NOTD: KIKO 291 Rosa Orchidea - a little make up obsessed

NOTD: KIKO 291 Rosa Orchidea

Još jedni nokti dana i još jednom s divnim KIKO lakom, ovaj put u nijansi 291 Rosa Orchidea. Moram priznati da nisam vidjela pun naziv (jer na bočici piše samo broj) prije slikanja, da jesam, mislim da bih uslikala pokraj orhideje, no eto, i neljubičaste ljubičice su zgodne :)

Sam lak je kao i svi ostali KIKO lakovi koje sam do sada predstavila na blogu izvrstan, pigmentiran, lagano maziv i trajan.

Na slikama je nanesen u dva sloja, bez baznog laka i s Nutra Nails top coatom.





slikano na direktnom suncu


Kako vam se sviđa?

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Znala sam da je KIKO :DD ljubičast je tako da je predivan :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa boja! I divne su ti ljubičice, ja ih imam belih, ljubičastih, rozih... I nadam se da će biti neka slika sa orhidejom, orhideje su moja velika ljubav :D <3

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna bojica, a čim je kiko ne sumnjam i da je kvalitetan :D
    ljubičice kod mene nikako nisu uspjevale, doduše baš i nema prozora za njih... moja ih je baka imala brdo, doslovno, u svim bojama... sweet memories...vidim da se i tvoja dobro drži :D

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasne fotografija, lak i nokti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na lijepim noktima svaki je lak lijep :)

    OdgovoriIzbriši