Instapost - more 2014. - a little make up obsessed

Instapost - more 2014.

Dragi moji, iako sam se još neki dan vratila s mora, moram priznati da mi je bilo teško pomiriti se s time, pa sam još malo ljenčarila i bavila se nekim drugim stvarima, a najbolji način da zatvorim to poglavlje u životu, a i započnem opet pisanje na blogu je upravo tako da napravim jedan Instapost gdje možete vidjeti moje ljeto.

Puno toga nisam uslikala jer ili nisam imala mobitel sa sobom ili nije bilo za Instagram jer iako ja dijelim s vama svašta, moj dragi ne dijeli, tako da jednostavno puno slika nije za dijeljenje na društvenim mrežama :)

Ljetovanje smo ove godine počeli u Novalji, taj dan nas je dočekalo lijepo vrijeme (iako putem do tamo sam imala osjećaj da idem na zimovanje, a ne ljetovanje) i predivan Novaljski zalazak sunca ♥

Nakon toga je uslijedio dan s najviše kiše na Pagu, pa smo odlučili otići na izlet u Nin, no prije toga sam
uslikala "diiivan" pogled:

... a navratili smo i u grad Pag gdje sam uslikala statuu posvećenu paškim čipkaricama...

... kao i pašku katedralu:

Po dolasku u Nin nas je ipak dočekalo ljepše vrijeme :)

Nin je inače predivan gradić bogate povijesti. Prvo naselje su osnovali Liburni još u 9. stoljeću prije nove ere, bio je poznat i u rimsko doba (Rimljani su ga zvali Enona), a sa stoljećem sedmim se u njemu naseljavaju Slaveni. Iz tog razloga je bogat i brojnim povijesnim građevinama od kojih sam neke uslikala za svoj Instagram profil.

Na slici ispod možete vidjeti Donja vrata (u mjesnom govoru ih zovu Bardelina):

Ne možete posjetiti Nin, a ne doći do spomenika Grguru Ninskom :)

Inače, ovo je jedna od tri skulpture Grguru Ninskom koje je izradio Ivan Meštrović, prva je u Varaždinu, druga u Splitu i treća je u Ninu.

Moram priznati da nisam dotakla njegov palac i poželjela nešto jer se stalno netko motao oko njega (photobomb na slici kao dokaz :))) i nije mi se dalo čekati :)

U Ninu su i ostaci najvećeg rimskog hrama na Jadranu:

To je to od Nina, nakon toga je bio povratak na Pag i slikanje po otoku :)

Plaža u Staroj Novalji mi je jedna od najdražih plaža na otoku i barem jedan dan se kupamo tamo:

Da nije da smo bili totalna penzija, ajde, malo smo se i zabavljali - zagrijavanje je bilo uz koktele:

Boravak u Novalji ne može proći bez barem jednog dana provedenog u kampu Straško jer je to jedna od dvije plaže mog djetinjstva (druga je Zrće, no to mi više nije užitak gledati):

Bez gužve, puno pristojnih ljudi, predivno uređeno i jako zanimljiv ulazak u more - prvo je kamenje, pa kad preplivate dobar komad je pijesak što samo po sebi nije čudno nego je opet more plitko i opet možete stajati! Uvijek mi je gušt biti tamo i sjetiti se kako mi je kao maloj uvijek bio cilj doplivati do tog pijeska :)

Kako nam se sve čini veće kad smo djeca, čudo jedno :)

Odlazak s Paga mi uvijek teško pada, pa uvijek ispucam hrpu slika dok se vozimo. Ova je uslikana iznad Šimuna gdje se vidi i more, a i poznati paški suhozidi:

I došli smo do odlaska s Paga - uz ideju i planove da opet tu prođem za koji tjedan. Hoće li vremenske prilike i obaveze (koje su se već počele gomilati) dopustiti - vidjet ćemo :)

Nakon toga smo se uputili u moje drugo najdraže morsko utočište - u Brela, točnije u uvalu Stomarica koja je mirna i divna za odmor, a kad je ovakav pogled (još u kombinaciji s izvrsnom ledenom kavom i još boljom glazbom), jednostavno ne može biti loše:

... a još kad vam je ovo pogled iz spavaće sobe - teško može biti bolje :)

Naravno, bili smo i u Makarskoj:

I sad slijedi malo spamanja slikama slikanima putem od Stomarice do Punta rate, jedne od najljepših plaža na Jadranu ♥

I predivan zalazak sunca u povratku:

A morala sam isprobati funkcije mobitela i vidjeti hoće li uslikati stijenu koja je simbol Brela dobro i noću - što reći, telefon je položio ispit s odličnim ♥

I jedan zalazak s naše terase:

I malo romantike:

(volim svoj fotić na mobitelu ♥)

Iii... zadnji pogled na (za mene) najljepši dio naše obale:

Volimo putovati magistralom, stati u nekom mjestu i gledati u more dok se vozimo, pa ako nam se baš ne žuri, uvijek biramo taj put, a ne dosadnu autocestu. Grad koji mene oduševljava, a nikako da stanemo u njemu (slike iz njega su uvijek slikane u vožnji)  je Omiš. Na slici možete vidjeti uistinu impresivne stijene i Cetinu koja se ovdje ulijeva u more:

Još jedan grad koji obožavamo i u koji se rado vraćamo, pa makar na jedno kupanje je Primošten ♥
Proveli smo jedno divno ljeto tamo, a plaža s pogledom na poluotok/stari grad je uistinu fascinantna ♥

I zadnji grad koji smo obišli prije povratka u Zagreb je Zadar, grad u kojeg smo se zaljubili prošlog ljeta ♥

Ove godine nisam uslikala zalazak jer smo doslovno, ali doslovno došli u zadnji tren da ga vidimo i htjela sam uživati u njemu uz dragu osobu, a ne kopajući po torbi i tražeći mobitel ili fotić :)
Prošle godine sam ga uslikala i što da vam kažem nego da je i dalje jednako lijep, kao što je Hitchcock rekao - "najljepši zalazak na svijetu".

No nisam propustila uslikati ovu sliku kasnije:

I tako je došao kraj odmoru i povratak obavezama, no uistinu je bilo lijepo, pa je nekako lakše vratiti se "stvarnom" životu :)

Jeste li vi bile gdje ovog ljeta? Dijelimo li ljubav prema nekom od ovih mjesta? Imate li vi preporuku koja mjesta treba otkrivati na Jadranu?

CONVERSATION

22 komentari:

1. Predivne su fotografije.. :) Ja sam bila u Zadru, kao i prošle godine, meni je najdivniji grad na našem Jadranu. <3 Sljedeće godine bih malo za promjenu od Krka na više.. :)

1. Zadar je uistinu predivan <3
      A taj dio gdje bi ti je uvijek kocka zbog vremena, ali ima divnih mjesta u Istri :)

Izbriši
  2. Predivno, i priroda i slike! Ja sam sretna što živim na moru, pa se barem mogu kupati cijelo ljeto. :)

3. Super fotke! Vidim da smo zastale na nekim istim mjestima ;-)

4. Predivne fotke.... I ja sam se prije par dana vratila sa mora a bili smo u Baskoj Vodi koja je po meni prekrasna. Prosli smo i istim putevima i isto sam prolazeci kroz Omis pomislila kako je bas lijep :)

1. B. Voda je prekrasna, ma cijela Makarska rivijera je čudo <3
      A Omiš je isto divan, ma cijeli taj potez :)

Izbriši
  5. Ove godine sam bila na Krku. Ali dosta godina smo ljetovali u Zatonu pa mi je Zadar najdraži grad u Dalmaciji. Voljela bih opet posjetiti Zadar i Nin, već dugo godina nisam tamo bila...

6. Predivne slike :) jedva cekam iduci tjedan da i ja opet odem na more,sad si me inspirirala da uslikam nesto pa objavim post ovog tipa, bas je lijepo za uspomenu :)

7. lijepe slike :)
    stvarno ste lijepa mjesta obišli i vidim da ste uživali :)
    pogled na naše more stvarno oduzima dah :)

Odgovori
    1. jesmo, uživali smo, a nije teško uživati uz ovakav pogled :)

Izbriši
  8. Predivne fotke. Nažalost nisam bila nigdje ovo ljeto. Ali živim na moru pa mi je dovoljno kupanje i sunčanje :D

9. meni su brela najlipše misto na jadranu, ili barem imaju najlipše plaže i najčišće more <3
    ma čitava makarska rivijeka je prekrasna *.*
    u omišu moraš stati, ako ništa drugo barem na kupanje u dućama ;)

10. Moja Novalja i Stara Novalja <3 Samo ti nas promoviraj :)

11. Divne fotografije, baš sam uživala, posebno u zalascima :D Jadran sam stvarno dosta obišla i mjesto koje me se jako dojmilo je otok Lastovo, pogotovo Lastovnjaci jer da mi je netko zatvorio oči i odveo me tamo, mislila bi da sam na Karibima, Hawaiima ili na nekom drugom poznatom otočju :D

12. Predivno, nemam riječi <3 Nadam se da ću jednom posjetiti Brela
    Meni je ove godine propao odmor i putovanje u Pariz jer sam dobila posao. Ali sam isto uspila uteći dva dana na Pelješac - Podobuće gdje sam se nauživala kao da sam bila tjedan dana.

13. Po mom guštu najbolje su plaže u Makarskoj. Jednostavno baš volim tamo ljetovati jer nije previše zagušeno kao na Zrću, a opet ima dosta ljudi i cijela atmosfera je super.