Melvita cvjetna vodica damaščanske ruže - a little make up obsessed

Melvita cvjetna vodica damaščanske ruže

Melvita je brand organske kozmetike s čijim sam proizvodima koketirala, s nekima sam se više, a s nekima manje našla, a moj apsolutni favorit je upravo tema današnjeg posta - Melvita cvjetna vodica damaščanske ruže.



Prvo ću početi s objašnjenjem što su cvjetne vodice ili hidrolati. Riječ je o nusproduktima destilacije biljnog materijala pri proizvodnji eteričnih ulja. Tijekom destilacije eteričnih ulja vodena para se hladi (kondenzira) zajedno s eteričnim uljem. Budući da se eterična ulja vrlo slabo tope u vodi, ono obično ostaje plivati na sloju vode koja je zasićena tvarima iz eteričnih ulja. Ta fino mirisna vodica, hidrolat ili cvjetna vodica, ima ljekovita svojstva.


Upotreba hidrolata je jako raširena i neću izlaziti iz okvira kozmetike, no reći ću samo da se hidrolat ruže koristi i u kulinarstvu, a najpoznatiji primjer je prilikom pripreme rahat lokuma.

Tehnički podaci i cijena:


Melvita cvjetna vodica damaščanske ruže dolazi u tamnoplavoj bočici od čvrste plastike, u količini od 200 ml i po dvije cijene, ovisno o tome ima li bočica raspršivač ili nema. Kako sam ju kupila na akciji kad se zatvarala Melvita u CC1, nisam imala izbora nego kupiti ambalažu bez raspršivača, no imala sam malu bočicu (koju možete vidjeti na slici), pa u nju presipavam količinu i to mi je čak zgodnija varijanta jer ostatak držim u frižideru i tako sprječavam prijevremeno kvarenje. Cijena bočice bez raspršivača je 107,70 kn, a s raspršivačem je 115, 40 kn.




Ja sam nažalost svoju staru full size bocu bacila u reciklažu, no inače možete uštediti tih par kuna tako da jednostavno ostavite raspršivač i jednostavno ga stavite na drugu bocu.
Raspršivač je inače izvrstan, daje savršen mlaz i optimalnu količinu proizvoda (slikala sam raspršivač s druge Melvitine cvjetne vodice).



O hidrolatu ruže:


Hidrolat ruže djeluje kao humektans (ovlaživač), te se preporuča za normalnu kožu, suhu, osjetljivu, umornu, stanjenu i zrelu kožu. Bez obzira na namjenu, neki ga koriste i zbog lijepog mirisa, a ne samo prema tipu kože. 
Dosta se koristi u anti-ageing tretmanima, zbog svog blagog adstrigentnog djelovanja. Za upotrebu hidrolata ruže zapravo ni ne morate imati razloga. Kako god da ga koristite nećete pogriješiti, niti imati kakvih nuspojava.

Postoje više vrsta hidrolata ruže iz kojih se proizvodi hidrolat: majska ruža (Rosa gallica), bijela ruža (Rosa x alba), damska ruža (Rosa x damascena) i stolisna ruža (Rosa centifolia). 


Način korištenja:

Hidrolat se može koristiti kao tonik (dakle da ga nanesete na blazinicu i prođete njome po licu i vratu) ili na način da direktno pošpricate hidrolat na lice i pustite da se upije. Osobno koristim tu drugu metodu (moram priznati da ovu kao tonik nikad nisam ni probala), pošpricam hidrolatom lice dva puta dnevnom nakon čišćenja lica, a prije nanošenja seruma i kreme, a nekad davno sam ga znala koristiti i više puta dnevno, umjesto termalne vode, kad sam osjećala da mi je potrebna dodatna hidratacija.



Moji dojmovi:

Prvo i jako važno za reći jest da ja jako, ali baš JAKO volim miris ruže i uživala bih u ovom proizvodu i da mi ništa ne radi nego samo da miriše tako kako miriše ♥

Miris odmah ishlapi, a ovaj proizvod uistinu nešto radi. Kao što sam pisala, hidrolat ruže djeluje kao humektans i uistinu je tako. Moja koža je izrazito sklona dehidraciji i mislim da ovaj proizvod pomaže u sprječavanju toga. Koža je mekana, nahranjenija i imam osjećaj da je i blistavija. 
Iako ovo nije proizvod bez kojeg ne možete živjeti, mislim da s kupnjom ne možete pogriješiti jer uistinu fino hidratizira kožu. Naravno, neće vam sam hidrolat dovoljno hidratizirati kožu, ali je dobra pomoć pri hidrataciji. 




Sastav:

Rosa damascena flower water, Aqua/Water, Polyepsilon-Lysine, Citronellol, Geraniol, Eugenol
100% svih sastojaka je prirodnog porijekla
99% svih sastojaka je dobiveno organskim uzgojem

Koristite li hidrolate? Koji su vaši  favoriti?

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Uzivala sam citajuci recenziju, jako si lijepo objasnila sto su to hidrolati. Naravno da ju zelim isprobati, ali u web shopu je uvijek nedostupna :/ tako da cu se vjerojatno pocastiti onom od rimske kamilice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam isprobala tu od timske kamilice, ali ako ikad uhvatiš ovu, kupuj :)))

      Izbriši
  2. Ja sam jučer baš kupila hidrolat nerolija za moju masnu kožu :) Ali i ovaj mi se jako sviđa, volim hidrolate više nego termalne vode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, hidrolati svakako više "rade" od termalnih :)
      zanimaju me dojmovi, nadam se da ćeš pisati recenziju :)

      Izbriši
  3. Ovo mi deluje simpatično i sviđa mi se cela priča oko dejstva :).
    Volim slične proizvode (osvežavajuće losione, tonike, termalne vode i sl.). Trenutno koristim jednu sjajnu bočicu -
    Erborian biljni energetski losion i stvarno sam oduševljena (uskoro ću ga predstaviti u nekoj recenzijici).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Erboriana nema kod nas, ali sad si me baš zainteresirala, čekam recenziju :)

      Izbriši
  4. Evo da se složimo oko jedne recenzije :) I meni je isto odlična, stvarno se vidi efekt na koži koji opisuješ...ja sam uzela za probu i onu od hamamelisa, ali ona ne miriše baš jako fino :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mah, ne složim se s nekim tko ima najsličniju kožu mojoj (s Meli), a kako nekad neću i s tobom :))))
      ja sam sad uzela za aprobu cvijet naranče i isto mi ne miriše jako fino :)
      ali radi svoj posao, pa otrpim :)
      a zanimaju me tvoji dojmovi za hamamelis :)

      Izbriši
  5. Nisam koristila hidrolate, a kako je ovo vrijeme čudno baš mi fali hidratacije. Definitivno zvuči zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpuno te razumijem, ja imam osjećaj da mi je koža sad luđa nego zimi :/

      Izbriši
  6. Super recenzija.Dosad nisam koristila hidrolate,ali u zadnje vrijeme ih stalno škicam i moram probati neki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odaberi neki u skladu s potrebama tvoje kože i vjerujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  7. Ja koristim izuzetnu vodicu od narance i super mi je.Ali sokirala si me,zar su zatvorili Melvitu u CC1?hoce li otvoriti negdje drugdje,da li znas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i dalje je dućan u Arena centru i web shop, a i moguće ih je kupiti u Mullerima, tako da neće nestati s polica :)

      Izbriši
  8. Volim hidrolate i imam od ruže, Melvitu nekako zaobilazim, s nekim proizvodima sam imala grozna iskustva pa se držim vulgaris hidrolata:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam za tvoja iskustva pa razumijem i zaobilaženje njihove kozmetike :)

      Izbriši
  9. Ovo bi mi moglo dobro doći. Možda sljedeća kupnja?

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim da od nege napravim ritual, tako da svaki dodatni korak je bonus. Verujem da bih i u ovome uživala, isprobaću neki hidrolat koji je ovde dostupan. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovu vodicu nisam isprobala, ali mi zvuči stvarno super. Učinkovita i još s mirisom ruže... Mislim da mi ovo treba. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Izvrstan post!
    Probala sam narančinu vodicu i jako,jako mi se svidjela pa mislim da ću uskoro nju kupiti uz damašćansku ružu, totalno si mi ju prodala! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. super post! nisam znala baš puno o ovakvim vodicama, pa nisam ni razmišljala o kupovini :)
    sviđa mi se što hidratizira kožu :)

    OdgovoriIzbriši