Filorga Hyal-Defence serum - a little make up obsessed

Filorga Hyal-Defence serum

Ako me redovito pratite, mogle ste primjetiti da u zadnje vrijeme pišem puno više recenzija preparative nego dekorative, no u zadnje vrijeme mi je ona puno napetija od šmnike. Ne znam je li to zbog godina ili čega, ali eto, nekako mi je postalo zanimljivije proučavati i isprobavati preparativu nego dekorativu, tako da sam si sa zadovoljstvom odabrala za testiranje Filorga Hyal Defence serum.*

Za slučaj da ste slučajno završili na mom blogu u potrazi za recenzijom, ponovit ću malo podataka o mojoj koži. 30 godina, koža osjetljiva, mješovita, s masnijom t zonom, sklona dehidraciji i sa seboreičkim dermatitisom. 


Filorga Hyal Defence serum je serum namijenjen zaštiti i postizanju sinteze hijaluronske kiseline u koži. Hijaluronska kiselina je zaslužna što bebe imaju onako lijepe, napete obraščiće, a njen manjak (koji je normalan s godinama) je zaslužan za slabiji tonus, kao i bore (naravno, uz druge krivce). Da se razumijemo, kreme i serumi sa hijaluronom neće moći napraviti ogromnu razliku kao što će to učiniti fileri, no donekle ipak mogu popraviti početne bore ili održati stanje kože. 

Ja ne očekujem čuda od takvih proizvoda, samo hidrataciju koja mi je, pošto sam sklona dehidraciji, uvijek prijeko potrebna, a ovaj serum obećava svašta: 

"Hyal-Defence® je osmišljen kako bi se molekule hijaluronske kiseline što bolje sačuvale od njihovog oštećenja putem hijaluronidaze i slobodnih radikala. Čuva mladenački izgled kože zadržavajući hijaluronsku kiselinu u dermisu te brani kožu od djelovanja slobodnih radikala. Djelovanje seruma je trostruko: antihijaluronidazno - inhibira aktivnost enzima odgovornog za razgradnju hijaluronske kiseline, antioksidativno - štiti hijaluronsku kiselinu od oksidacije i slobodnih radikala koji su uglavnom posljedica izloženosti UV zračenju i zagađenju i daje učinak punjenja (zahvaljujući aktivnim sastojcima potiče sintezu hijaluronske kiseline, elastina i kolagena)."

Osim dubinske hidratacije, ovim serumom sam dobila i taj efekt "punjenja", lice jednostavno izgleda "plumped" nakon nekog vremena korištenja što je svakako dobar efekt i ne čudi jer u vezivnom tkivu kože hijaluronska kiselina djeluje na način da veže vodu, proteine i mukopolisaharide, povećavajući volumen puni kožu od unutra prema van.


Što se tiče ambalaže, ona je jako zanimljiva. Serum dolazi u tubici na pumpicu (koja izvrsno radi svoj posao i super dozira proizvod), u količini od 30 ml. Kako se serum troši, tako se tubica stanjuje i stvarno se može potrošiti i zadnja kap proizvoda.

Sama tekstura seruma je pomalo gelasta, lijepo se razmazuje i brzo upija. Znala sam direktno na njega nanositi puder i jako je dobra podloga za šminku (što ne čudi pošto ima silikone u sastavu).


Nije mi izazvao nikakav nered na licu, niti u obliku prištića (ili komedona kojima sam sklona) niti u obliku iritacija. Lijepo mi je hidratizirao kožu (što mi je uvijek potrebno jer sam jako sklona dehidraciji), a ono što mi se najviše svidjelo je upravo taj efekt punjenja koji stvarno osvježi lice. 

Inače, ovaj serum se preporuča i kao njega nakon korištenja hijaluronskih fillera i iz Filorge kažu da može produžiti njihov učinak. Kako fillere ne koristim, ne mogu vam reći je li to istina :)


Nisam probala puno seruma s hijaluronskom kiselinom jer s nijednim do sad nisam bila u potpunosti zadovoljna i ovaj serum je kod mene bio zadnja šansa za hijaluronsku kiselinu i drago mi je da je ispao pun pogodak.

Nije bio ljepljiv kao ostali koje sam probala (zbog toga sam bila spremna odustati od njih), dapače, fino se upijao i bio izvrsna podloga za šminku, a uz to je i radio ono što obećaje. Sve u svemu, riječ je o izvrsnom proizvodu i ako ste u mogućnosti, probajte nabaviti tester i isprobati ga.

Dostupan je u Formasana web shopu i fizičkom dućanu u Teslinoj 13, kao i u ljekarnama koje drže Filorga proizvode. 
Cijena mu je 418 kn za 30 ml, što stvarno nije malo, no eto, meni je ovo do sada jedini serum s hijaluronskom kiselinom koji me se stvarno dojmio. Ponavljam - ako možete, nabavite tester i isprobajte ovaj izvrstan serum.

Jeste li koristile Filorgine proizvode? Imate li kakvu preporuku? Ili preporuku za neki drugi serum s hijaluronskom kiselinom?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Meni je uvijek drago čitati tvoje postove o preparativnoj kozmetici jer imamo iste probleme s kožom lica. Nisam još koristila njihove proizvode, ali se spremam isprobati jedan serum (kada ga pofotkam naravno!)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da nikada nisam imala neki njihov proizvod, ali znaš da ja obožavam preparativu, pa uvijek eado čitam kako se tebi nešto svidjelo!

    OdgovoriIzbriši