Najbolji drogerijski balzam za moje usne - Carmex balzam u teglici - a little make up obsessed

Najbolji drogerijski balzam za moje usne - Carmex balzam u teglici

Već godinama na blogu spominjem moj najdraži balzam za usne - Nuxe Reve de Miel (recenzija), a u ovom postu vam donosim recenziju za mene najboljeg drogerijskog balzama.

Shvaćam da Nuxe balzam zbog svoje cijene od 100+ kn nije dostupan svima (iako se zbog svog dugog trajanja isplati), pa sam iz tog razloga bila u potrazi za jeftinijim balzamom koji će moći ići uz bok s Nuxe-om, a to je Carmex balzam u teglici.


Carmex Original dolazi u teglici u količini od 7.5 grama i po cijeni od oko 18 kn (Muller). Već i vrapci na grani pjevaju kako to nije higijensko rješenje, no zaključak koji sam donijela jest da "isti" balzami u sticku i teglicama nemaju jednako dobar efekt na moje usne. Definitivno preferiram balzame u teglicama, a uz tako dobar efekt koji daju, dovoljno mi je da ga nanesem jednom do dva puta dnevno (ujutro i/ili navečer), jednostavno nemam potrebe za njegom usnica u međuvremenu, osim ako nije neka ekstremna situacija (prehlada, jak vjetar i slično).


Pomalo je voskaste teksture, no u dodiru s usnicama se lijepo fiksira i ne ostavlja ih "masnima", pa je izvrsna podloga i za mat ruževe koje u pravilu koristim svakodnevno i upravo zbog tih ruževa vidim njegovu snagu. Iako koristim mat ruževe koji me ne isušuju jer ne želim svoje osjetljive usnice nepotrebno mučiti, kad sam koristila neke druge balzame, znalo mi se navečer, kad bih skinula šminku, dogoditi da mi usnice izgledaju izmučeno. Ovaj balzam mi pomaže očuvati ih u dobrom stanju jednako uspješno kao i (kod mene višestruko hvaljeni) hvaljeni Nuxe balzam.


Jedina mana koju nalazim ovom balzamu je sastav i to čisto zbog sastava, no ne i lošeg efekta koji je takav sastav potencijalno mogao imati (petrolatum i paraffin). Bojala sam se prilikom prvih nekolio korištenja da ovaj balzam njeguje usnice samo površinski, odnosno da ih zaglađuje, no nakon skoro mjesec i pol dana svakodnevnog korištenja, mogu reći da nije tako i da su izgleda maslac sjemenki kakaa, kao i pčelinji vosak ipak odradili svoj posao i usnice mi nisu isušene nego njegovane i nije se razvila ona "ovisnost" o mazalici kad je situacija grozna ukoliko usnice ne mažete, a ta mazalica ih na kraju samo zagladi. 


Još jednu stvar nisam spomenula, a to je osjećaj hlađenja na usnicama prilikom nanošenja (mentol u sastavu). Osjećaj je kratkotrajan i meni nije neugodan, a vjerujem da ne bi bio pretjerano neugodan ni izmučenim, isušenim usnicama već da bi im donijelo osjećaj olakšanja. 

Sve u svemu, iako je sastavom ovaj balzam miljama iza Nuxe-a, takav je i cijenom, no efektom na moje usnice nimalo ne zaostaje. Ukoliko tražite cjenovno povoljan balzam za usnice koji će vam ih pomoći zaliječiti, no isto tako ih i održavati u dobrom stanju, Carmex u teglici ima sve moje preporuke.

Imam i verziju u sticku, no nisam ju još isprobala, tako da vam ne mogu reći dojmove o toj varijanti, no čitala sam da kažu da nije jednako dobra kao verzija u teglici (što me ne bi čudilo jer je ista situacija i kod Nuxe balzama u sticku i teglici). 

Jeste li isprobale ovaj balzam? Koji su vaši dojmovi i koji je vaš omiljeni balzam za usne?

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Ja takodje vise volim balzame u kutijicama i teglicama, razlika se vidi pri prvih nekoliko koristenja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam u potrazi za dobrim balzamima za usne. Ne volim ništa od Labella jer mi samo stvara naviku mazanja bez da stvarno nešto naprave. Za sada su mi se najboljim pokazali melem i biobazin maslina i grejp, ali želim imati malo veći izbor pa mi je baš ovaj post dobrodošao :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ga, nema do njega. U jednom danu sanira sve što treba. :)

    Tina

    OdgovoriIzbriši
  4. imala sam verziju u sticku i nazalost svaki puta me pekao kada bi ga nanosila tako da sam na kraju odustala od njega :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ih dosta na zalihi pa ga neću skoro probati, ali mentalna bilješka je napravljena ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vec dugo trazim dobar balzam za zimu i svakako cu pogledati ovaj. Hvala za recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stick sam imala 3 puta, teglicu jednom. Meni su isti. Jedino što u teglici dobiješ duplo više proizvoda za istu cijenu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo prvu put vidim i moram priznati da me zainteresiralo! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Moj trenutni favorit (u biti favoriti već jaako dugo vremena :D) je labello lip butter od makadamije i vanilje. Za Carmex sam čula puno dobrih stvari tako da je vjerojatno sljedeći balzam kojeg ću isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. stick verzija nije nesto...a ni tubica.
    imam "poremecaj" koji je rezultirao kolekcijom od oko 300 balzama za usne (don't judge!) i mogu reci da su najbolji pristupacni i svugdje dostupni alverde od nevena i grozdjana mast koju rade u ljekarni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je po mome guštu, moram isprobati :) Inače baš imam problema sa suhim usnama i rijetko koji mi dobro hidratizira usne, ali uvijek volim isprobati i nadati se da će to biti the one :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Carmex je najbolje labelo koje sam probala mana mu je miris

    OdgovoriIzbriši