Essence TE Midnight Masquerade - a little make up obsessed

Essence TE Midnight Masquerade

U Bipa, dm i KOZMO drogerijama je još uvijek aktualna predivna Essence TE Midnight Masquerade* i ja se moram osvrnuti na nju jer je uistinu divna ♥


Kolekcija je bila baš prikladna za Halloween, tako da su tu maska, trepavice koje me asociraju na krila šišmiša, te naljepnice sa sličnim motivima, a u ovom postu ću se najviše osvrnuti na fenomenalna sjenila, kao i na iluminator.


Sjenila u ovoj kolekciji su dosta tamna, imaju puno crnog pigmenta i malo je reći da su prekrasna ♥ 

Nijansa 02 spooktacular je bakreno smeđa nijansa. Izuzetno je pigmentirana i trajna na kapcima.


Nijansa 03 witching you were here je predivna, tamnoljubičasta nijansa koja je također izuzetno trajna na kapcima, izvrsne teksture i savršeno se blenda, bez imalo trušenja (te kvalitete su odlike obje nijanse).


Na slici ispod možete vidjeti swatcheve, napravljene iz jednog poteza, bez baze - mislim da vam je onda jasno koliko su ova sjenila pigmentirana. Mene su stvarno oduševila i ako negdje naiđem na treću, plavu nijansu, i nju ću kupiti jer su stvarno vrh. Cijena sjenila je 23,90 kn.


Tekući skin illuminator u nijansi 01 sitting, waiting, witching je još jedan fenomenalan proizvod iz ove kolekcije. Osobno ga nanosim na obraze, na mjesta koja treba osvjetliti, no još češće ga koristim tako da koju kap pomiješam sa svojim tekućim puderom. Na taj način dobivam lijep sjaj cijelog lica koji djeluje poprilično prirodno.

Sam iluminator vuče na rozo, tako da će i više pristajati osobama hladnog podtona. 


Jeste li vidjele ovu kolekciju? Kako vam se sviđa?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Imam spooktacular i stvarno su odlična sjenila <3 a sad me privlači i taj highlighter, ali ne treba mi, imam ih i previše :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Isprobala sam sjenila, no meni bez baze ne funkcioniraju baš najbolje...
    Illuminator izgleda divno. :D

    OdgovoriIzbriši