Clinique A Different Nail Enamel For Sensitive Skin - a little make up obsessed

Clinique A Different Nail Enamel For Sensitive Skin

Na hrvatsko tržište su konačno došli Clinique A Different Nail Enamel For Sensitive Skin.

Možda ćete se kao i ja na prvu začuditi - lakovi za nokte za osjetljivu kožu?! Ali kad pročitate objašnjenje iz Clinique-a će vam biti jasnije:

Dugotrajni lak za nokte visokog sjaja namijenjen svima, a posebno vrlo osjetljivoj koži i očima.

Jedinstvena formula koja ne sadrži teške sastojke koji povećavaju osjetljivost kože i očiju. Koliko puta na dan se diramo po očima i prenosimo štetne sastojke s lakova za nokte u sluznicu oka? Ti štetni sastojci mogu uzrokovati okularni dermatitis, svrbež i iritacije poznate pod nazivom “Red Eye”.

Clinique se odlučio reći NE iritacijama kreirajući lakove za nokte “A Different Nail Enamel for Sensitive Skins”.

Sastojci poput smole i film formersa pružaju ravnomjerno prekrivanje i brzo sušenje.

Specijalno testiran na osobama s osjetljivom kožom i očima.


Imala sam prilike probati lak iz te kolekcije u rukama na Clinique eventu na koji sam bila pozvana u veljači i to baš u boji stvorenoj za ljeto - nijansa se zove Happy (swatchala sam ga u postu o eventu). Riječ je o boji koja me jako podsjetila na moj omiljeni essie Peach Daiquiri i naravno, osvojio me odmah.


U prodaji je 12 atraktivnih boja uz dodatni base&top coat (podlak i nadlak) u jednom.


Alergijski testirano. 100% bez mirisa. Oftalmološki testirano. Idealan za osjetljivu kožu i oči.



Na svim prodajnim mjestima Clinique.

Cijena: 159 kn, 9ml.


CONVERSATION

14 komentari:

  1. Vrlo zanimljivo :)

    mene nikad nije svrbila koža od lakova, ali vjerujem da netko ima taj problem, pa eto rješenja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije ni mene, ali dobro je znati za sve opcije. Nažalost, nemamo sve alergije od rođenja nego mnoge razvijemo tijekom života, pa tko zna koja će od nas postati alergična i na sastojke u lakovima :(

      Izbriši
  2. Nikad mi ne bi palo na pamet da ovo povežem.Svaka im čast. I čini mi se da su nijanse lijepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj favorit među nijansama je Happy, prekrasna je, prava za ljeto ♥

      Izbriši
  3. Paaaa zanimljivo, zaista ako netko ima problema s time, eto, valjda više neće. Jedino što mi se ne sviđa su nijanse. Dosadne su nekako, puno crvenila mi ima... gdje je neka zelena, plava, žuta i slično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljivo. Lep je izbor boja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, super, dobro da netko misli i na one osjetljive, mada nisam jedna od njih :D Predivne nijanse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, nisam nikad ni povezivala lakove sa gore navedenim stvarima, no kad malo razmisliš, stvarno nije čudno :(

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. pa to je Clinique, a ne essence ;)
      A i svaka roba ima svog kupca ;)

      Izbriši