Maybelline #makeithappen week: Maybelline The Nudes paleta sjenila - a little make up obsessed

Maybelline #makeithappen week: Maybelline The Nudes paleta sjenila

Prije otprilike 2 mjeseca je organiziran Maybelline #makeithappen event gdje je predstavljen novi slogan, a tom prilikom smo dobile i neke od noviteta, a jedan od njih je i Maybelline The Nudes paleta sjenila.*


Samo pakiranje je vrlo jednostavno, sačinjeno od plastike za koju nisam sigurna bi li preživjela pad međutim dovoljno je čvrsta da vam se neće raspasti ukoliko ju nosite u torbi. Nema ogledalo što će neki možda gledati kao manu.

Paleta sadrži 12 nijansi meni omiljenih zemljanih tonova, a unutar ambalaže se nalazi spužvasti dvostrani aplikator koji po meni i nije iskoristiv, tako da je nakon slikanja izbačen iz palete jer mi je samo smetao.  


 Sama paleta sadrži 9,6 grama, što bi značilo da je svako sjenilo 0,8 grama. za cijenu nisam sigurna jer ju nisam vidjela u drogerijama, no negdje mi zvoni da je 100 kuna, no moguće da ću ispravljati tu informaciju kad ju provjerim.

Sjenila u ovoj paleti su shimmer, mat i satin finisha.



Definitivno najslabija karika je prva nijansa koja je najslabije pigmentirana, a uz to se i trusi, dok su ostale solidne pigmentacije. Na slikama ih možete vidjeti preko baze jer sva sjenila koristim s bazom, pa tako i ova. Sva su i bez baze dobre pigmentacije (no ipak nešto slabije nego s bazom), a najlošiju pigmentaciju imaju prva nijansa u gornjem redu, te predzadnja nijansa u drugom redu (iako je ona s bazom izvrsna).




Što se tiče trajnosti, moram prvo reći da imam masne kapke, tako da sam ih testirala jedino s bazom i s njom su bez problema držala cijeli radni dan pri čemu nije bilo ni nakupljanja u pregibu kapka niti je boja izblijedila.

Ono što mi se također svidjelo jest to što su sjenila poprilično fine, mekane teksture te se mažu poput maslaca i lako blendaju. Opet ću izdvojiti prvu nijansu kao lošu jer se i trusi, a pomalo se trusi i zadnja, crna nijansa. 

Super mi je što ima i svjetlih i tamnijih boja i različitih finisha, tako da je ovom paletom moguće postići i dnevni i večernji look, ovisno o potrebi.

Nekako do sada nisam susrela idealnu drogerijsku paletu, svakoj fali nešto pigmentacije, no ova paleta je ipak moj favorit kad je riječ o drogerijskim paletama (ako tu ne računamo the Balm koji je ipak viši cjenovni rang). Nije savršena, ali je pristojna drogerijska alternativa za palete poput onih Urban Decay-a i po meni najbolje što možete naći kod nas u obliku palete po pristojnoj cijeni. 

Jeste li isprobale ovu paletu? Kako vam se sviđa?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. nude paleta nikad dosta :) boje su predivne no ja ću je preskočiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. A koju bazu za sjenila koristiš? Tražim si novu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kombiniram ih nekoliko :)
      UD Potion Primer mi je i dalje broj 1, no od drogerijskih mi je najbolja Catrice Prime and Fine :)

      Izbriši
  3. Lijepe su nijanse i izgleda sasvim dobro. Mjerkala sam je na popustu od 40% ali sam ipak odlučila ne kupiti s obzirom koliko sporo trošim sjenila :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Maybelline maskare, pudere, ruževe, uz L´oreal i Rimmel mi je omiljeni drogerijski brend. Ali ova paleta me ni najmanje ne privlači, većina YouTuberica ju nije nešto nahvalila tako da ju preskačem. Ali sviđa mi se ona Blush Nude verzija :)

    OdgovoriIzbriši