Favoriti prosinca 2016. - a little make up obsessed

Favoriti prosinca 2016.

Nakon što sam s vama podijelila prošlogodišnje favorite, vrijeme je da vam napišem i koje proizvode sam voljela prošli mjesec. Neki su stari favoriti, neki su novi, no svima im je zajedničko to da su bili obožavani prošlog mjeseca.

Bionsen Cherry Blossom gel za tuširanje je obilježio moj prosinac. Predivan miris cvjetova trešnje koji se zadržava na koži i uz to ne isušuje. Nažalost nema ga kod nas za kupiti, pa ga sad malo štedim i čuvam za posebna raspoloženja.

L'Oreal Pure Clay Glow maska je isto jedan od prošlomjesečnih favorita. Riječ je o maski koja pomaže licu da vrati blistavost i uz to lijepo čisti. Cjenovno je povoljna, no jedna stvar je zaslužna zašto ju neću nazvati savršenom - sadrži parfem koji je poprilično jak, a može i iritirati kožu (mene je jako peklo kad sam masku nanijela nakon prehlade oko nosa, gdje mi je koža bila oštećena). To je razlog zašto ju ne bih preporučila osjetljivoj koži.

Madara Oil To Milk peeling je predivan proizvod ♥ Uljne je teksture, nanosi se na suho lice, a nakon što izmasirate (istrljate) lice, dodajete vodu i tada se ovaj piling pretvara u mlijeko. Izvrsno pilingira kožu, a istovremeno je nježan i nimalo ju ne isušuje. Jedva čekam da ovaj piling dođe u Hrvatsku, sigurno ću kupiti full size.

Nuxe Reve de Miel* je bio obavezan svake noći kako bi se usne oporavile od mat ruževa koje sam nosila i po 18 sati dnevno. Recenziju možete pročitati ovdje



Kako je prosinac mjesec zabava i domjenaka, trebala sam pouzdanu podlogu. U tim danima (i noćima) sam posezala za svojim omiljenim puderom - Estee Lauder Double Wear. Riječ je o izuzetno trajnom puderu koji je izvrstan za mješovitu do masnu kožu. Prekrivanje je vrhunsko, kao i trajnost, a to sam ja trebala prošlog mjeseca (trajnost više nego prekrivnu moć).

Aura Slightly Nightly umjetne trepavice sam često nosila na prošlomjesečnim zabavama. Djeluju prirodno na kapcima, a opet, divno otvore oko.

Colourpop Weenie je moje prvo Colourpop sjenilo, no vrlo vjerojatno ne i zadnje. Da nemam zavidnu kolekciju sjenila, odmah bih pokupovala sve nijanse jer je riječ o predivnoj kremastoj teksturi koja je izuzetno trajna. Ova nijansa mi je bila idealna za dnevne varijante, a tako lijepo osvježava kapak da sam ju znala nositi samostalno, bez ikakvog drugog sjenila. 

Aura Illuminate Me! u nijansi Sunlight sam miješala s puderom kako bih dobila blistavost i tu je super funkcionirao i generalno tekuće iluminatore koristim na takav način. 

Benefit Coralista je možda moje najdraže rumenilo ikad, a idealno ide uz jače ruževe jer daje licu zdravu, no diskretnu boju. Recenziju možete pročitati ovdje

Decleor Neroli uljni serum i Hydra Floral lagana krema su dva proizvoda koji mi uljepšaaju svako jutro. Pošto je riječ o aromakozmetici, jasno vam je da je riječ o mirisnim proizvodima. Osim toga, riječ je o proizvodima koji vrhunski njeguju moju mješovitu kožu sklonu dehidraciji. Koža se, zahvaljujući ovim proizvodima, uspješno othrvala prvom naletu hladnoće i dehidraciji koja je obično kod mene posljedica takvog vremena. Osim toga, lice baš zabljesne po nanošenju ovih proizvoda (a nemaju u sebi nikakve svjetlucajuće čestice, pa da je to razlog).

Decleor Aroma Lisse 2 in 1 Dark Circle and Eye Wrinkle Eraser je izvrsna dnevna okoloočna kremica, lijepo zagladi okoloočno područje i izvrsna je podloga za šminku. Za noćnu njegu ipak volim bogatije teksture, no za dan je idealna. Naravno, ne briše podočnjake (kako joj ime kaže), no to nisam ni očekivala od nje, potrebna mi je samo dobra hidratacija. 

Sephora lip stain u nijansi Strawberry Kissed je predivna crvena nijansa za kojom sam u prosincu najviše posezala za izlaske jer što bolje pristaje za vrijeme blagdana od crvene boje?! Izuzetno trajan mat ruž koji minimalno isušuje usne, moj odabir čak i za najluđe cjelonoćne izlaske.

Omiljena dnevna varijanta mi je bio Colourpop Echo Park. Na meni povuče lagano na smeđe, no začudo me ne smeta. Riječ je o satin finishu koji je jako ugodan na usnama (puno manje izmuči usne), ali i poprilično trajan, tako da ću vjerojatno kupiti još koju nijansu ovakvog finisha. Bit će recenzija u kojoj ćete moći vidjeti swatch.

I to je to od mojih prošlomjesečnih favorita. Dijelimo li koji? Što ste vi voljele prošlog mjeseca? Imate li neku preporuku?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Lorealova Clay maska za lice je meni wow, kako fino očisti lice to je nevjerojatno... Voljela bih probati Nuxe Reve de Miel, i vjerojatno budem uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Ne mogu ti opisati koliko želim probati to colorpop sjenilo! *-*

    my-world-hanna.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši