Događanja, noviteti, posebne ponude #2 - a little make up obsessed

Događanja, noviteti, posebne ponude #2

Kao što sam u ovom postu pisala, želja mi je obavještavati vas o novitetima i eventima gdje sam bila, kao i o posebnim ponudama i iako mi je prvotna namjera bila raditi to preko Facebooka, odlučila sam se za ovu varijantu jer nemaju sve moje čitateljice Facebook. Ovo je bio tjedan s nekoliko događanja, nažalost zbog silnih obaveza koje sam ovaj tjedan imala nisam im mogla svima prisustvovati, no izvjestit ću vas i o jednom događaju na kojem nažalost nisam bila, ali je za plemenit cilj.


Događanja


Murad hydrate for hope

U četvrtak je bio dan za evente - prvi na koji nisam išla, ali ga moram spomenuti zbog njegovog cilja je onaj koji su organizirali Udruga SVE za NJU! i Wellness centar Murad i predstavili kampanju Pink paket „Murad hydrate for hope“. Novi paket sadrži Murad Hydro-Dynymic kremu za lice 50ml + Hydro-Dynamic for eyes, preparate odabrane iz razloga što svaka maligna bolest dodatno isušuje stanice našeg tijela pa tako i kože. Sve je zapakirano u predivnu torbicu. Cijena paketa 490 kn, a kupnjom ovog paketa 50 kuna ide Udruzi i njihovom Centru za psihološku pomoć. Paket je moguće kupiti u u svim boljim ljekarnama i Wellness centru Murad u hotelu Sheraton.



Bobbi Brown event

Ne možete ni opisati kako mi je bilo krivo kad je nas nekoliko blogerica dobilo priliku za ekskluzivno druženje s s Eduardom Ferreirom (Director of Artistry and Education) za Bobbi Brown, a ja nisam mogla doći zbog svojih obaveza. Srećom, dio njegovog šarma i stručnosti sam ipak imala prilike vidjeti na eventu koji je te večeri organiziran za malo šire društvo (medije, pa tako i nas blogerice).

Iako je prvi Bobbi Brown counter otvoren sredinom listopada u Douglas parfumeriji na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, tek je ovaj event, u lounge baru Matis bio službeno predstavljanje branda u Hrvatskoj.



Eduardo Ferreira je na modelu Adrijani Dejanović pokazao neke od najpoznatijih i najpopularnijih tehnika šminkanja Bobbi Brown. Kroz kratku lekciju pokazao je neke trikove koji su dio Bobbi Brown filozofije i po kojima je brand poznat, a sve to uz puno komentara i smijeha.



Noviteti

Avon Hidrokolor Absolute

Avon je ponovno izbacio novitet na tržište - Hidrokolor Absolute, čije je zaštitno lice Irina Shayk. Ruževi su bogato pigmentirani, te sadrže SPF 15, a iz Avona kažu i da redovitom upotrebom djeluju na poboljšanje općeg zdravlja usana.



Formula ruža za usne sadrži čak 6 elemenata za nedoljivu ljepotu usana – vitamin E, fitol, vitamin C, 50% udjela hidratantnih sastojaka, zaštitni faktor SPF 15 te kolagen, a njegova kremasta tekstura hidratizira, njeguje i klinički dokazano poboljšava zdravlje usana. Nova True Color tehnologija s Avonovim revolucionarnim samoobnavljajućim pigmentima boje zaslužna je za izvrsnu pigmentiranost Hidrokolor Absolute ruža za usne , koji je dostupan u 20 apsolutno zapanjujućih nijansi.

Promotivna cijena: 25 kn
Regularna cijena: 50 kn



I to je to za ovaj put, nadam se da ste našli nešto zanimljivo za sebe :)




CONVERSATION

6 komentari:

  1. Bobbi Brown...patnja mog zivota, nikada se necu docepati njenih prozvoda :(((
    A dobila sam i ja nove Avonove ruzeve i bas se veselim isprobavanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dođi nam u ZG i eto Bobbi Brown proizvoda :)))
      ruževi su pravi bombončić :)

      Izbriši
  2. Treba svi da budemo optimisti. Doci ce BB i kod nas ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je Bobbi Brown zasjenio sve ostalo :D Naprosto sam oduševljena što su dostupni i kod nas :D

    OdgovoriIzbriši