Empties 2016 - vol. 04 - a little make up obsessed

Empties 2016 - vol. 04

Nisam pogriješila s naslovom, riječ je o postu koji je u pripremi još od kraja 2016., no nikako da se prisilim objaviti ga. Meni baš zna biti tlaka pisati te empties postove, no pošto znam koliko ih volite čitati i svjesna sam koliko su korisni, pa ih i dalje pišem, a i meni je dobro vidjeti da ipak trošim proizvode :)

Neću duljiti s uvodom, nego se baciti na posao:

  • Garnier Dvofazna micelarna vodica s uljem* me ostavila poprilično ravnodušnom. Nije efikasno skidala šminku i brzo se trošila. Više o njoj možete pročitati u postu o proizvodima koji su me razočarali ili ostavili ravnodušnom
  • Afrodita Clean Phase Pjena za lice je jedan od proizvoda koji neopravdano nema svoju recenziju. Ovo mi je ne znam koja po redu ponovljena kupnja. Riječ je o pjeni koja efikasno skida ostatke make up-a, a nije agresivna za lice - nimalo ne isušuje čak ni moju, isušivanju sklonu, kožu. 
  • Mixa Micelarna voda je ne znam koje pakiranje po redu. Recenziju možete pročitati ovdje
  • Balea Ulje za skidanje šminke sam kupila nakon što sam pročitala hrpu pohvala na njegov račun, a izlazilo je iz asortimana i koštalo nekih 15-ak kuna. Odmah sam uzela 3 komada, nek' se nađe. Ulje je dobro, solidno skida šminku, no ipak mi nije dovoljno za samostalno skidanje šminke (što meni i nije neki problem jer sam pobornica metode dvostrukog čišćenja, no moram to naglasiti jer mnogi koriste samo jedno sredstvo za skidanje šminke). Pozitivna strana mu je to što ne izaziva nikakve nerede na licu. Sve u svemu, solidno ulje, no nikako najbolje koje sam koristila (najbolje mi je DHC Cleansing Oil o kojem ste mogle čitati u ovom postu).


  • Nikel Hidratantna krema s narančom* mi se jako svidjela. Počela sam ju trošiti nekad krajem ljeta i završila s njom prije velikih minusa. Ovu kremu krasi lijep miris naranči i lagana tekstura. Moja mješovita koža ima masniju t zonu, sklona je dehidracijama i komedonima, no ova kremica joj je savršeno odgovarala. Lagana je, pa bih ju preporučila za topliji dio godine, no dobro mi je hidratizirala kožu i ostavljala ju svježeg i zdravog izgleda. Sve u svemu, dobra kremica.
  • Caudalie Polyphenol Overnight Detox Oil je ne znam ni sama koja bočica po redu. Recenziju možete pročitati ovdje
  • Nuxe Reve de Miel balzam za usne je moj dugogodišnji favorit i balzam kojeg uvijek imam kod kuće. Recenziju možete pročitati ovdje
  • Aminogenesis Counter Clockwise krema za područje oko očiju* me se i nije nešto pretjerano dojmila. Solidna dnevna kremica, brzo se upija i ok hidratizira, no preslaba za noć i nisam vidjela neke lude efekte s njom. Po meni preskupa (oko 300 kn) za to što daje.
  • Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes&Lashes* prvi put sam ovaj proizvod koristila prije nekoliko godina i kako tada moje okoloočno područje nije bilo nimalo zahtjevno, nsam vidjela neke efekte s ovom kremicom. Sada, kada sam u 30+ kategoriji, ipak trebam malo jaču njegu. Ovaj serum lijepo zategne okoloočno područje (onaj trenutni lifting efekt) i lijepo ga posvijetli i pripremi za daljnju njegu. I dalje ne mogu reći da je ovo proizvod bez kojeg ne mogu živjeti, no sada mu više vidim svrhu i djelotvornost. 
  • Uriage Moisturizing Lipstick* je fenomenalan balzam za usne, jedan od moja top 3 balzama za usne u sticku. Lijepo obnavlja kožu usana, ima dobar sastav i izvrsna je podloga za ruževe. Imam novi stik već u upotrebi.



  • L'Oreal Elseve Total Repair* se pokazao solidnim drogerijskim šamponom. Kosa je nakon korištenja bila mekana i sjajna i nije iritirao moje seboreično vlasište. Pošto se kosa ne može obnoviti nego je jedino rješenje, ako je oštećena, šišanje, neću se ni osvrtati na taj "repair" u nazivu.
  • Vichy Dercos Šampon protiv peruti za masno vlasište - šamponi iz zelene Dercos linije su moji dugogodišnji favoriti i najbolji spas kad mi podivlja seboreja. Ne koristim ga na redovnoj bazi, nego više kao terapiju i tu i tamo za prevenciju. Izvrstan šampon koji je uvijek prisutan u mojoj kupaonici. Recenziju možete pročitati ovdje.
  • L'Oreal Professionel Sensi Balance šampon* - o ovom šamponu sam puno pisala u ovom postu
  • L'Oreal Professionnel Serie Expert Intense Repair maska* lijepo hrani kosu, vrhovi su nahranjeni, manje skloni pucanju i generalno kosa djeluje ljepše. Uz sve to, ova maska ne otežava kosu, a jedina je koja se (u mojoj kupaonici) uspjela približiti meni omiljenoj Kerastase Masquintense.
  • Girlz Only šampon za suho pranje tamno smeđe kose je moj favorit o kojem sam pisala više puta. Dobavljivi su u BiH i trenutno trošim zadnju bočicu, tako da ću se morati snaći i obnoviti nekako zalihe. Recenziju možete pročitati ovdje



Nivea Powder Touch je moj favorit već godinama, a jasno se vidi i na slici da ga volim :D 
Puderast miris koji mi odgovara i dobra zaštita od znojenja i neugodnih mirisa. Ne ostavlja mrlje na majicama, niti iritira moje osjetljive pazuhe. 



  • Aveo Berry je bio moj omiljeni odstranjivač laka s noktiju nakon što me badem počeo opako isušivati. Nažalost, više ga nema za kupiti.
  • L'Occitane Karite krema za ruke je jedna od, za mene, najboljih krema za ruke. Koža na mojim rukama je jako suha, posebno zimi, kada je često na rubu pucanja i ova krema je jedan od najboljih spasioca za moje ruke. Ovo mi je bila ni sama ne znam koja tubica po redu. 


  • Rimmel Lasting Finish tekući puder me se nije dojmio na prvu jer sam ga isprobala nekad u toplijem dijelu godine i poprilično brzo se zasjajila od njega, pa mi nije bilo jasno zašto ga hvale žene s mješovitom kožom (kakva je i moja). No ove jeseni i zime sam ga obožavala, toliko da upravo trošim drugu bočicu. Nešto bogatije teksture, srednjeg prekrivanja i blago dewy finisha. Osobno ga matiram puderom u prahu i t zona mi počinje lagano sjajiti nakon nekih 6 sati. Na licu je osim toga trajan, bez problema izdrži cijeli radni dan i po potrebi još više. Ne vjerujem da ću ga koristiti kad počnu vrućine, no za sada je ovo puder za kojim najčešće posežem i zapravo mogu reći da ga koristim na svakodnevnom nivou.
  • Catrice matt Mousse* je jedan od onih pudera koji su me ugodno iznenadili. Koristila sam ga u toplijem dijelu godine (uključujući i najveće vrućine) i bio mi je izvrstan! Dobrog prekrivanja i mat finisha, s njim se ne bih zasjajila ni nakon cijelog radnog dana. Moguće da ću ga kupiti opet za ljeto. 
  • The Balm Sexy Mama mi je ne znam koja po redu. Neću duljiti, već vas samo uputiti na recenziju i reći da je novi već u upotrebi.
  • Catrice Color Correcting matirajući puder* se nažalost više ne proizvodi, da se proizvodi, opet bih ga kupila! Izvrsno je setirao korektor ispod očiju, ali osim toga je i super matirao (a nisam polagala velike nade u to) i imao genijalan, prirodni finish. Nažalost - više se ne proizvodi.
  • Lancaster Sunlight Palette je proizvod koji sam imala godinama i koi sam potrošila do zadnje mrvice. Lancaster kozmetika se već nekog vrijeme ne proizvodi, no riječ je o fenomenalnom highlighteru koji je u sebi imao 5 nijansi koje se mogu kombinirati. Bio je trajan na obrazima i divnog sjaja. Jako sam ga voljela, a najbolji pokazatelj za to je to što sam ga stvano i potrošila. 
  • Invisibobble gumica za kosu - koristila sam ju dobre 2 godine non stop i nakon toliko vremena je jednostavno pukla. Koliko su trajne i kvalitetne, dovoljno govori da sam još na prvoj kutiji i da je ovo prva koja je pukla (tek sada sam ubacila treću iz kutijice u upotrebu). O njima sam pisala u ovom postu.


I to je to od mojih zadnjih prošlogodišnjih emptiesa :)
Nastavila sam s korištenjem svega i svačeg, tako da će opet biti puno materijala za ovakav post :)


Jeste li i vi koristile koji od ovih proizvoda? Dijelimo li dojmove?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. L'Occitane krema za ruke predobra. Za sada sam samo jednom skinula šminku sa dvofaznom Garnier micelarnom i prvi dojnovi su mi dobri, vidjet čemo kad ju uvacim u stalnu uporabu.

    OdgovoriIzbriši