno lagani na usnama, ponekad i zaboravim da imam ruž. Iako ima još ruževa koji me ne isušuju, nakon nekih ruževa mi usnice budu pomalo "izmučene" što s ovim ruževima nije slučaj.


Moji ruževi su kupljeni u New Yorku u Sephori, po cijeni od 20$+porez, a odnedavno su dostupni i u Sephorama diljem Europe po cijeni od 20-ak eura.

Lovesick je hladna, prigušena mauve nijansa. Moj omiljeni ruž za kojim najčešće posežem. Od 30 dana u mjesecu, ja u prosjeku pola tog vremena provedem s ovim ružem na usnama, što govori koliko ga volim. Jako nosiva nijansa koju kombiniram i uz dnevne i večernje lookove.


Mother opisuju kao zagasitu srednje tamnu rozo-mauve nijansu. Kod mene nije baš takva, već pomalo živahna srednje roza nijansa. Nosiva je u raznim kombinacijama.


U nastavku slijede swatchevi:

lijevo Lovesick, desno Mother


Lovesick

 Mother

Mother

Sve u svemu, kada bih morala birati samo jednu vrstu mat ruževa koje bih nosila (i kupovala), to bi bili upravo Kat von D tekući ruževi.

Kako vam se sviđaju ove nijanse? Jeste li probale KvD ruževe? Koji tekući ruževi su vaš favorit?

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Imamo iste nijanse...ja još imam i Outlaw crvenkastu nijansu...:)
    Loversick mi je pri kraju zbog čega sam jako jako tužna,a obožavam je..više nego Mother nijansu...
    Našla sam curu koja mi donosi kozmetiku iz Amerike tako da se radujem proširenju kolekcije,...ali malo po malo jer ću bankrotirati...
    Najbolji ruževi na svijetu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Lovesick draži :)
      I slažem se u potpunosti, najbolji ruževi ♥ uživaj u njima ♥

      Izbriši
  2. Prekrasne su mi obje nijanse i zadnji put kad sam bila u sephori nisam imala srece jer su im ostale samo crvene i neke smedje bojice (to mi nije bilo tako zanimljivo) pa sam kupila par drugih stvari :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Heheh baš sam jučer napisala post o njima i isto imam Mother nijansu. Meni su super ali trajnost mi se jedino ne sviđa. Baš mi kratko traju. Al tekstura je milina. Možda su mi Gerard ipak najdraži :)

    OdgovoriIzbriši