The Balm Betty-Lou Manizer - a little make up obsessed

The Balm Betty-Lou Manizer

The Balm je jedan od brandova koje jako volim i zato sam se jako razveselila kad sam dobila The Balm Betty-Lou Manizer* pošto jako volim i njenu sestru The Balm Mary-Lou Manizer (recenzija).

Naravno, Mary-Lou i Betty-Lou nisu iste, tako da je Mary-Lou highighter, dok je Betty-Lou bronzer.


The Balm Betty-Lou Manizer dolazi u sličnom pakiranju kao i Mary-Lou Manizer, dakle riječ je o pakiranju od tvrde plastike, s ogledalcem unutar poklopca i u količini od 8,5 grama. Kao i ostale The Balmove proizvode, i ovaj krasi interesantna ilustracija, gdje se vidi da je tražena zbog svojih zločina, a to je da je all-in-one bronzer, shimmer i sjenilo. 


Riječ je o sjajnom bronzeru, odnosno o zlaćanom bronzeru sa sjajnim česticama koje lijepo presijavaju na licu, no za slučaj da koristite bronzer za konturiranje, ovaj u te svrhe nećete moći koristiti. Tekstura mu je predivna, poput maslaca i uistinu ga je lijepo nanositi na lice. 


Pigmentacija mu je vrhunska i iz tog razloga preporučujem nanošenje mekim kistom i s oprezom. Na licu je jako trajna, tako da ukoliko tražite proizvod ovog tipa koji će vam trajati cijeli dan na licu, ovo je taj.

Cijena je oko 180 kuna, a dostupna je u Bipi, Mulleru i Martimexu, kao i na Feelunique web shopu.

Jeste li probale Betty-Lou? Koji su vaši dojmovi?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Divna mi je nijansa... ja bih ga definitivno koristila kao sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam, volim, nosila sam je dosta ljetos. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Betty mi je super ljeti (haha rima u ranojutarnjim satima :D ), no ipak mi je Mary Lou najdraža. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. balm mi je definitivno broj jedan dekorativni brend, nagomilala sam popriličnu hrpu :D mary-lou imam, a sad sam se konačno dočepala palete sa sve tri sestre pa imam i ovu divnu betty <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam sve tri sestre i def mi je Mary najdraža,ali i Betty je prekrasna i često ju nosim

    OdgovoriIzbriši