Catrice Multi Matt rumenilo u nijansi 010 Love, Rosie - a little make up obsessed

Catrice Multi Matt rumenilo u nijansi 010 Love, Rosie

Catrice Multi Matt rumenilo u nijansi 010 Love, Rosie* je proizvod za koji ste na Facebooku napisale da vas najviĆĄe zanima od Catrice noviteta koje sam dobila, pa u ovom postu slijedi recenzija - iako bi moĆŸda bilo bolje reći da je riječ o postu sa swatchevima i prvim dojmovima, ne mogu se odlučiti koliko vremena treba da bi se dovoljno isprobala dekorativna kozmetika - koje je vaĆĄe miĆĄljenje?


Nova Catrice multi mat rumenila dolaze u dvije kombinacije nijansi pri čemu svako rumenilo unutar sebe ima 4 različite, skladne nijanse koje idu od svjetlije prema tamnijoj. Osim nijanse 010 Love, Rosie, tu je i nijansa 020 La-Lavander.

Pakiranje je tipično za Catrice, prozirna plastika solidne čvrstoće, dobro se zatvara i lagano otvara, no kako bi reagiralo na padove ne znam i neću isprobavati :D

Rumenilo dolazi u količini od 8 grama po cijeni od 31,90 kn.


Ć to se tiče teksture, ona je svilenkasta, međutim ukoliko koristite grublji kist, bit će i praĆĄkasta. Malo je problematično to ĆĄto pigmentacija nije prevelika, tako da moĆŸete birati ili između koriĆĄtenja grubljeg kista kako biste pokupili viĆĄe proizvoda odjednom ili mekĆĄi kist, pa postupno dodavati rumenilo. Mene osobno to ne smeta previĆĄe i vjerujem da će ova rumenila biti izvrsna za cure "teĆŸe ruke" koje se boje da bi mogle pretjerati s rumenilom. 

Samo rumenilo je mat finisha i ono ĆĄto je zapravo super kod ovakvih multicolor rumenila je to ĆĄto moĆŸete kombinirati i samo neke boje kako biste dobile različite nijanse rumenila.

Na slici ispod moĆŸete vidjeti swatch svake od 4 nijansi zasebno te kombinaciju svih 5 nijansi (skroz desno na slici). 


Ć to se tiče trajnosti na obrazima, ona je dobra i nisam primjetila da mi nestaje s obraza za radnog dana. 

Mislim da bi ovoj nijansi puno bolje pristajalo neko peachy (breskvasto) ime - ovdje je riječ o takvim nijansama da će definitivno dati breskvastu boju neovisno o vaĆĄem podtonu koĆŸe. 

Sve u svemu, Catrice je joĆĄ jednom napravio dobar proizvod po dobroj cijeni, mada moram priznati da meni ipak ostaju draĆŸa Defining Blush i Illuminating rumenila, ali to je do mojih osobnih preferencija - osobno viĆĄe volim pigmentiranija rumenila, a taj kriterij zadovoljavaju rumenila iz tih linija dok će djevojke s malo "teĆŸom rukom" vjerojatno viĆĄe favorizirati ova rumenila.

Jeste li isprobale ova rumenila? Kako vam se sviđaju?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Meni bi bilo ĆŸao koristit ga, čuvala bi ga samo zbog reljefa. :) Lijepe su nijanse, ali se slaĆŸem s tobom za pigmentiranija rumenila, ne volim previĆĄe ova koja moram nadograđivati... :)

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Da, jako je lijep reljef :)))
      Mislim da će ga voljeti cure koje se boje da bi mogle pretjerati s rumenilom, za njih će biti idealan.

      IzbriĆĄi
  2. Imam ga, ali ga joĆĄ nisam isprobala jer ga moram poslikati :D #prokletstvoblogera
    Divno je i ne smeta mi ĆĄto nije previĆĄe pigmentirano, ponekad mi baĆĄ odgovaraju takva rumenila

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Da, pitanje pigmentacije je subjektivno :) Ali boje su prelijepe <3

      IzbriĆĄi
  3. Ako neka drogerijska rumenila volim to su Catrice, nijedno me nije razočaralo tako da bih rado probala i ovo :)

    OdgovoriIzbriĆĄi
  4. Nisam isprobala ovo joơ, ali boje su mi skroz po ukusu i drago mi je čak da nije previơe pigmentirano kad se radi o ovakvoj nijansi. Inače su super Catrice rumenila :)

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Da, Catrice rumenila su super :) a vjerujem da će i ovo rumenilo imati svojih oboĆŸavateljica :)

      IzbriĆĄi
  5. Boje su divne, nisam ga probala, ali dopada mi se kako izgleda :)

    OdgovoriIzbriĆĄi
  6. Na ovo rumenilo sam bacila oko i baơ mi se sviđa ơto si napisala da nije previơe pigmentirano jer mi jedno takvo treba u danima kada mi se neda misliti hoću li pretjerati s rumenilom :D

    OdgovoriIzbriĆĄi
  7. imam ga i joơ mi stoji netaknuto.. odgovara mi ova boja nekako :D mislim da će biti lagana za koristiti svakodnevno :)

    OdgovoriIzbriĆĄi