Nuxe Huile Prodigieuse - a little make up obsessed

Nuxe Huile Prodigieuse

Oni koji me redovno prate, znaju da jako volim suha ulja (btw. jeste li za jedan grupni post o svima njima?), a jedno od prvih ulja koje sam probala i kojem se uvijek rado vraćam je upravo Nuxe Huile Prodigieuse. 


Nuxe Huile Prodigieuse Čudesno suho ulje je višenamjenski proizvod, namijenjen licu, tijelu i kosi. Moram priznati da prije korištenja ovog proizvoda nisam baš pretjerano vjerovala u to da jedan proizvod može odgovarati mom licu, tijelu i kosi, no ovaj proizvod me razuvjerio.

Nuxe Huile Prodigieuse je inače prvi proizvod kojeg je Nuxe izbacio na tržište, još tamo početkom devedesetih i od tada je stekao doslovno milijune poklonica - svakih 6 sekundi se proda jedno ovo ulje u svijetu.

Sadrži šest njegujućih ulja - lješnjak, makadamiju, slatki badem, kameliju, gospinu travu i borač. Uz to sadrži i vitamin E te oni u kombinaciji umiruju i štite kožu i njezin hidrolipidan film, jačaju prirodnu zaštitnu barijeru kože i potiču njezinu obnovu. 



Trenutno koristim GWP pakiranje koje sam dobila na Feelunique prilikom jedne Nuxe kupnje i to je količina od 30 ml i ne postoji u slobodnoj prodaji. U prodaji su pakiranja od 50 ml po cijeni od 139,48 kn i od 100 ml (bočica s raspršivačem) po cijeni 239,73 kn, a postoji i verzija ovog ulja sa zlatnim česticama, ona je nešto skuplja i neću se danas osvrtati na nju.



Kao što sam gore napisala, ovo je multifunkcionalno ulje i bila sam jako skeptična prema njemu, nisam vjerovala da nešto može biti dobro i za moju mješovitu kožu lica, suhu kožu tijela i suhe vrhove, no eto, ovo suho ulje me odmah u startu osvojilo.

Riječ je uistinu o pravom suhom ulju koje se upija odmah, što je meni jako važno jer sam vječito u žurbi i uglavnom nemam vremena čekati da se ulje/krema upije na meni. Fino njeguje i ostavlja kožu mekom, no ne i masnom.

Što se tiče lica - tu sam bila posebno skeptična, da će mi začepiti pore i napraviti nered. Nije se ništa tako dogodilo, a koža je nakon korištenja glatka, nahranjena i elastična. Može se koristiti i za masažu lica koju sam odlučila redovito raditi.

Po pitanju kose se ovo ulje također iskazalo. Kako je moja kosa prirodno kovrčava, a ja ju još i redovito peglam, uvijek se trudim vrhovima dati dodatnu njegu. Iz tog razloga sam koristila i ovo ulje na njima i (u kombinaciji sa svim drugim proizvodima za kosu koje koristim), vrhovi su bili nahranjeni. Osim toga, lijepo zagladi kosu, posebno one "antene" koje ja vječito imam, a bez da je masti ili otežava. Ono što je bitno jest da ne pretjerate s količinom jer će doslovno dvije-tri kapi ulja biti dovoljne za kosu. I još nešto - miris se na kosi jako dugo zadržava.

Ovo ulje osim što njeguje kožu i kosu, djeluje na moje mirisne receptore i odmah sam bolje raspoložena kad ga koristim. Znam, ovo je potpuno subjektivno, no eto, morala sam i to napisati.  Uistinu predivno miriše i taj miris mi odgovara u baš svako godišnje doba. Inače, postoji i Nuxe Eau de Parfum s upravo ovim mirisom, no nažalost nije dostupan u Hrvatskoj.

Sve u svemu, riječ je o divnom proizvodu bez kojeg naravno možete živjeti, no jednom kad ga probate, navući ćete se na njega :)

Volite li suha ulja? Jeste li probale Nuxe? Koji su vaši dojmovi?

CONVERSATION

28 komentari:

  1. Ovo ulje samo sa zlatnim česticama 50 mil sam kupila u Francuskoj za nekih 6 €, toliko otprilike ulje košta tamo. Kupila sam ga radi mnogobrojnih pozitivnih recenzija no međutim meni se nikako ne sviđa, miris pogotovo. Bas sam danas razmišljala kako ću ga morati potrošiti ovo ljeto jer ću ga inace morati baciti. Drago mi je da ima zadovoljnih ali meni je stvarno puno bolje samo ulje makadamije, badema ili bilo sto drugo osim ovog, ovome je na prvom mjestu vrlo lagano brzoupijajuce ulje koje se inace i koristi za suha ulja, to meni osobno radi kokos ulje s kojim sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, u Francuskoj su jako jeftini, no ovdje nažalost nisu...
      Vidiš, meni se baš sviđa to što je brzoupijajuće jer meni tako nešto treba jer sam uvijek u žurbi, badem se bojim da bi mi začepio pore, a ulje makadamije mi je dobro za kosu samo prije pranja, nakon pranja nikako jer mi je masna kosa s njim :/

      Izbriši
  2. Koliko mi divno izgledaju ova ulja, to nije realno. :) Samo me mamite, a ovde ih nema. :D Super mi je što može za svašta da se koristi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako ikad dođeš u mogućnost, pomiriši (i kupi) :)))

      Izbriši
  3. I ja imam ovo malo ulje koje mi je zapravo dostatno za dugoročno korištenje jer ja s time ne pretjerujem a tijelo rijetko mažem. :D Odlično mi je za kosu i lice mada ga najviše koristim na kosi. Miris je zapravo ono što me osvojilo + ne masti kosu dodatno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, miriše božanstveno, a ja ne šparam nego namažem i tijelo, ionako imam dosta tih raznih ulja, pa da se ne pokvare :)
      a na kosi je posebno divan, i baš se dugo zadržava miris :)

      Izbriši
  4. ovo ulje mi je na wl i još nije došlo do mene :( zelja mi je imat obično i ovo sa česticama

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja volim suha ulja. Meni je na WL L'Occitane bademovo

    OdgovoriIzbriši
  6. Zašto sam ja mislila da je ovo ulje skuplje?? Isuse, zaljubila sam se! Iako ih sama pripravljam, rado bih probala ovaj, a mislim i da hoću nakon ove recenzije! I da, može jedan grupni post o svim uljima, please :)

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. skuplje je ono sa zlatnim česticama, ali ovo ima solidnu cijenu :)))

      i da, probaj svakako, predivno je i vrijedno svih pohvala koje si o njemu mogla pročitati :)

      Izbriši
  7. malo zazirem od ulja baš zbog razloga koje si i sama navela, iako o Nuxe pogotovo čitam samo pohvale. prošle godine probala sam garnier za tijelo i sada razmišljam koje da iduće probam, svidjelo mi se Melvita, mislim da ću njega isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I had a 100 mL version, but I passed it on to a friend after a year because I got tired of it and I spent only a half of it :D I haven't tried any other dry oil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Your friend is one lucky girl :)
      I understand that you got bored of it, 100 ml is a lot :)

      Izbriši
  9. Mene je osvojila bočica i dobre recenzije, ali onda sam ušla u priču s prijateljicom i ona je bila toliko razočarana tim uljem da sam odustala od kupovine:| Bit će red ipak kupiti i probati.

    OdgovoriIzbriši
  10. Rado bih pročitala grupni post o suvim uljima :) Ovo mi je već dugo na listi želja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Dugo mi je na listi želja,nažalost još ga nisam isprobala ali jednom ću ga kupiti i natrackati se od glave do pete. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Volim suha ulja, a ovo je božanstveno :) Divno mi je i Caudalie pa ih volim naizmjenično koristiti :D

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja glasam za grupni post :)
    ovo ulje mi je na wish listi i radujem se što ću ga uskoro i nabaviti :))
    hvala za post i piši još o nuxe proizvodima koje voliš :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj, baš mi je drago da ćeš uskoro biti u prilici nabaviti ga :)
      Reve de Miel balzam za usne je isto proizvod bez premca za mene, pa ti preporučam i njega :)

      Izbriši
  14. ovo je jedino suho ulje koje koristim ... i to samo za kosu i ponekad za tijelo (najvise noge i laktove - tj tamo gdje mi je koza posebno suha)

    OdgovoriIzbriši