Moji ljetni ruževi - vol. 2 - a little make up obsessed

Moji ljetni ruževi - vol. 2

Neki dan sam vam predstavila prvi dio Odabranih, mojih ljetnih ruževa, a danas vam donosim drugi dio. Ovdje su neutralnije boje (osim zadnje), boje koje koristim u rijetkim prilikama ljeti kad naglasim oči.



Iako su zapravo prilike kad po ljeti naglasim oči rijetke, zapravo dosta često koristim ove ruževe.


slikano na suncu

s lijeva na desno (na obje slike): MUA Nectar Flormar Selection 24, Flormar Long Wearing L12, NYX Fig, Catrice Gentle Nude (ne proizvodi se više), Catrice Soft Coral (ne proizvodi se više), Dior Addict Extreme, Sleek Heartbreaker



slikano u hladu

Ono što mi se sviđa je što kod ovih boja uistinu nemam duplića, pa me nimalno ne grize savjest :D



Kako vam se sviđaju ovi ruževi? Imate li kojeg favorita među njima?



CONVERSATION

22 komentari:

  1. Mislim da mi se ova grupa i vise svidja radi vise koralnih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sjetila sam te se kad sam objavljivala post i pomislila da su ove boje više za tebe :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. I meni... Iako su mi svi lijepi.

      Izbriši
    2. Da budem iskrena, MUA još čeka premijeru i nikako da dočeka :)

      Izbriši
  3. Sleek me dotukao! Genijalna boja, mora bit moj!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mua Nectar i Sleek su mi predivni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram priznati da je prvi dio ruževa ipak više po mom guštu :D Heartbreaker mi je na listi vec duuuuuugo, bilo bi vrijeme da ga narucim!

    OdgovoriIzbriši
  6. E ovaj vol 2 bih ti u kompletu sve ukrala :))

    Svi do jedne moje boje :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni su! Sve nijanse koje vuku na narandzasto i koralno su mi slaba tacka :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako mi je prvi deo bio fascinantan, drugi je ipak "moj" :)
    Sve nijanse mi se dopadaju i sve bih i sama nosila :) Divan izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prva i zadnja nijansa = pravi bombončići!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao, ima li kraja! A samo su ljetni ruževi u pitanju :-D No sviđa mi se zaključak u zadnoj rečenici :-D
    Inače u ovom predstavljanju odabrane kolekcije ljeto 2013., sigurno će te iznenaditi da je moj favorit bez dileme Heartbreaker B-) Ja zapravo ni ne znam zašto mi se taj ruž tako sviđa, čak sam nekako uvjerena da mi vjerojatno ne bi stajao, al mi se ipak sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heartbreaker?! :o
      Ma daj, nikad ne bih rekla :P

      Ja mislim da bi taj ruž čak mogao svima stajati, i hladnima i toplima :D ili ga ja jednostavno toliko volim da mislim da ne može ni na kome izgledati loše :D

      Izbriši