COSRX BHA Blackhead Power Liquid - a little make up obsessed

COSRX BHA Blackhead Power Liquid

Sve više me privlači korejska kozmetika, puno čitam o korejskim proizvodima, bila sam u napasti da kupim proizvode za cijelu rutinu (k-beauty rutina se sastoji od 10-ak proizvoda), no razum je prevladao (i pogled na zalihe kremica), tako da sam odlučila otkrivati korejsku kozmetiku malo po malo. Prvi proizvod za koji sam se odlučila je i onaj koji mi je najviše trebao - proizvod s BHA kiselinama. Jedan od najhvaljenijih takvih proizvoda je COSRX BHA Blackhead Power Liquid i to je razlog zašto sam se odlučila upravo za ovaj losion. Kiseline smatram izuzetno korisnima u njezi lica, općenito o njima sam pisala (i navela neke svoje favorite) u ovom postu, pa ukoliko vas zanima, možete više pročitati na tu temu. 


Volim i AHA i BHA kiseline i najčešće ih kombiniram, no kad ih se morala odlučiti samo za jednu vrstu, to bi bile BHA kiseline. Naime, moja koža je mješovita, s masnijom t zonom, sklona komedonima, osjetljiva je i podložna dehidraciji. Kod korištenja kiselina moj cilj je čišća koža, znači rješavanje komedona i mitesera, a upravo za te probleme su bolje beta hidroksi kiseline jer ona prodire unutar pore, te ima protuupalna svojstva. 

Za isprobavanje COSRX-a sam se odlučila jer je jeftiniji od Paula's Choice Anti-Redness Exfoliating solution 2% Salicylic Acid koji je moj HG (holy grail), a o kojem sam vam pisala u ovom postu. Je li COSRX zadovoljio očekivanja - pročitajte u nastavku :)

COSRX BHA Blackhead Power Liquid  dolazi u bočici izrađenoj od čvrste plastike s jako dobrom pumpicom koja olakšava doziranje, u količini od 100 ml. Pakiranje je puno praktičnije od PC pakiranja, kako zbog pumpice, tako i zbog toga što vam se neće dogoditi da proizvod curi tokom putovanja, dok PC ambalaža definitivno nije travel friendly. 

Riječ je o prozirnoj tekućini, nešto gušćoj od vode koja se lako dozira i raspoređuje po licu. Ima miris po "kemiji", no brzo ishlapi. 


COSRX kaže da COSRX BHA Blackhead Power Liquid  odstranjuje mrtve stanice kože i mitesere čisteći pore i sprječavajući oksidaciju sebuma u porama, te na taj način sprječava nastanak mitesera dok istovremeno hidratizira kožu, te regulira mašćenje kože.

Popis sastojaka je poprilično kratak, što je izvrsno:

INCI: 
Salix alba (willow) bark water, butylene glycol, betaine salicylate (4%), niacinamide, 1,2-hexanediol, arginine, panthenol, sodium hyaluronate, xanthan gum, ethyl hexanediol. 
pH: 4.0 (prema Wishtrend)

U sastavu umjesto salicilne kiseline, možete vidjeti betaine salicylate (4%) koji je blaža i nježnija verzija BHA kiselina, pa je samim time i prikladniji za osjetljiv(ij)u kožu. Navela sam i pH pošto je ona važna kod kiselina i što je pH niža, to je kiselina učinkovitija. pH ovakvog proizvoda bi mogao biti i niži, no dobro, i ovako djeluje. Kora vrbine kore koja je glavni sastojak je poznata i kao "prirodni aspirin", tako da je dobar dodatak ovoj formuli (aspirin je poznat i kao acetilsalicilna kiselina, dakle također BHA). 

Što se tiče načina korištenja, u periodu testiranja sam ga koristila svake večeri. Nakon čišćenja lica bih pričekala 30-60 min (ovisno o umoru) kako bi mi se pH lica vratio u normalu nako pranja, te bih zatim nanijela COSRX. Nakon toga bih pričekala još 15-30 min, te bih zatim nastavila s njegom. Nanosim ga direktno rukama, bez blazinice jer sam primjetila da mi se tako proizvodi ove vrste puno brže troše. Ne ostavlja ljepljiv trag na licu, a miris, kako sam već napomenula, brzo hlapi. 



COSRX obećava smanjenje mitesera i odstranjivanje mrtvih stanica kože. S testiranjem sam krenula u listopadu, znači nakon ljeta tijekom kojeg nisam koristila kiseline. Moja koža obožava kiseline, s njima mi je lice čišće, pore uže i lice mi generalno izgleda blistavije. Kako tijekom ljeta nisam koristila kiseline, tu su se pojavile i neke (manje) nepravilnosti, tako da sam odmah po početku korištenja vidjela razliku. Lice mi je bljesnulo, pore su se brzo očistile, koža je brzo bila glađa. Na prvu mi se jako svidio odnosno svidio mi se efekt koji je ovaj proizvod dao, no jasno da su rezultati bili vidljiviji jer prije toga mjesecima nisam koristila kiseline. Isto tako, svidjelo mi se što me nimalo ne isušuje, čak ni kad sam ga počela koristiti u kombinaciji s kremom s AHA kiselinama, tako da bih se definitivno složila s time da je bolji za osjetljivu kožu. 

Što se tiče mitesera, s njima nemam nekih prevelikih problema, no ipak mi se rade/postoje na nosu jer su mi tamo šire pore. COSRX-ovo obećanje o nestanku mitesera se nažalost kod mene nije ispunilo, pore mi jesu čišće, no manje su čiste nego kad sam koristila Paula's Choice. Ono što ja želim od BHA kiselina (osim rješavanja mitesera) jest i rješavanje komedona. Moram priznati da ni tu nisam vidjela impresivne rezultate kao kod Paula's Choice. Situacija je bolja, međutim rezultat nije savršeno čista koža kakvu imam uz PC. Jedini plus koji ja vidim u odnosu na PC je to što manje isušuje, odnosno mene uopće ne isušuje. Ne mogu reći da je riječ o lošem proizvodu, definitivno nije, uz COSRX će vam koža biti čišća i mekša, međutim meni PC daje bolje rezultate. 

Zaboravila sam da COSRX ima još jedan plus, a to je cijena. 100 ml COSRX-a ćete na eBay-u platiti 17$, dok ćete za 118 ml Paula's Choice dati 252,85 kn. 


Sve u svemu, COSRX BHA Blackhead Power Liquid je dobar proizvod koji će vam očistiti pore i dati mu blistavost i idealan je za osjetljivu kožu, dok je Paula's Choice idealan izbor ako se želite riješiti nepravilnosti na licu. Iskreno,još uvijek nisam odlučila koji ću proizvod (opet) kupiti, prvo zato jer se COSRX jako sporo troši (sporije od PC), a drugo zato jer nisam uvjerena jesu li rezultati duplo bolji s PC (odnosno u skladu s razlikom u cijeni). Ukoliko tražite proizvod s BHA kiselinama, a nemate jako velike nepravilnosti, ja bih vam ipak preporučila da krenete s jeftinijom varijantom. 

Koristite li proizvode s kiselinama? Koji proizvodi su vaš izbor?

P.S. Ukoliko ste alergični na acetil-salicilnu kiselinu (aspirin, andol), preskočite proizvode s BHA kiselinama!

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Volim korejske brandove i vec godinama kupujem-povoljni,lijepo pakirani,a ima i jako jako dobrih....testeri ne skode :) Konkretno ovaj proizvod nisam probala(ali cosrx flasteri su odlicni i maska med i riza) jer volim vise mlijecnu ili glikolnu kiselinu i koristim Bravura london (sve sto sam do sad isprobala mogu samo preporuciti)

    OdgovoriIzbriši