Instapost - veljača - a little make up obsessed

Instapost - veljača

Nakon prošlogodišnjeg mora sam objavila Instapost, imala sam namjeru objavljivati ih redovito, no na kraju je to ostala nerealizirana ideja. Sad sam odlučila ipak uvesti Instapostove, za početak na mjesečnoj razini, a ako me i dalje nastavi držati Instagram manija, možda ću ih objavljivati i nešto češće.

Veljača je, iako je bila kratka, bila jako slatka. Počela je divnim znakom pažnje kojim me obradovala moja mama - limenom kutijom s preslatkim štencima zlatnih retrivera koja me osvojila i rastopila ♥



Prisustvovala sam i promociji Vichy Teint Idéal pudera o čemu ste mogle čitati u ovom postu:

Prošli mjesec je bilo Valentinovo, pa su trgovci sve prilagodili tome - Milke Hug Me, Kiss Me i Love Me su bile jako prodavane, a čak su i krafne bile u obliku srca! Otkrila sam ove fenomenalne K Plus meke kekse od tamne čokolade - mogu se jesti hladni ili grijati u mikrovalnoj, a prijedlog je poslužiti ih sa sladoledom. Još nisam probala, ali svakako budem! Probala sam i one čokoladne s jagodom, no ti im nisu ni do koljena, okus mi djeluje jako umjetno.


Malo sam se pozabavila dekorom, pa sam kupila naljepnice za zid (iako na ljeto planiramo farbati pa će ići dolje):



A do mene su došle i divne IKEA stvarčice ♥


Jedan od meni najdražih kafića ima po zidovima slike puno legendi, a između ostalog i za mene jednog od najvećih - Deana Martina:

U veljači je bio i tatin rođendan, a jedan od najzanimljivijih poklona je bila i rakija u ovako zanimljivoj boci (reakcija je otprilike bila "fućkaš rakiju, boca je bitna") :


Došli su Olival noviteti - linija sa smiljem:


Došao mi je s Jagodice ulov mjeseca - Korres lip Butter In Pomegrante za cca. 4 eura ♥ volim te povoljne kupovine :D


Nosile su se raznorazne kombinacije make up-a, a ovo je bila neka klasična dnevna verzija:


Dm je imao popuste na prirodne proizvode, kako prehrambene, tako i kozmetičke, pa su mi poslali sitnice tom prigodom što mi je bilo super jer sam taman ostala bez đumbira u prahu :D


Saveznici za savršen izgled tena su mi prošli mjesec bili Garnier 5 sec perfect Blur, Estee Lauder Double Wear puder i MAC Blot ♥


Prvu sijedu sam našla s 26 godina, neko vrijeme ih ignorirala, pa počela koristiti preljeve, no sad je već vrag odnio šalu, pa mi je potrebna prava boja za kosu. Odlučila sam se za L'oreal Recital Preference u nijansi Tahiti i nisam pogriješila! Boja je skoro pa identična kao moja prirodna (to mi je i bio cilj), prekriva i nema ni trunke crvenog pigmenta ♥
Ako tražite takvu, čistu tamnu smeđu, ova boja ima moje preporuke ;)



Jako dugo sam odbijala čitati e-books jer mislim da mi ništa ne može zamijeniti miris i dodir papira, no ipak pomalo popuštam i počinjem čitati knjige i na tabletu. Na slici je jedan od meni najdražih romana ikad, Tvrđava Meše Selimovića. Meni je jako žao što to nije dio lektire kod nas u školama, no eto, oni koje zanima književnost će svakako pročitati ovaj divan roman.


Mene moja majka često razveseli nekom sitnicom, pa me tako osim onom divnom kutijom s početka posta razveselila i mojim omiljenim cvijećem - ljubičicama. Ništa ne miriše tako lijepo ♥
Na slici su u ovoj preslatkoj vazici koju sam naslijedila od svoje pokojne bake (a ona od svoje bake), pa mi je ta vaza jako draga.


U najljepšem hotelu u Zagrebu, u Esplanadi (na čiju sam terasu znala ići baš sa gore spomenutom bakom) je održana promocija La Roche-Posay Effaclar DUO+ kreme o čemu sam pisala ovdje, a trenutno je aktivno i darivanje u kojem ju možete osvojiti.


Prošli mjesec je bilo dosta evenata, pa se često pio i pjenušac - ovo je slika iz Velveta, skupilo nas se za stolom pa je nastao pravi kokošinjac :))) Inače, tu je u pitanju bila promocija Organix proizvoda o čemu ste mogle čitati ovdje.


Svaka čast svim eventima prošli mjesec, ali svakako vrhunac mjeseca (a možda će biti i godine) je bio posjet Chanel Beauty Store-u ♥ Dojmove sam opisala u ovom postu, pa ako niste, svakako pročitajte :) Ja sam još uvijek oduševljena :)


A divne Chanel stvarčice sam odnijela doma u čak dvije vrećice, jedva čekam da vam sve to pokažem :)
I kad ih ovako gledam, posve mi je jasna ona "Chanel - Art of Wrapping"


A mjesec nije mogao bolje završiti, ženskom večeri uz palačinke i pokoju rakiju, što čovjek više može poželjeti? ♥


Inače, na Instagramu me možete naći pod imenom NIVETTE179 ili preko ovog linka.

Što kažete? Jeste li za te Instapostove?

CONVERSATION

10 komentari:

  1. E pa moram otvoriti instagram više :D Ljubičiceeee, znaš da su one jestive? Kod mojih rastu samo na jednom dijelu dvorišta, uz jabuku i bude ih cijela hrpa - bijele i ljubičaste i moja Nera ih jako voli papati (čudan pas), pa sam ih i ja tako jednom prilikom isprobala ;) Jedva čekam da vidim ovu u Chanel vrećicama :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se ubaciti u priču o jestivim ljubičicama. Znam da bake po selima pričaju da se prva ljubičica koju vidimo na proljeće treba pojesti za sreću u ljubavi :D I da, samo se cvijet jede :)

      Izbriši
  2. Kutijicam je preslatka, volim sve što ima kuce na sebi :) Ne volim ni ja čitati knjige sa kojekakvih uređaja, ali sam nedavno dobila e-reader, i oduševio me, baš mi je praktičan za putovanja i slično, ali kod kuće se držim knjige :) te IKEA stvarčice su predivne! volim insta-postove :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti na preporuci za boju za kosu. :D Baš mi treba čista tamno-smeđa, a i njen naziv Tahiti me sam po sebi privlači. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Iz Zagreba si a nisi probala -Cookie a la mode- iz Cookie Factoryja?! Ista stvar s tim soft keksima sa sladoledom, ugriješ ih i baciš kuglu na njih. :)
    Ove palačinke izgledaju super nego reci mi za što koristiš ovaj đumbir u praku?

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim to ukrupnjenje mjeseca u slikama...

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da je Tvrđava najbolja školska lektira koju sam čitala. U svojoj kolekciji imam Derviš i smrt, ali svakako želim dodati i Tvrđavu.
    Kutijica sa ova tri mala ljepotana je divna. Idem sad da pravim palačinke :D

    OdgovoriIzbriši
  7. gdje kupuješ MAC stvarčice? ja sam zadnji put u Pragu kupovala, al me čisto zanima ima li neko praktičnije i lakše dostupno mjesto..

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan mjesec pun događanja :) Palačinken, njam, njam :) Tvrđava je predivna knjiga, a koliko znam Meša nije obvezna lektira, nego se Derviš i smrt čita kao slobodna lektira i prezentira putem seminara.

    OdgovoriIzbriši
  9. šta da kažem osim da mi se post mnogo sviđa, a da sam
    sigurna da bih se ušunjala u taj tvoj predivni kutak i izgubila na neko vreme :)
    sve je divno, one čaše iz Ikea su prekrasne....mnoštvo lepota na jednom mestu,
    baš sam uživala <3

    OdgovoriIzbriši