Novi dan, nova godina - a little make up obsessed

Novi dan, nova godina


Novi dan, nova godina. Kao i svake godine, zadnjih dana podvlačimo crtu, prisjećamo se godine u kojoj još uvijek jesmo i nadamo da će iduća biti bolja kakva god nam bila ova, prošla. A moja želja svima nama je ova želja na slici iznad. Napišite divnu knjigu, punu lijepih trenutaka, s osobama koje volite.

Meni je ovo bila druga po redu najgora godina u životu i iskreno, jedva čekam da završi. Bila je puna padova, s ponekim usponom, ali generalno nije bila dobra. Zauvijek sam ostala bez jedne od najdražih osoba u svom životu i bilo je bolno slaviti prvi Božić i Novu godinu bez nje, no zauvijek će biti tu, u srcu i uvijek ću se sjećati lijepih trenutaka.

Ono što ja vama želim je puno takvih, lijepih trenutaka koji će vam ostati za cijeli život i prije svega, želim vam puno zdravlja i snage da ostvarite sve što poželite, jer sve ostalo je na vama.


izvor


Naravno, nije bilo sve tako crno, pa su u moj život ove godine ušle neke divne osobe koje su godinu svakako učinile ljepšom i podnošljivijom, pa hvala im na tome, znaju tko su. Želim vam da i vi imate takve osobe, da vam ispune dane smijehom i veseljem, sitnicama koje čine da se osjećamo živima ♥

Nadam se da ćete dočekati Novu godinu točno onako kako ste ju zamislile, uživajte i čitamo se dogodine! :*

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Žao mi je što ti je ova godina bila toliko loša, ali ti od sveg srca želim da ti sledeća godina mnogo lepša nego prethodna. Sve najbolje ti želim :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Takodje, 2012. i 2013. su mi bile dosta teske godine ali takodje i godine u kojima sam mnogo naucila i ojacala.:)
    Sigurna sam da ce nam 2014. biti mnogo lepse..
    Srećna Nova godina,želim ti sve najlepše!:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je, što nas ne ubije, ojača nas :)
      I sigurno će nam biti ljepša godina, sve najbolje i tebi :*

      Izbriši
  3. "Meni je ovo bila druga po redu najgora godina u životu i iskreno, jedva čekam da završi"

    kao da sam sama pisala...želim nam draga od srca da Nova bude milion puta bolja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam draga, valjda će nam biti, ostajemo optimisti :*

      Izbriši
  4. Draga Nives, nadam se da će ti Nova 2014 donjeti više radosti, sreće, ljubavi i zdravlja i da će sve lijepo zajedniti ono ružno što se desilo u 2013.-oj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti draga, sve najbolje i tebi, a da ti ova godina bude još uspješnija od prošle :*

      Izbriši
  5. Sve ružno neka ostane u staroj,sve ljeo pamti i nek ti se samo ljee stvari i dalje događaju. Neka ti nova bude miljun puta bolja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da će ti se s 2014. sreća osmjehnuti i da će ti donijeti novo veselje i ispunjenje nekih novih želja! Sve najbolje ti želim!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Mikka, i tebi sve najbolje i da ovo bude godina za pamćenje (po dobrom naravno) :*

      Izbriši
  7. Draga, nadam se da će ti ova godina biti bolja i želim ti da budeš sretna, a sve ostalo će doći <3

    OdgovoriIzbriši
  8. svako dobro ti želim, neka nova svakako bude bolja od prethodne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Žana, sve najbolje i tebi, da ova godina bude izvrsna :*

      Izbriši